"Minä uskon ihmiseen jumalana'
Taivaan ja maan uudelleen luojaan
(GMO:lla ja nanoteknologialla),
Ja antikristukseen, markkinavoimien poikaan, meidän herraamme
joka siittää ihmiset keinotekoisesti, kun eivät enää luonnollisesti lisäänny
Kärsi kansallisvaltioiden olemassaolosta,
mutta ei kuollut, eikä haudattu
Nousee kaikkien tietoisuuteen pörssiromahduksen jälkeisenä päivänä
Astuu ylös maailmanhallitukseen
Istuu Uuden maailmanjärjestyksen johtajan,
kaikkivaltiaan, oikealla puolella
ja on sieltä tuleva tuomitsemaan rasisteja ja nationalisteja,
protektionismin harjoittajia ja toisinajattelijoita
Ja pyhään suvaitsevaisuuteen,
pyhään monikansallisten yhtiöiden orjuuteen,
globaaliin G-pisteeseen,
synnilliseen elämään,
ruumiiden häpäisemiseen
sekä kuolemattomuuden tavoitteluun."
>>>>>
http://mirjaleenaisoaho.puheenvuoro.uusisuomi.fi/94527-globalistinen-uskontunnustus
GLOBALISTINEN USKONTUNNUSTUS
5
267
Vastaukset 5
- .
En oikein usko että siitä tulisi tällaista, jos ihmiset eri puolilla maailmaa saisivat siitä yhdessä päättää.
- kokemusta on
Tunnustat vain uskosi amerikkalaisen ryöstömurha poliisin nyrkin edessä ,ettet saisi sitä suuhun -- sillä uskonto = jeparin nyrkki suussani.
- saatanan_eu
eu:ssa on paikka 666 vapaana
- tahi
Tuon uskonnon tuominen joka asiaan on ,ei kivaa. Ei maailmaa voi tutkiskella sen perusteella millainen on sen pääuskonto.Sinun käsityksesi uskonnosta on väärä.
Jos ajattelemme aikaa ennen EU ta jolloin asuimme vielä Jukolassa (vapaassa itsenäisessä maassa jossa kuvittelimme olevamme turvassa kaikelta pahuudelta.)
niin mikä olisi silloin estänyt jotain harrastamasta sitä ns. oikeaa uskontoa. Kyllä
uskonto on jokaisen henkilökohtainen asia eikä sillä ollaanko EU ssa vai ei voikaan olla mitään vaikutusta uskonnon harjoittamiseen. Se että ollaan nyt EU ssa tahi liittovaltiossa tai missä niin eihän se saa määrätä henkilökohtaista uskoa.
Poliitikot ovat sanoneet että EU on maallemme ei talouspoliittinen vaan turvallispoliittinen ratkaisu. Mielestäni jokaisen uskontoaan harjoittavan on parempi puuhastella asiansa kanssa EU n lipun alla kuin ns itsenäisessä Jukolassa joka olisi joutunut ennemmin tai myöhemmin painostuksen kohteeksi.
Siis muun kuin EU n taholta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 651025
- 69752
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️40716- 145702
- 72677
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve46663Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37655Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)73571- 43570
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k195537Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m111537Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19520Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18471- 47432
Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail112425Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto64416- 52393
- 17392
- 78392
Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline101385