Gallupeissa muka toisena tuo homoseksuaali Haavisto. Ei voi pitää paikkansa. Iltapäivälehtien tekemien vaalikiertueraporttien mukaan Haaviston tilaisuudessa oli vain muutama tyyppi. Muissa sentään oli ihmisiä enemmän, mutta ei Haaviston vaalitilaisuudessa. Lähinnä tyhjät seinät. Voitte itse todeta katsomalla videolinkin Haaviston tilaisuudesta.
Haavisto toisena?
9
50
Vastaukset
- gallup on virhe
Oli kyllä aivan odotettavissa, että nyt oli äkkiä tiputettava Niinistön Gallup-suosiota, kun kohtahan se totuus gallupeista selviää. Haavistokin tippuu tuolta vielä.
Vielä ennen virallista vaalitulosta julkaistaan uusi gallup-tulos, jossa Soini on nro 1. Eli totuus.- Tilastoja ymmärtävä
Soini ei enää nouse. Siltä on paukut loppu. Väyrynen nousee vielä, Haaviston piikki laskee ja Niinistön kannatus laskee 25 %iin.
- ropotti x
Saattaa pitääkin paikkansa, kuvitellaanpa tilanne, että Haavisto ei olisi profiloitunut homona ja hallitsemattoman maahanmuuton liberaalina puolestapuhujana?
Tuosta joukosta olisi kaikkein paras vaihtoehto noilla "puruilla", mutta eihän siitä nyt mitään tule, ainakaan tässä epätasa-arvon maassa, missä omia huono-osaisia kohdellaan kehnosti.
Ikävä kyllä, Soini ei näytä yltävän kärkeen, ketäs kokonaisuutena huonoista vaihtoehdoista jää jäljelle?
Siinäpä miettimistä, mutta sunnuntainahan tuon näkee onnistuivatko vuorineuvokset jne. kummisedät ostamaan kokoomukselle puuttuvan palasen diktaattorimaiseen vallanpitoon.
- halveksijasi.
Vituttaako persujuntti? Hähhähhää!!
- sumutusta.
Mediassa ja yleensäkin viihdeteollisuudessa on homoja paljon.
todiste:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Luettelo_tunnetuista_homo-_ja_biseksuaaleista
Eipä tuolla taida olla yhtään oikeaa työntekijää.
Joten gallupit ovat sen mukaisia, homoja suosivia.- kkökjlölö
Toimittajat ja gallup-toimiston työväki taitavatkin olla nykyään halveksituimmat ammattiryhmät.
Aiemmin toimittajan työ oli arvossa. Homottuminen ja liberalisoituminen on pilannut sen. Lisäksi heillä on kauhea pelko perseen alla, kun kukaan ei enää tilaa lehtiä ja ihmiset lukevat mieluummin oikeita uutisia keskustelupalstoilta ja voivat halutessaan itse suodattaa huonot kirjoitukset pois. Ei kai kukaan enää tilaa päivälehtiä? - Mediapeliä
kkökjlölö kirjoitti:
Toimittajat ja gallup-toimiston työväki taitavatkin olla nykyään halveksituimmat ammattiryhmät.
Aiemmin toimittajan työ oli arvossa. Homottuminen ja liberalisoituminen on pilannut sen. Lisäksi heillä on kauhea pelko perseen alla, kun kukaan ei enää tilaa lehtiä ja ihmiset lukevat mieluummin oikeita uutisia keskustelupalstoilta ja voivat halutessaan itse suodattaa huonot kirjoitukset pois. Ei kai kukaan enää tilaa päivälehtiä?Pääkaupunkiseudun punavihreä media yrittää hypettää Haavistoa toiselle kierrokselle. Onneksi pressaa ei valita Etelä- Helsinkiläisten äänin.
Väyrynen rules ! - asfasdf
Mediapeliä kirjoitti:
Pääkaupunkiseudun punavihreä media yrittää hypettää Haavistoa toiselle kierrokselle. Onneksi pressaa ei valita Etelä- Helsinkiläisten äänin.
Väyrynen rules !^Ota huomioon, että joka viides Suomalainen asuu pk-seudulla.
- hmm.
asfasdf kirjoitti:
^Ota huomioon, että joka viides Suomalainen asuu pk-seudulla.
Ja maalta muuttaneita iso osa. Luuletko, etteivät äänestäisi Väyrystä? Väyrynen ei ole keskittämisen kannalla, vaan näkee, ettei edes pk-seutulaisille ole hyväksi,että se kasvaa hirvittävän suureksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7203030Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622722Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o562506Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312447Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581998Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181529Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121522- 751470
- 491469
- 571409