Onko järkeä

asdasddadadadad

Onko mitään hyötyä käyttää mass2 ja hera80 samana päivänä reenin jälkeen vai riittääkö pelkästään toinen? yritän saada painoa lisää niin pitäisikö hera jättää pois?

3

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun lautapeli

Kuulostat nuorelta jannulta. Turha laittaa rahaa noihin mössöihin nuorella iällä, menee vaan elimistön läpi eikä mitään tapahdu. Itekin olin laiha luikku kun vasta 30 vuoden jälkeen alkoi massaa tulla. Jos on nuori ja nopea aineenvaihdunta niin ei siinä auta mitkään massanlisääjät, roina on ainut tie isoksi silloin ja sit onkin 30 haudassa.

• sdadasdadd

Olen 18 noin vuoden käynyt salilla. Eikö heraa kumminkin kannattaisi käyttää palautumiseen?

• Mun lautapeli
        sdadasdadd kirjoitti:

Olen 18 noin vuoden käynyt salilla. Eikö heraa kumminkin kannattaisi käyttää palautumiseen?

Palautusjuomaa voi toki ottaa. Melkeen suosittelisin jotain valmista juomaa. Itse käytän gainer pro:ta palautusjuomana. Ostan sitä 12kg kerralla niin tulee ilman postimaksuja ja muutenki halvemmaksi. Jos haluaa lisää massaa niin tuotahan voi sitten vedellä lisäannoksia. Kannattaa kyllä katella mihin rahansa pistää. Kaupan on varmaan satoja tuotteita ja ties mitä ihmepillereitä ja jauhoja joilla ei oo mitään käytönnön merkitystä, ehkä huippuurheilussa jossa kaikki mitä suuhun pannaan lasketaan puntarilla. Tehonlisääjiä kesken treenin, voi jessus mitä paskaa. Kyllä se on se normaali ravinto millä mennään, siinä tulee kaikkea sopivassa suhteessa ja sitten tuota palautusjuomaa kandee ottaa. Itsekin vetelin ties mitä nuorena kollina eikä massaa tullut, ei se keho vaan vedä jos se menee nopeesti läpi, sama mitä sinne tunkee. Ok, tottakai jos aivan hirveitä määriä syö niin tuleehan sitä painoa, mutta läskiksi menee suurin osa. Sitku aineenvaihdunta hidastuu niin ruokakin tulee käytettyä paremmin hyödyksi ja massaa tulee. Turhaan tosiaan muutenkaan on nuorena massoja kerätä kun vanhempana sitä tulee takuulla, ja naiset ne vaan tykkää enemmän hoikista ja lihaksikkaista kuin pullamössö pullistelijoista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7522
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      106
      5286
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3481
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2554
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1521
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      352
      1520
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      59
      1347
    Aihe