Lyrica ja seksi

Lady-Lyrica

Mietin tässä lyricalääkkeen mahdollisia sivuoireita. Onko lääke sekoittanut seksielämää, minkälaisia kokemuksia on?

8

6468

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No problem

Ei vaikuttanut seksiin millään lailla.

• ek

moi.mulla lyrica ei vaikuttanut seksiin.mut joillakin saattaa vaikuttaa ettei oikein halua jne

• lirttis

Minulla ainaki lyrica tuopi herkemmän tunnon vaikka niitä haluja ei sillai kauheasti ole. Seksi siis on paljon nautollisempaa..

• Lyrica-man

Tiedä sitten, mutta vaimon alettua syömään Lyricaa on seksi miltein loppunut kokonaan. Tai jos on, niin on kuin lahnaa vetelis. Olen väsynyt tilanteeseen. Parisuhteeseen kuuluvan seksin puute alkanut jyystämään ja nyt olen vaiheessa että kiellän tietoisesti/tiedostamatta seksuaaliset tunteeni vaimoa kohtaan. Pettymyksen haluaa välttää ja asian syrjäyttäminen on ainakin ratkaisu tähän. Lyrica tuli ja vei multa vaimon, perskules. (Tai ainakin vaimon mielestä Lyrican syy :) )

• Lyrican syöjä

Lyrica vie halut ja minulta myöskin tuntoherkkyyden. Voisiko vaimosi koittaa muuta lääkettä jos hän itsekin tiedostaa ongelman juuri Lyrican aiheuttamaksi?

• Marika861

Minulla lyrican syöminen on vain lisännyt seksihalua. Olen nainen.

• Höhheli420

Vaimon kanssa napsittiin levyllinen 225mg lyrmyjä päivän mittaan, ja normiaikaan (22.00) mentiin nukkumaan. Klo 04.00 herättiin molemmat ja pantiin 3 tuntia kuin pienet kanit konsanaan. :D et ei nää ainakaa meillä seksihaluja vieny. :)

• Anonyymi

Vanha ketju mutta vastaan silti.
      Itse otan silloin tällöin viihdekäytössä tai ahdistukseen ja ei se ainakaan seksihaluja vie. Päin vastoin alkaa panettaa aivan sairaasti ja tuntoherkkyys kasvaa.
      Nainen olen myös.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      720
      2790
    2. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      347
      2437
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      26
      2222
    4. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      38
      2204
    5. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1798
    6. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      1332
    7. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      1329
    8. Miksi rakastuit

Kaivattuusi?
      Ikävä
      67
      1200
    9. Teit asiat lopulta niin

Ettei meillä ole ikinä mitään mahdollisuuksia toisiimme.
      Ikävä
      55
      1180
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      6
      1153
    Aihe