nähtävästi vieläkin. Tuossa satuin parvekkeella henkäilemään freesiä pakkasilmaa, kun kuulin omituista vollotusta kaupungilta. Sitten näin suuren joukon omituiseen asuun pukeutuneita ihmisiä, jotka laahustivat rautatieasemalle päin vollottaen hillittömästi.
No selvisihän se : tänään oli Pelicans - Jokerit jääkiekko-ottelu.
Itkuvirsiperinnettä vaalitaan
16
<50
Vastaukset
- ;)
Älä vaan sano että joukkueeni jokerit itkivät? Taikka sen fäni lauma? En pidä itkuvirsijoukkueesta joskaan vähän olen fanittanutkin enää.
No joo. En usko, että kaikki itkivät. Sillo ku niillä on kotiottelu, ni Pasilan asema on täynnä semmosta uhkaavan näköstä toppatakkijengiä. Sillo mä oon ihan hiljaa ja livahdan Lahen junaan.
- ;)))
LaardiBee kirjoitti:
No joo. En usko, että kaikki itkivät. Sillo ku niillä on kotiottelu, ni Pasilan asema on täynnä semmosta uhkaavan näköstä toppatakkijengiä. Sillo mä oon ihan hiljaa ja livahdan Lahen junaan.
Joo oikeesti en ole seurannut Jokereiden toilailuja enää kymmeneen vuoteen. Maku meni kun sössöJallis tuli peräsimeen aitioneuvojana ja rahoittajana. Rakensivat rahalla mukaa hyvää joukkuetta. Mutta eipä ole Jokerit olleet tasollaan sitten Otakar Janesckin jälkeen. Nyt en muuten muista onko niillä edes mestaruuksia sen jälkeen, eipä taida.
No syrjäsilmällä seurailen joukkueiden edesottamuksia. Pelicans alkoi kiinnostaa muakin kun Suikkanen sukelsi ruoriin ja tulosta on syntynyt. Mikähän taika-Jim sekin on? Niin ja kompastuja Nurminen joutui sivummalle:) Samoin Kalpa tuntuu olevan yhtenäinen ryhmä. Blues on ollut jo kymmenen vuotta yhden maalin tappiojoukkue joskin yllätti viime vuonna.
Jokuhan ne mitalit vie keväällä, taas kerran.
- annikoo..
NO ....rankkarilla 4-3
- annikoo..
LaardiBee kirjoitti:
No... kahden erän jälkeen 0 - 3.
NO.....joo....en kiellä....enkä puolla vastustajaa....Pelicans on kummipojan suosikki..
annikoo.. kirjoitti:
NO.....joo....en kiellä....enkä puolla vastustajaa....Pelicans on kummipojan suosikki..
Mä en ymmärrä lätkän päälle, mutta olihan pakko kuitata, kun tuolla yhessä ketjussa tuli asiasta maininneeksi.
Sitä paitti viime vuonna oltiin ihan hiljaa......- ;)
LaardiBee kirjoitti:
Mä en ymmärrä lätkän päälle, mutta olihan pakko kuitata, kun tuolla yhessä ketjussa tuli asiasta maininneeksi.
Sitä paitti viime vuonna oltiin ihan hiljaa......Joo luin uutisen että 3 - 0 ei ole voitto vaan 4 - 3 tappio;)
- ;)
;) kirjoitti:
Joo luin uutisen että 3 - 0 ei ole voitto vaan 4 - 3 tappio;)
Eiku siis 0 - 3 ei ole voitto vaan 4 - 3 tappio.
Arvaa vaan mikä itku täällä on jo ollut vuosia..Saipan pelien jälkeen...;o)...
No eikös Pelicans käynyt siellä juuri häviämässä..... olivat varmaan hämmentyneitä siitä, että Kouvolan takana on sivistystä.
- Ben_Sjatkel
Juu, onhan Saipa ollut jään alla tänä talvena.
Mttei siinä itku auta, eihän?
bngt Ben_Sjatkel kirjoitti:
Juu, onhan Saipa ollut jään alla tänä talvena.
Mttei siinä itku auta, eihän?
bngtNo ei auta..Eikä myöskään valmentajan vaihto...;o)...
Mun sytämeni sykkii Kalpalle..aina vain..No..ei mitenkään kiihkeästi, mut silleen suloisen snadisti...;o)...LaardiBee kirjoitti:
No eikös Pelicans käynyt siellä juuri häviämässä..... olivat varmaan hämmentyneitä siitä, että Kouvolan takana on sivistystä.
Utuisesti muistan näin käyneen...(Työkavereissani muutama fanaatikko hoituri Saipalle...)...
Ai..Onks siellä..??...Hups..Sotkin nyt asiat..Jotkut nääs luulee, et sivistys loppuu kehäkolomosen tällä puolen..vaih..oliks se toispuol jokkee..;o)...muisquli kirjoitti:
Utuisesti muistan näin käyneen...(Työkavereissani muutama fanaatikko hoituri Saipalle...)...
Ai..Onks siellä..??...Hups..Sotkin nyt asiat..Jotkut nääs luulee, et sivistys loppuu kehäkolomosen tällä puolen..vaih..oliks se toispuol jokkee..;o)...Helsinkiläiset on asia erikseen. Ne on nyt ihan paniikissa ku kaksi linjapiiliä kampitti toisiaan.
LaardiBee kirjoitti:
Helsinkiläiset on asia erikseen. Ne on nyt ihan paniikissa ku kaksi linjapiiliä kampitti toisiaan.
Nyt tekis mieli tuubittaa..naurua..ala kissa..No..en tuubita..Se olisi jo julmaa...;o)...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1447228Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1265035L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa694472TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153533Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242341Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3411920Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä241826Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91639- 681517
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581468