Kynismäisyys, nokkamaiset hartiat ja lautamainen sivuprofiili. Tuntuuko tutulta? Ei vatsa pullota ja olo on kovin tyttömäinen, monet tietysti haukkuvat vieläpä håmåksi kun on kaikenmaailman voiteet päällä ja kireä hinarimainen kroppa.
Isojen roinabulkkimiesten röhönaurut on komeaa kuultavaa?
Hävettääkö laihuus?
- jaska78 - ksnk
3
107
Vastaukset
- prööt prööt
ja protsku pieru haisee,tietysti se haju vetää puoleensa samanhajuisia ja asiasta kiinnostuneita miesten hienhajussa viihtyviä kaappihomoja.
- salivastaava
jaska menee vaan kontalleen sinne salin nurkkaan ja laskee salihousut kiltisti alas että roinarane saa työntää levytangon syvälle ahteriin. Siinä meillä on sitten kävelevä lipputanko valmiina. eikun merirosvolippu salkoon vaan.
- -Jaska.
siihen levytangon nostamiseen tarvitaan massaa ja voimaa. Kun kynis on sen repinyt dieetiltään ilmaan niin minä voin tehdä siitä tangosta silmukan kyniksen kaulan ympäri.
t. roinarane
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 51968
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että369798- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594