Kaljupää hiostaa

studiossa :D

"Maikkarilla", katsotaan kenen hermot kestää.
Jallitus on taas käynnissä :D

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uusi...

maailmanjärjestys, tulihan se sieltä, hyvä Sari,
      mutta Lipponen vesitti vastauksen.

• timppeliväyrissoini

En näe telkkaria. Siellä mikään "jallitus" varmasti ole käynnissä, vaan sama se asetelma, jos MTV:sta kyse eli Soinin Timppeli,Väyris ja Niikkis saa puheaikaa ja positiivisimmat hiljaisuudet puheenvuorojen välillä, eikö niin?

Onks siellä se ilkeä: se sama tyyppi, joka jätti ennen- 2011 eduskuntavaaleja esim. Arhinmäen naivien perse- gallup-lukujen mukaan ulkopuolelle ja esitti "ennen suurten" tenttejä pilkallisia ja röyhkeitä kysymyksiä erillisessä showssa "ennen suuria" Arhinamäelle? Se vinonaama toimittaja: en muista nimeä, mutta joku mainosteeveen uskollinen toopetoimittaja se oli ja varmaan hyvä liksa ällöllä...

• Aika kilttiä on

meininki ainakin vielä, yllättäen ehdokkaat itse ovat kovistelleet eniten toisiaan, varsinkin Lipponen Niinistöä, eikä ole vielä pahemmin keskeytetty ketään.

• timppeliväyrissoini
        Aika kilttiä on kirjoitti:

meininki ainakin vielä, yllättäen ehdokkaat itse ovat kovistelleet eniten toisiaan, varsinkin Lipponen Niinistöä, eikä ole vielä pahemmin keskeytetty ketään.

Ahaa? Eli siis tällä kertaako ei ollut edeltäviä erillisiä tenttejä MTV:lla gallup-lukujen mukaan "pienille puolueille", ennen "isoja", joihin " isoihin" luetuiksi esimerkiksi perussuomalaiset pääsivät ennen eduskuntavaalien- 2011 tulosta? Voin kertoa, että mä tiedän, miten tilastotieteen asetelmat menevät ja olen itsekin joskus ollut kyselemässä tai sanotaan nyt "miettimässä" poliittisia kannatuslukuja jonkun vatipään laatiman populistisen asetelman mukaan, mutta en kerro missä. V*tuttaa ja ärsyttää ainakin m*lkut, jotka ottaa maisteritutkinnon perusteella rahaa siitä, että laativat kusipäille kyselyihin tarkoitushakuisia tilastoasetelmia maksusta.

• Lisää pakkelia!!!

Maikkarin maskeeraajat voisivat opetella meikkaamaan. Selostajan naama ja korvat helottaa kun sianviddu pakkasella;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4028
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2891
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      844
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe