Onko tämä vaarallinen kombo kun kyseessä on 45-kiloinen ihminen, joka ei ole syönyt 7 tuntiin ja harvoin ottaa alkoa? menen siis kolmesta siideristä jo hiprakkaan, neljästä humalaan.
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 5
Vanhimmat
Ei kukaan täyspäinen ala tekemään itsestään sekakäyttäjää päätyäkseen vielä pahempaan koukkuun, kuin pelkällä viinalla.
Bentsodiatsepiinit voimistavat alkoholin vaikutuksen, ja lopputoluksena voi olla hengityksen lamaantuminen ja kuolema.
ei niin. en olekaan täyspäinen. kysyin vain että onko se (hengen)vaarallinen. en voinut mitään impulsiiviselle teolleni jälleen kerran.
Riippuu erittäin paljon siitä, onko sinulla toleranssia kyseiseen lääkkeeseen. Ilmeisesti ei ole koska kyselet asiasta täällä.
Et sinä tuohon määrään kuole, mutta yllättävän sekavaksi saatat tulla. Ei kannata edes kokeilla.
Eikö ne muutama siideri riittäisi? Tai pelkät lääkkeet? Mitä suotta tuhlaamaan hyviä lääkkeitä, kun näillä tiedoilla sammut jo ensimmäisen siiderin jälkeen, jos nappaat nuo Oparit siihen päälle. Molempien vaikutus menee siis hukkaan. Ota jommin kummin, älä sekaisin.
3 opamoxia ja 3 siideriä tyhjään mahaan alipainoisella... voi voi... olen koukussa... vähän tuntuu raskaalta hengittää... mutta jospa ei tämän pahempaa?