Aika noloa että natseilla oli paljon homoseksuaalisia tukijoita Pohjoismaissa. Mannerheim oli yksi näistä.
Åström, Imerslund, Kustaa V
6
<50
Vastaukset
- Ei ollut!!
Natsit inhosivat homoja. Se oli kriminalisoitua toimintaa ja vei leirille.
Homous oli kriminalisoitu myös Suomessa. Mannerheim ei ollut homo, eikä natsien kannattaja. Hän oli pakkotilanteessa jonkin verran yhteistoiminnassa, mutta otti aina tilaisuuden tullen etäisyyttä. Mannerheim myös lopetti aseveljeyden,.- inhosko
Tiiä tuota. Gestapon ukoillahan oli toisaalta helpompi homoilla kuin Röhmillä koska ei tarvinnut pelätä valtataistelua tai kiinni jäämistä.
- vanha kundi
Mistä nämä M:n homousväitteillä mässäilyt ovat saaneet alkunsa?
Onko näiden väitteiden tueksi jotain konkreettista?
Onko syynä tamperelaisen muijan tekemä animaatio vai onko se jo kauempaa takaa?
Ainakin minua etoo nämä mielestäni valheelliset M:n "silmille sylkemiset".
Onko täällä muita samanmielisiä vai hyväksyvätkö kaikki nuo väitteet ( "Ei ollut!!" on ensimmäinen näkemäni vastaväite palstalla )?- 34terger
Sen animaation jälkeen nämä jutut tulivat nettiin. En tiedä onko jossain puhuttu samaa skeidaa ennenmmin.
Siitä animaatiosta muuten. Sen tarkoitushan oli pilkata Mannerheimia. No, keksittiin sitten kaikista pahin v..tuilusana mikä mieleen tuli, eli homo.
Äärivasemmistolaiselle homo on siis niin paha halventamissana, että se varattiin pahimmalle viholliselle. Laittaa aika outoon valoon vasemmistolaisen suvaitsevaisuuden juuri niitä oikeita homoja kohtaan. Sama porukka on mukamas heidän puolellaan ja kuitenkin käyttää heitä pahimpana mahdollisena halventavana ilmauksena! - Homojen haaverista
ne ovat lähtöisin.
"Mistä nämä M:n homousväitteillä mässäilyt ovat saaneet alkunsa?"
Tietysti mukana on myös poliitisten vastustajien vihjailut. Mannerheimilla kun oli ratsupalveliaj kuten kaikilla muillakin korkeilla upsereilla. Ja sittemmin jopa miespuolinen kamaripalvelija.
"( "Ei ollut!!" on ensimmäinen näkemäni vastaväite palstalla )? "
Ei sentään. Sadat kerrat on nuo väitteet torjuttu, kuten muutkin punahomojen väitteet.
Valeiden toisto vain on yksi valehtelijoiden perussääntö. Aina joku typerys uskoo ja levittää eteenpäin. - nnkkkv
No kun ne sanoi että se meni naimisiin lähinnä taloudellisista syistä. Viagraa ei taidettu vielä olla keksitty silloin mutta mitäs sitten. Onhan monella puppelillakin lapsia. Seisoihan värkki Aatullakin tilanteen sitä vaatiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625