Mietin tässä lyricalääkkeen mahdollisia sivuoireita. Onko lääke sekoittanut seksielämää, minkälaisia kokemuksia on?
Lyrica ja seksi
8
6468
Vastaukset
- No problem
Ei vaikuttanut seksiin millään lailla.
- ek
moi.mulla lyrica ei vaikuttanut seksiin.mut joillakin saattaa vaikuttaa ettei oikein halua jne
- lirttis
Minulla ainaki lyrica tuopi herkemmän tunnon vaikka niitä haluja ei sillai kauheasti ole. Seksi siis on paljon nautollisempaa..
- Lyrica-man
Tiedä sitten, mutta vaimon alettua syömään Lyricaa on seksi miltein loppunut kokonaan. Tai jos on, niin on kuin lahnaa vetelis. Olen väsynyt tilanteeseen. Parisuhteeseen kuuluvan seksin puute alkanut jyystämään ja nyt olen vaiheessa että kiellän tietoisesti/tiedostamatta seksuaaliset tunteeni vaimoa kohtaan. Pettymyksen haluaa välttää ja asian syrjäyttäminen on ainakin ratkaisu tähän. Lyrica tuli ja vei multa vaimon, perskules. (Tai ainakin vaimon mielestä Lyrican syy :) )
- Lyrican syöjä
Lyrica vie halut ja minulta myöskin tuntoherkkyyden. Voisiko vaimosi koittaa muuta lääkettä jos hän itsekin tiedostaa ongelman juuri Lyrican aiheuttamaksi?
- Marika861
Minulla lyrican syöminen on vain lisännyt seksihalua. Olen nainen.
- Höhheli420
Vaimon kanssa napsittiin levyllinen 225mg lyrmyjä päivän mittaan, ja normiaikaan (22.00) mentiin nukkumaan. Klo 04.00 herättiin molemmat ja pantiin 3 tuntia kuin pienet kanit konsanaan. :D et ei nää ainakaa meillä seksihaluja vieny. :)
- Anonyymi
Vanha ketju mutta vastaan silti.
Itse otan silloin tällöin viihdekäytössä tai ahdistukseen ja ei se ainakaan seksihaluja vie. Päin vastoin alkaa panettaa aivan sairaasti ja tuntoherkkyys kasvaa.
Nainen olen myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153