Ajattelin ottaa tatuoinnin, kauniin ruususen olkapäähän ja toisen navan tienoille, vatsamakkaraan.
Kajaanissa näkyy olevan tollanen white-red ink, lieneekö luotettava?
Näköjään 81 support. Toki numerot on vaan numeroita, mutta pisti aatteleen..
Ei kait ne tapa asiakkaita siellä?
Vastatkaapa .
http://www.redandwhiteink.com/
Pitäs saada tatuointi
69
2896
Vastaukset
- kokeile...........
pistää itse neulalla ja laita siihen sitten mustekynän mustetta väriksi.
Tuota mieltä olen tatuoinneista !?! - hyi
Hyi, tatuoinnit on out.
- Emil Von Axe
Siellä on leimat mullekin tehty.
Mene käymään kylässä ja totea itse millainen paikka se on.
Ei ne ainakaan eka kerralla tapa. - Tyylikonsultti
Kannattaa samalla ottaa lävistys korvien etupuolelle. Sellainen pitkä, pään läpi ulottuva tanko päissä olevine muttereineen kuuluu olevan viimeistä muotia New Yorkin pintapaikoissa.
Parhaimman reiän tuolle alueelle kuulema saa .17 HRM -välineillä.- erunkki
onkos tuo .17 HRM jotain jahti-jakt homoilua?
- krimi naalia
itse en ainakaan rahoita ko. paikan toimintaa...
- mitennniin
krimi naalia, perustele hieman.....................................
- HA
mitennniin kirjoitti:
krimi naalia, perustele hieman.....................................
Otappas ja rupea netistä selailemaan mitä luku 81 tarkoittaa? Siitä se selviää...
- 10568
HA kirjoitti:
Otappas ja rupea netistä selailemaan mitä luku 81 tarkoittaa? Siitä se selviää...
Moottoripyörän yhteydessä se numero tarkoittaa helvetin enkeliä ja supprt 81 olis niitten tukija.
Huom. siis nettitiedon mukaan. Mutta onko tieto oikeaa?? Ja nyt puhutaan tatskoista vai onko niillä siellä moottoripyörä=harrikka???
ja jos tekevät hyviä tatskoja niin show wat? - minä en
10568 kirjoitti:
Moottoripyörän yhteydessä se numero tarkoittaa helvetin enkeliä ja supprt 81 olis niitten tukija.
Huom. siis nettitiedon mukaan. Mutta onko tieto oikeaa?? Ja nyt puhutaan tatskoista vai onko niillä siellä moottoripyörä=harrikka???
ja jos tekevät hyviä tatskoja niin show wat?Oikea on. No jos haluaa rikollisjengiä kannattaa ni sitä vaan!
- lisääotan
Tatskat ovat kivoja :)
- tatska on ruma
Meleko säälittävä mainos tuo ensimmäinen viesti :c) Tatskat on tosiaankin out ja silloin kun ne oli in, niin nyt kilvan laaserilla niitä ottaneet poistavat.
- tulkaapanykyhetkeen
Alotus on aito - Ilimiselevästi,
mutta
tässä on tullut esille paljon vanhahtavaa tietoa eli mummukat ja papparaisetko tänne kirjopttelee.
Fäktä nimittäin on että tatskat pitävät pintansa, ne on NYT muotia. Yhä useammalla on tatska, siis normiihmisilläkin, ei ainoastaan mermiehillä ja linnaasukeilla kuten aiemmin oli.
Pieni tatuointi piiloutuu työpuvun alle ja esiintyy edukseen lomalla rannalla tai kadulla.
Toki korkeasti koulutetut ottavat harvemmin tatskoja tai johtotehtävissä olevat, esim. presidentit.
Sairaaloissa lääkärin ja sairaanhoitajattaren tatska on piilossa, mut ikävä kyllä perushoitajilla ja sairaalaapulaisilla saattaa olla paksu ja ruma tatuointi käsivarressa tai piikkilankapunos pohkeen ympärillä - j a sukasta ei mitään tietooo..... - Tosi coolia
tulkaapanykyhetkeen kirjoitti:
Alotus on aito - Ilimiselevästi,
mutta
tässä on tullut esille paljon vanhahtavaa tietoa eli mummukat ja papparaisetko tänne kirjopttelee.
Fäktä nimittäin on että tatskat pitävät pintansa, ne on NYT muotia. Yhä useammalla on tatska, siis normiihmisilläkin, ei ainoastaan mermiehillä ja linnaasukeilla kuten aiemmin oli.
Pieni tatuointi piiloutuu työpuvun alle ja esiintyy edukseen lomalla rannalla tai kadulla.
Toki korkeasti koulutetut ottavat harvemmin tatskoja tai johtotehtävissä olevat, esim. presidentit.
Sairaaloissa lääkärin ja sairaanhoitajattaren tatska on piilossa, mut ikävä kyllä perushoitajilla ja sairaalaapulaisilla saattaa olla paksu ja ruma tatuointi käsivarressa tai piikkilankapunos pohkeen ympärillä - j a sukasta ei mitään tietooo.....Tästäpä löytyy mainioita aihioita tatskoiksi.
http://funniest-place.com/funny/failed-tattoo/
Nykypäivänä tulee joka jannulla ja sussulla olla juuri tällä formaatilla tehtyjä tatuointeja, ne on juuri sitä kuuminta inside-kamaa mitä löytyy. - :(
Tosi coolia kirjoitti:
Tästäpä löytyy mainioita aihioita tatskoiksi.
http://funniest-place.com/funny/failed-tattoo/
Nykypäivänä tulee joka jannulla ja sussulla olla juuri tällä formaatilla tehtyjä tatuointeja, ne on juuri sitä kuuminta inside-kamaa mitä löytyy.samanlaisilta näyttää noi redinkin tatut kun nää epäonnistuneet... .:(
- niinpä!
Eikö ole rahaa mainostaa muualla kuin täällä? Vielä linkki firmaan. Naurettavaa.
- teretereee
En oo ikinä tatuointeja ottanu, mutta jos otan niin en kyllä tuolta niitä lähtis ottamaan. Kannattaa lähtee vähän isompiin kaupunkeihin kattelee niitä paikkoja, tai googleta vaikka minkälaisia paikkoja on Oulussa ja Kuopissa jos et jaksa kauemmas lähtee, mutta kyllä mä jos täydellisen tatskan haluaisin niin menisin sen perässä vaikka maailman ääriin, kulkeehan se kuitenkin sun mukana koko loppu elämäs. Niin ja oon kyllä nähny muutamia noitten white-red inkin tekijöiden tatskoja, ja miten sen nyt kauniisti sanois, joissakin tapauksissa olen pitänyt suuni kiinni ja hymyillyt hiljaa...
- voijumalanpyssyt...
Minä en kyllä tatuoinnin perässä maailman ääriin lähtis.Kai ne täälläkin sen teon taitaa.
Paljonkohan se maksaa? - Tatsaa mua
voijumalanpyssyt... kirjoitti:
Minä en kyllä tatuoinnin perässä maailman ääriin lähtis.Kai ne täälläkin sen teon taitaa.
Paljonkohan se maksaa?Olisiko alle satkun jos pieni tatsa.
On niitä yksityistatsaajiakin jotka tekee kun joutavat.
- lollotilol
http://naurunappula.com/655833/hienoin-tatuointi.jpg
Tuossa esimerrkiä Kajjjjjjaanilaisen virman laadusta, miltä tuulipuvun kasvot näyttää tatuoituina :c) - Hepper
Voisi olla vaihtoehtojakin Kajaanissa.
Ei kait tänne nyt parhaimmat ammattilaiset eksy. - parempaakin nähty
ton firman "tekijämies" ei tosiaankaan ole alan ammattilainen! tekee keskiluokkaista jälkeä, mutta pitää itseään suomenhuippuna! Puheetki hällä kuin teinipojalla!
- buah tekijämies
aika haaleata ja suttuista jälkeä tekijämiehellä:D
- tatska nou
MOEE! mäneppä ja osta sukitervaa ja hööheniä ? niistä suattaapi olla vielä paluu normaali IHMISEKSI???
- mitä ihmettä ??
tatska nou kirjoitti:
MOEE! mäneppä ja osta sukitervaa ja hööheniä ? niistä suattaapi olla vielä paluu normaali IHMISEKSI???
Millä helvetillä te oikeutatte toisten ulkonäön arvostelun ja vielä noin rankalla kädellä ????
Itselläni on tatuointi se on iso melkein koko selän kokoinen se on muisto ja samalla olen sillä peittänyt hirveän näköiset arvet jotka sain ollessani 15 kun meidän koti paloi ja samalla meni vanhemmat...
Nyky maailman pitäisi olla suvaitsevainen ja armelias mutta kuitenkin tälläisiä ihmisiä on jotka ihan puhtaasti noudattaa samaa kaavaa kuin adolf hitler te vain ette tapa ketään mutta nämä teidän sanat todella sattuu mutta ette te sellaista mieti..... olen työskennellyt pian 8vuotta lasten ja nuorten kanssa auttanut heitä eteenpäin tilanteista joissa voidaan myös puhua samanlaisesta menneisyydestä kuin itselläni eikä kukaan ole koskaan minun tatuoinnista vielä pahaa sanaa sanonut!
Kiitos anteeksi ja näkemiin !
- Sivistynyt mies
Tatuoinnit ja lävistykset = sairasta PAS*KAA!
- hahhhahhaa
jeesus että minä nauran näille itseään tatuoiville kun se iho rypistyy ajan myöt. on ne tähtöset ja kiinalaiset merkit sitten niin coolin näköisiä ETTÄ!
- Vinkkejä tatskoille
http://funniest-place.com/category/weird/page/10/
Katso tuolta esimerkkejä. - ÖlppäErkki
Kannattaa ottaa iso muijan naaman kuva mahaan. Mukava myöhemmin katella miten naama venätää, kun maha vähän kasvaa.
- lapsellista
Saattaa olla että minunkin tatuointini venyy ja leviää eikä se ole enää niin hieno kuin kymmenen vuotta sitten... .mitä vittu sitte ??? Paljon se perkele teille kuuluu vai kuuluuko ???? Tietääkseni tässä maassa täytyy hyväksyä kaikki saatanan muta kuonot yön timot ja etenkin tuollaiset saatanan vätykset keitä tääläkin hyvä läjä näyttää runoilevan... vittu te ootte naurettavia surkimuksia joilla itsellä on jonkin sorttisia omatunto ja ulkonäkö paineita... mulla ei sellaisia ole enkä teidän laisten naurettavien lowlife matojen takia niitä edes saa :D yrittäkää tekin raukat saada jotain aikaan älkääkä yrittäkö olla omasta mielestä niin vitun viileitä pilkkaamalla muita ja älkää olettako noiden teidän kirjoitusten olevan niin vitun nokkelia kaikenlaisten aasimaisten linkkien kera.... jos tehtäis niin että vuorotellen keskusteltaisiin naamatusten niin haluaisin kyllä nähdä millaisia ihmisiä siellä näppäimistön takana istuu ja kuinka sana valmiita ootte ihan kunnon keskustelussa.... toivottomia voisin väittää!!!
Ps. Hankkikaa köyttä ja vetäkää ittenne sen jatkeeksi niin kaikilla on varmaan helpompaa etenkin teillä !!! - Ö52
lapsellista kirjoitti:
Saattaa olla että minunkin tatuointini venyy ja leviää eikä se ole enää niin hieno kuin kymmenen vuotta sitten... .mitä vittu sitte ??? Paljon se perkele teille kuuluu vai kuuluuko ???? Tietääkseni tässä maassa täytyy hyväksyä kaikki saatanan muta kuonot yön timot ja etenkin tuollaiset saatanan vätykset keitä tääläkin hyvä läjä näyttää runoilevan... vittu te ootte naurettavia surkimuksia joilla itsellä on jonkin sorttisia omatunto ja ulkonäkö paineita... mulla ei sellaisia ole enkä teidän laisten naurettavien lowlife matojen takia niitä edes saa :D yrittäkää tekin raukat saada jotain aikaan älkääkä yrittäkö olla omasta mielestä niin vitun viileitä pilkkaamalla muita ja älkää olettako noiden teidän kirjoitusten olevan niin vitun nokkelia kaikenlaisten aasimaisten linkkien kera.... jos tehtäis niin että vuorotellen keskusteltaisiin naamatusten niin haluaisin kyllä nähdä millaisia ihmisiä siellä näppäimistön takana istuu ja kuinka sana valmiita ootte ihan kunnon keskustelussa.... toivottomia voisin väittää!!!
Ps. Hankkikaa köyttä ja vetäkää ittenne sen jatkeeksi niin kaikilla on varmaan helpompaa etenkin teillä !!!Näköjään osui ja upposi!
- kulttuuria ja taidetta.
Ö52 kirjoitti:
Näköjään osui ja upposi!
Taitaa edellinen kertoa ihan vain omaa mielipidettään...
Mun mielestä on epä kypsää ja säädytöntä haukkua ihmisiä sellaisten tekojen perusteella jotka ei teihin muihin vaikuta !!!
Ei se varmastikkaan oo teiltä muilta pois jos joku sen tatuoinnin ottaa?!
Itselläni ei tatuointia ole mutta tiedän kyllä monta jolla on...
Joidenkin tatuoinnit on rumia jo silloin kun ne tehdään ihan vain siitä syystä ettei tekiä osaa asiaansa. Kuitenkin montakin tatuointia olen nähnyt jotka ovat todella hienoja ja oikean taiteilian tekemiä. - netti poliisi
kulttuuria ja taidetta. kirjoitti:
Taitaa edellinen kertoa ihan vain omaa mielipidettään...
Mun mielestä on epä kypsää ja säädytöntä haukkua ihmisiä sellaisten tekojen perusteella jotka ei teihin muihin vaikuta !!!
Ei se varmastikkaan oo teiltä muilta pois jos joku sen tatuoinnin ottaa?!
Itselläni ei tatuointia ole mutta tiedän kyllä monta jolla on...
Joidenkin tatuoinnit on rumia jo silloin kun ne tehdään ihan vain siitä syystä ettei tekiä osaa asiaansa. Kuitenkin montakin tatuointia olen nähnyt jotka ovat todella hienoja ja oikean taiteilian tekemiä.Hyvä hyvä !!!!!
Olisko suomalainen ihminen jopa noussut vastarintaan...
Provokaatiosta yleensä seuraa se että joku avaa sanaisen arkkunsa..
Minun mielestä aikaisemman kirjoittajan tekstissä ei ole kuin asiaa jos ei oteta huomioon turhan rumaa kieli asua.
Olen täysin puhdas ihoinen enkä omista edes lävistystä ja silti olen näiden ihmisten puolella joilla näitä molempia on.
Saa olla erilainen ja etenkin oma itsensä eikä kenenkään minun mielestä tähän asiaan tarvitse rumuuksia huudella kuten täs keskustelussa on tapahtunut!! - Liekkitattoo
Otan tässä tribaalin molempiin käsiin ja liekin kuvan selkään paljonko maksaa
- Hyihyi
Elä pilaa ihoasi
- Suomenkansaensin
Liekkitattoo kirjoitti:
Otan tässä tribaalin molempiin käsiin ja liekin kuvan selkään paljonko maksaa
Nyt on suomileijona rinnassa. Ske kunniaksi
- Yatsy
Mitkä liikkeet vielä Kajaanissa toiminnassa?
- Hahahehrhr
Roskasakki ottaa tatuointeja
- Yatsy
Roskasakki sentään osaa olla vastaamatta ellei tiedä vastausta kysymykseen ;)
- Juurinoin
Hahahehrhr kirjoitti:
Roskasakki ottaa tatuointeja
Olet asian ytimessä
- Mastermasteri
Kannattaa tehdä kerralla useampia jos alkaa tatulointeja ottamaan. Ruusu olkapäähän, se on erikoinen, olen nähnyt monta. Sitten kämmenselkiin kuvia ja symboleja. Kaulaan jotakin hässäkkää niin on se komia. Jos on joku kaveri niin niitä voi toisiinsa tehdä, tulee halvaksi. Tekemällä oppii. Aasialaiset kirjoitukset myös tyylikkäitä, käy vaikka kiinalaisessa ravintolassa katsomassa ruokalistaa ja ottaa sieltä jonkin tekstin. Esim." Kanaa hapanimeläkastikkeessa ", on hienon ja tyylikkään näköinen.
- Hienoon
Tai pääkallon käsivarteen ja jonkun suomileijonan
- inkedin
Myötähäpeän tunne tulee kun katsoo näitä ihmisiä, jotka ovat maalauttaneet itsensä täyteen mitä typerämpiä kuvia, vaan tottahan se on oma asia mihin rahansa tunkee.
- Persejarska
Joskus joitakin neitejä tapaillut niin ikävä kyllä mielenkiinto todellakin laantunut kun alaselän tienoilla jotain ihme koukeroa tai tekstejä väsättynä. Ei pysty suhtautumaan että henkilöllä olisi kaikki ihan ok kun on itseensä mennyt piirrättelemään. Varmaankin sillähetkellä tuntunut todella fiksulta ja kuolemattomalta ajatukselta.
- tatuointiemäntäpä
Soon tätä nykyaikaa. Sinä juntteroinen odotat kukkamekko/pullanleipoja/huivi päässä/ esliina etessä/aamupuuronkeittäjää vissiin? HAH HAH, tule nykyaikaan sieltä sammiostasi!
- Suomiensin
Nykyisin taitaa olla enemmistö tatuoitu ja. Itse hän liityin ryhmään ja. Otatin kaverin tekemänä suomileijona tissiin. Ollaan yhdessä siistejä
- Ristijärvenveetuska
lliekit kätösseen ja triballit niskaan semmoiset otamma miehen kanssa heälahjaks. Kuuulua aa--ryhmään!!
- Sexysanna
Hieno ajatus. Myös kasvoihin ja kaulaan kannattaa ottaa kuvioita. Mitä enemmän, sitä paremman näköinen.
- Kontsankauhu
Yleensä rökäleen tunnistaa tatuoinnista. Työssä nähtyä.
- naturaaali
Mitä suurempi määrä näkyviä tatuointeja, sitä suurempi epäilys kantajansa älykkyyden tasosta.
- Tietoonvalt
Naulan kantaa
siis saahan niitä ottaa, ja jokainen sen verran vielä kun haluaa, väriä kehoonsa laitatuttaa.
nuorempana harkitsin moneen, moneen kertaan ottamatta jäi, jäänyt enää en ota.
muoti yleensä on vaihtuvaa, kuinka sitten niitä suuria otettuja kuvia poistetaan mikäli eivät oo enää millään tavoin muotia ihmisten keskuudessa? ( tämä ei siis syy, miks en ottanut, vaan tatuoinnit ei sovi tyyliini, eli kalkkis! heh)- sissokiesus
Kuka on niin rohkea ja nykyaikainen että ottaa keskelle otsaa persesilmänkuva tatuoinnin?
- Kontsankauhu
Täysi kaheli kait se semmonen ihminen on!
- Huimausainehampit
Kontsankauhu kirjoitti:
Täysi kaheli kait se semmonen ihminen on!
Olet selvästi vanhanaikainen, mitä epäsiistimpi ihminen kaikin puolin, sitä nykyaikaisempi..
- Boikotoida
Yksityis virmoja kannattaa karttaa, ainakin yhtä jokamainostanut joskus Torissa, jälki ei ollut ammattilaista, kädet tärisi kun horkassa olisi ollut. Pari tyyppiä kertonut vaikka mitä tarinoita, keskustan läheisyydessä pyörittää kotonansa.
- himself
Kannattaa ostaa välineet ja alkaa itse opettelemaan.
- suositus
Tässä hyviä ehdotuksia: kyrvän varteen syylän kuva tai sitten se perssilmä otsaan ja siitä tippuvat paskapökäleet. Olis kyllä massasta erottuvat.
- Skenessä
Mikä olis tämän päivän in tatska? Ei kiinnosta suomileijona liekit tai triballit.
- idiootit
persesilmän ympärille liekit. Näyttäs että persiistä puskisi tulta, se se olis jotain. käy heti teettättämässä!
- Jokapaikanreikä
Liekit käteen tähdet tissiin triballit haukkareihin
- ElekääTyperehtikö
Sitten kun ihminen aikuistuu niin ei tällaiset typeryydet tule edes mieleen. Tosin jotkut eivät aikuistu koskaan.
- Unkwnow
Upee kommentti tulla tupsahti sieltä.
- Sukurutsaa
ElekääTyperehtikö sanoi asiaa. Ex-akka hörähti aikanaan "tatskoihin" ja sitten muutenkin. Sellaista penikkamaista kapinointia ja huomion hakua muilta akoilta. Eipä taida paljon enää edes nekään vanhat kaverit arvostaa.
- Juurinoin
Ovatkin yleensä henkisesti lapsen tasolle menneet.
- harkitse
https://suomenkuvalehti.fi/jutut/kotimaa/laakarit-varoittavat-tatuointien-vahan-tunnetuista-vaaroista-voi-peittaa-syovan-haitata-taudinmaaritysta-vaikeuttaa-toimenpiteita/
Tatuoinnit ovat yleistyneet, ja terveydenhuollon ammattilaiset törmäävät niihin liittyviin ongelmiin. Esimerkiksi ihon pinnalla orastava syövän esiaste saattaa maastoutua tumman tatuoinnin suojiin.
Helsingin yliopistollisen keskussairaalan ihopatologi Susanna Juteau kertoo kohtaavansa työssään tatuointeihin liittyviä pulmia kuukausittain. Hän jakaa ongelmat kahtia: ihon pintaan sijoittuvan häivevaikutuksen ohella tatuoinnit saattavat sotkea koepalan ottoa ja diagnosointia.
”Laajalti ihon pinnassa oleva tumma tatuointiväri peittää hyvinkin alkuvaiheen esimelanooman alleen. Siellä se saa sitten rauhassa kasvaa syvyyttä, ennen kuin mitään huomataan”, Juteau sanoo.
Orastavan ihosyövän tunnusmerkkeihin kuuluu usein epämääräisen muotoinen ja tumma, verta vuotava haavauma. Jos haavauma ilmestyy tatuoidulle ihoalueelle, se voi johtaa potilaan vääriin päätelmiin. - halvanmaukas
Kuka tekee halvalla ja hyvää jälkee`?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62439Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant652248- 1981270
- 711078
- 1031042
Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211889"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig196875Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10817- 47769
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta47730