Tutkijat uskovat, että viimeisten päivien mielipidemittaukset lisäävät äänestäjien taktikointia. Kyselyt kanavoivat ääniä tietyille ehdokkaille.
"Ehdokkaita saattaa hermostuttaa se, että mielipidemittaukset synnyttävät äänestäjissä taktisen äänestämisen makua. Se on asetelma, johon on erittäin hankala varautua kampanjatyössä", arvioi valtio-opin professori Heikki Paloheimo Tampereen yliopistosta.
Median , manipuloitujen linkkien osuus näissä vaaleissa tulee olemaan ja onkin se ratkaiseva tekijä. Säälittävää, mutta totta!
Media valitsee presidentin
Mediavaalit
2
<50
Vastaukset
- Piieni virhe
"Manipuloitujen linkkien", korjaan gallupien.
- jgåoirejsåogjgås
Niinpä. Ja oikeen vikana kolmosen presidenttitentissä Sauli Niinistö. Mitäköhän tämä tarkoittaa?
ÄÄNESTÄN SOINIA!!!
Myöskin Hakkarainen O.K tyyppi, sanoi vaan totuuden kansankielellä. Mitäköhän pahaa siinä on. Pitäisikö m-muuttajien sitten kävellä uusissa nahkatakeissa Itäkeskuksessa vai?
No ehkä joidenkin mielestä parempi näin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63875
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828