Lipponen=fossiili , niinistö=riisto eliitin sätkynukke , väyrynen=toinen fossiili , soini=suuri vitsi , essyah biubau=inisijä ämmien protestiääni eli ei jää enään muuta kun haavisto.
Äänestetään hinaaja pressaksi
11
66
Vastaukset
- Imetkö munaasi?
Imetkö munaasi?
- cock sucker
Kerro lisää itsestäsi munan imijä!
- med honkkelit
Tällöin myös usa olisi tyytyväinen kun suomi saisi honkkeli pressan.
- ihan sama mulle
Lesbon jälkeen voi olla vaikka homo. Siinähän olisikin kunnon näpäytys paska poliitikoille ja siitä näkee paljoko kansa arvostaa paska päättäjiä.
- mr.gay president
ihan sama mulle kirjoitti:
Lesbon jälkeen voi olla vaikka homo. Siinähän olisikin kunnon näpäytys paska poliitikoille ja siitä näkee paljoko kansa arvostaa paska päättäjiä.
Juu laitetaan piruuttaan homo pressaksi jotta eliittiä inhottaisi entisestään.
- pastori parantaja
haaviston valinta helpottaisi kaappihomoja astumaan esiin.enää ei herpesmiehien tarvitsisi huuliaan peitellä herpeksen ilmaantuessaan keväälä ja syksyllä.sösöttävä mieskin voisi puhella huoletta,ja leveä pefaiset miehet voisivat huoletta perse keikkuen kävellä rauhassa.homoksi haukkujien ei tarvitsisi esittää heteroa,homo haukunnallaan.juoruilijat vähenisivät,kaappihomojen ei tarvitsisi juoruilla viedä huomiota pois itsestään.eli maailma muuttusi paremmaksi kaappihomojen vapautuessa,myöskin kaappihomojen naisten mielenterveys ja alkoholi ongelmat vähenisivät.
- slurp slurp
Imetkö poikakaverisi munaa?
- 19
pers`s suti siinä kertoo omasta kuvottavasta elämästäänsä taas.
- hirteen
vai imemisestä se slurts slurts haaveilee,aina ne homot paljastaa itsensä.
- m
Vielä kauheampaa olisi seurata itsenäisyyspäivän juhlia kun presidentti avaa tanssilattian puolisonsa kanssa.
Jos tuollainen on mahdollista niin ehkäpä muutaman vuosikymmenen kuluttua voimme seurata kun afgaanitaustainen muslimi presidentti vie lattialle pakkonaitetun vuohimorsiammensa. - obvious fags
Missä homot munineen, sielä kaappihomot nenineen!
Eräitä jaksaa tuo homous kiinnostaa.
Ettei vaaan olis puhe mistä puute?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka522313Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1081675Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181