http://www.liveleak.com/view?i=070_1326875749&comments=1 ja porukka vaan jatkaa tätä!
Siinä selitys äänillenne
8
272
Vastaukset
- hellaboringuy
Mikä oli selitys? Oli niin tylsä jätkä, etten jaksanut kuunnella minuuttia kauempaa.
- Anttihhhh
oisit katsonut loppuun
- erilainen
Anttihhhh kirjoitti:
oisit katsonut loppuun
No ei ollut samanlainen ääni!!!!
- 25
Saatiko baseball stadionkin näyttelemään, että kuulivat mukamas äänen?
- ei ole mitään ääniä
Ei ole mitään ääniä uskokaa jo ihmiset hyvät, kyllä pitää olla tyhmää porukkaa jos uskoo joihinkin ääniin!!!
- 25
ei ole mitään ääniä kirjoitti:
Ei ole mitään ääniä uskokaa jo ihmiset hyvät, kyllä pitää olla tyhmää porukkaa jos uskoo joihinkin ääniin!!!
Pelkäätkö? Jos on? Mitä tekisit, jos jotain tulisi? Pöö!
- voin sanoa
25 kirjoitti:
Pelkäätkö? Jos on? Mitä tekisit, jos jotain tulisi? Pöö!
että ei pelota. jos noin kova ääni tulee jostain, ja noin monessa paikassa niin se energiamäärä mikä siitä tulee niin kyllä pitäisi jo pinnalla tapahtua jotakin. Ja voin lyödä kenen tahansa kanssa vetoja tästä asiasta, kiinnostuneet voi ilmoittautua!!!!!
- Ihan ulalla
Voisko joku suomentaa?Kiitos!Kaikki ei osaa kieliä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134892Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293543No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411480
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241334- 141222
- 271128
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221057