Aleneeko vapaan autoedun verotusarvo auton vanhetessa. Meillä ei ihan joka vuosi autoa vaihdeta, nyt on kolme vuotta vanha auto alla ja kilometrejä 120 t. Uudesta autosta ei vielä puhettakaan. Eli onko verotusarvoon mahdollista saada vähennystä jossain vaiheessa vai pysyykö samana loppuun asti.
Aleneeko
Mazda5
4
458
Vastaukset
- alenee kyllä..
Jos sinulla on kolme vuotta vanha auto niin se verorusarvo on jon aikoja sitten aleentunut noin 50 eur/kk. Palkanlaskija tehnyt virheen?
- markkinointipäällikk
Alenee se.
AInakin myyntialan ammattilaiset saa näissä asioissa neuvoja SMKJ:stä. www.smkj.fi - ...Topias
Autoedun verotusarvo alenee 4. vuonna eli tänä vuonna 2012 alenee vuosimallia 2009 olevien autojen autoedun verotusarvo. Lasku ei ole iso mutta kuitenkin.
Jos työsuhdeauto on rekisteröity esim 30.12 ja saat sen käyttöön 02.01 niin se on jo valmiiksi "vuoden vanha" joten 3 vuoden pidolla vika vuosi on jo alennettu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450