Hän väittää homosuhteen olevan normaalia. Eli samassa hän väittää heterosuhteessa olevia epänormaaleiksi.
Tuollainen vihapuhe on loputtava!
Haavisto loukkaa minua
6
<50
Vastaukset
- ei ei
Ei presidenttiä Haavistosta!
- Aivan mutta
Niin, mutta eihän sillä ole mitään merkitystä. Vain homoilla on oikeus pahoittaa mielensä.
- ei tuo vielä...
Väittäväthän hihhulilahkolaisetkin hihhuliuden olevan normaalia. Eli samassa yhteydessä väittävät toisia uskontokuntia ja ateisteja epänormaaleiksi.
Tuollainen vihapuhe on loputtava!- Mamujen invaasio
Viestistäsi puuttuikin vielä "typerä spermanaama kristitty", mamupoika. Pistä pekonia poskeen abdullahi, se auttaa kummasti.
- yäk yäk yäk
Juuri niin! Vihapuheita saavat lahkolaiset ja homot esittää vaikka kuinka paljon, mutta normaalien ihmisten suut halutaan pistää kiinni.
Onpa arvot menneet todella pahoin sekaisin. Normaalina ei enää pidetä normaaleja, vaan homous ja hihhuloiminen on normaalia, vaikka lapset ovat monesti uhreina! - "mummeli;;
Voi luoja, että minua oksetti kun luin Ilta-Sanomista tänään "Pekka ei osta minulle ruusuja niin usein kuin haluaisin"
Mistä nuo Antoniot...sun muut morsiamet löytyvät, rikastuttamaan homokulttuuria? Paitsi sehän on ykköstuote maahan tunkeutumiselle tänäpäivänä.
Kiitos "Homo-Kukkahatutätien"
YÄK!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944