Tässä on pieni paniikki iskemässä päälle. Harrastimme tyttöystävän kanssa vaakamamboa eilenn, ja PAM yhtäkkiä kondomi meni rikki. Heti lopetettiin hommat siihen. En siis tullut vielä, mutta kondomissa nyt oli vähän omia liukasteita yms 'touhutippoja'... Spermaa ei siis pitäisi ainakaan olla, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Noh, noin kolmen tunnin päästä tästä käytiin apteekissa hakemassa jälkiehkäisypilleri. Nyt sitten kuumotellaan että koska kuukautiset alkaa... Tyty sanoi että tällä viikolla pitäisi alkaa, tänään 28 päivää mennyt, mutta yleensä n. 29-31 päivän tienoilla ne alkaa. Asiasta perillä olevat ihmiset jos viitsisi kertoa onko isokin mahdollisuus tulla raskaaksi tässä tilanteessa? Se vielä lisättäköön että ikää molemmilla 18.
Onko pelkoni ihan turha?
3
82
Vastaukset
- 1+1
On toki mahdollisuus tulla raskaaksi, ei se je-pilleri ole mikään 100%:n varma keino estämään raskautta.
Ja testi kannattaa sitten ehdottomasti tehdä, aikanaan, eli noin 19 vrk kuluttua, eikä sitten kannata tuudittautua siihen että vuoto mikä tulee on välttämättä kuukautisvuotoa, se kun voi olla hyvin yleinen je-pillerin sivuvaikutus. - clearblue:
Joillakin naisilla tulee kuukautisten kaltaista vuotoa koko raskausajan eli se että kuukautiset tulevat ajallaan ei sano sitä etteikö voisi olla raskaana siitä huolimatta. Raskaustesti kannattaa tehdä ainakin pari kertaa, testien välissä kolme viikkoa aikaa että varmasti ehtii nousta raskaushormonien pitoisuudet jos kerran raskaana on.
- n
Aika häviävän pienet mahdollisuudet raskauteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m794421Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513150
- 402638
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 232006
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151752Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715