Hiusasiantuntijaa vastaamaan minulle? (ELUMEN-VÄRIT)

Tytti.

Heips.!

Olen värjännyt joskus aikoinaan hiuksiani ihan normaaleilla "kemikaalicocktaaleilla" ... :)

Huomatakseni kyllä sen, että hiukset todellakin kärsii ainakin noista "normaaleista" väreistä kun ne on niin vahvoja myrkkyjä jne.

Nyt en oo värjäilly tässä pitkään pitkään pitkään aikaan, antanu olla vaan oman värin. Ja kyllähän tätä omaa väriä vois ihan pitää, mutta ei tää oo mitenkään maailman kaunein.. eli tää on tällänen maantienharmaa niin sanotusti tää omaväri nyt mulla.

Muistan kun mulla lapsena oli ihan lähes semmonen valkonen tukka... ja sillon oli siniset simmutki :) no nekkii on nyt iän kanssa muuttunu vihreiks.. , mutta kuitenkin niin ois ehkä kiva saada tukkaan se lapsuuden vaalea takaisin eli ns. platina blondi

No, tarkottaako tää sitä että.. jos haluan sen värin päähäni nii se on vähän sama asia kuin värjäis koko ajan värinpoistoilla????

Kun eikös tätä prosessia kutsuta värin vaalentamiseksi?

... Eli siis, onko tämä platinalla värjäys kaikista raskainta tukalle? vai onko väreissä (värisävyissä) ylipäätään eroja että mikä rasittaa enemmän ja mikä vähemmän? .. jostain oon kuullu että ruskea on se väri joka rasittaa vähiten, miksköhän?

On kokemusta ihan siitäki että tehtiin värinpoisto aikoinaan kun mulla oli ruskeat hiukset niin tuota se värinpoisto vei kyllä tukan AIVAN KAMALAAN kuntoon...

Nyt on kuitenkin tullu enemmän perehdyttyä näihin hiusasioihin.

Niin oisko esim. parempi, että jos sitä platinablondia tavoittelen niin värjätä vaikka silleen että tekee pikkuhiljaa raidoittamalla sen, että ei vedetä heti koko päähän sitä väriä vai??

... Ja sit vielä, mitä nää Elumen värit on?? Ainakin jotkut ekokampaamot suosii niitä. Että niissä ei vissiin pitäis olla niitä kauheita myrkkyjä? niin voiko tällä värillä sitten värjätä huolettomasti hiuksiaan että ei tarvitse pelätä että ne siitä rasittuvat ja menevät huonoon kuntoon????

Omaan tälläsen aika hennon hiuslaadun. Niin sanokaa nyt edes onko mun sit järkevä alkaa tavoittelemaan koko platinablondia? vai mitä niinku 16-vuotiaan tukalle ois järkevä ja hyvä tehdä?

25

7130

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilovehair

      Hiusten vaalennus värinpoistolla tai luonnonvärin värjäys vaalentavalla värillä, tai jopa auringossa makoillen "luomuvaalennus", on aina hiuksia kovastikin rasittava käsittely. Hellävaraista vaihtoehtoa siihen ei valitettavasti ole olemassa, ei luomulla, eikä vähemmän luomulla.
      Se, kuinka paljon hiukset käsittelyssä vahingoittuu, riippuu monesta asiasta. Hiuksen peruslaadusta (siis siitä geeneissä tulleesta laadusta, johon ei voi vaikuttaa), hiusten pituudesta, perusväristä ( mahd. vanhoista värjäysjämistä pituudessa), lopputuloksen halutusta vaaleudesta jne. Tällaisella palstalla asiaan yleisvastaaminen siis on mahdotonta.
      Mitä itse käsitän "platinanvaalealla", on kyse todella voimakkaasta vaalennuksesta, ja mahdollisesti vielä vaalennuksen päällevärjäämisestä oikeaan sävyyn päästäkseen.
      Hellemmin "lapsuuden vaaleuteen" pääsee raidoittamalla (jolloin kaikkia hiuksia ei käsitellä) ja raidoittamalla enemmän kasvojen läheltä, vähemmän muualta. Luonnonväriä vaalentaessa, raidoilla tai kokovärillä, hellempi on myös aavistuksen kultaisempi sävy, kuin se metallisen valkoinen.

      "Kauheat myrkyt"? Tarkoitatko ammoniakkia ehkä? Ammoniakki toimii hiussuomuja avaavana tuotteena (luonnontuote, "pissassa" muunmuassa) ja haisee pahalle. Ammoniakki on monissa värisarjoissa korvattu nykyisin muilla hiusta avaavilla (hajuttomillakin) aineilla. Vaikutus on kuitenkin sama, eli hiussuomut avataan. Vetyperoksidia käytetään KAIKISSA vaalentavissa hiusväreissä. Myrkkyhän sekään ei ole, nykyisinhän kehitellään mm. luontoystävällisiä vetyperoksidilla kulkevia autoja. Vetyperoksidi (H2O2) luovuttaa toisen happiatomin, jolloin jäljelle jää vettä (H2O) Usein lyhenteellä PPD kulkeva hiusvärien allergisoiva aineosakaan ei enää kaikissa värisarjoissa ole mukana, mutta nämä värit ovat vielä toistaiseksi vaalennusteholtaan heikohkoja. Huomautan kuitenkin tässä kohtaa, että olen toiminut kampaajana yli 20 vuotta, enkä ole työssäni törmännyt yhteenkään PPD allergikkoon. Kyse on vakavasta, mutta erittäin harvinaisesta allergiasta. Allergia ei siis ole sama asia kuin herkkä iho, tai hentoinen hiuslaatu.
      Painotan nyt kuitenkin tässä, että hiuksen kuntoon käsittelyn jälkeen vaikuttaa todella paljon se geeniperimässä tullut hiuslaatu. Toinen tärkeä asia on myös vaalennetun hiuksen kotihoito oikeanlaisilla tuotteilla.

      • Ghemisti

        PPD:n eli p-phenyleenidiamiinin aiheuttamassa dramaattisessa oireistossa ei oo kyse pelkästään allergiasta jonka "allergikko" voi saada, vaan se on eräänlainen myrkytys - Sen johdannaiset kulkee myös nimillä 2,5 Tolueenidiamiini, aminophenol etc - Sitä on kaikissa kesto- ja kevytväreissä yhtä lukuunottamatta - Vaalennus - ja värinpoistoaineissa ( pigmentittömissä) sitä ei ole, vaalennusväreissä voi olla - Hiusfirmat mainostaa nykyään et tuote on "ammoniakiton" tai "parabeenitön" , myyntikikka jolla huomio viedään pois itse myrkystä, ammoniakki ei oo erityisen vaarallista hiusväreissä ja parabeeni on tavallinen säilöntäaine jota on useimmissa apteekin perusvoiteissa - Hiusten vaalentaminen ei oo hiuksille rasittavaa kun tietää mitä tekee eikä elimistölle riski jos käytetään pelkkä ä värinpoistoa ja sen päälle suoraväriä taittovärinä; terveyttä se ei riskeeraa lainkaan - Ei ole erikseen ppd-allergikkoja, kuka tahansa voi saada ko. aineesta reaktion - Sillä 48 h allergiatestillä ei oo merkitystä, monet sairaalaan joutuneista tapauksistakin on sen tehny, ei se kerro mitä tapahtuu ku myrkkymönjä levitetään koko päähän - Suoraväreissä (ilman hapetetta) sitä ei ole eikä puhtaissa henna - (lawsonia inermis) ja indigo-( indigotinctoferia) jauheissa, joiden sekotuksella hiukset voi värjätä kastanjanruskeiks tai mustiksi.


    • Tytti.

      Kiitos vastauksesta Ilovehair!

      Tarkoittaako tämä Elumen-väri sitten suoraan sanoen niinkun että se on vähän kusetusta...?

      Eikö se ole oikeasti yhtään hellempi hiuksille kuin nämä muut värit??
      Jotain siinä puhuttiin että se sähkövarauksella tarttuisi se väri hiuksiin, kun siitä on noi ammoniakit yms. sun muut vissiin karsittu pois...

      Joskus olen kokeillut myöskin tuota luomuvaalennusta.
      Tein sen silleen, että laitoin sitruunamehua päähän ja menin kesällä aurinkoon oleskelemaan noin tunniks ja sit huudoin sen suihkussa pois. Mulla oli tosin sillon vielä tumma tukka (ruskea) , oikeastaan haalentunut mustasta kevytväristä ruskeaan... niin kyllä se sitruuna ehkä vähän vaalensi, mutta ei mitään huomattavia tuloksia tuonut :)

      Siitä mun viime värjäyksestä on varmaan kohta se joku muutama vuosi.

      Ja tuota, suurimman osan, määhän kasvattelin väristä pois päästä...
      koska en raskinut laittaa enää toiseen otteeseen sitä värinpoistoa kun vei tukan niin huonoon kuntoon

      Sit kuitenki loppujenlopuks otin vaan latvoihin sen värinpoiston tällä kakkoskerralla.

      Ja nyt nekin latvat on suurinpiirtein saksilla pätkästy poikkeen missä näky sitten sitä oranssisuutta.

      ELI NYT ON IHANTEELLISESTI TÄYSI LÄHTÖKOHTA MITÄ OLI SILLOIN ENNEN KUN OLIN OLLENKAAN VÄRJÄNNYT OMIA HIUKSIA... :)

      Joten toista kertaa niitä ei kyllä haluis lähtee pilaamaan...

      Mut tuota raidotusta vois tosiaan harkita vakavasti...

      Ei olla niin itsekäs, vaan miettii sitä nyt et oikeesti mikä hiuksessa näyttää hyvälle ja pitää sen kunnon hyvänä ettei se tukka kärsis... et sen hyvinvointi on nyt tärkeintä

      Pidennyksii oon myös miettiny.

      Kun eikös niitä suositella jos on ohut tukka nii sais paksuutta niillä?

      Minkalaisia pidennyksiä suosittelisit?

      • Kampaaja.

        Elumen-väri tosiaan on hellävarainen hiuksille, sen ph on erittäin alhainen, muistaakseni vähän päälle 3 eli hyvin hapan. Se tarttuu hiukseen sähkövarauksella. Elumenissa ei siis ole hiusta avaavia aineita. Mitä alkalisempi väri on, sitä enemmän se avaa ja kuluttaa hiusta. Elumen sopii myös usein hiusväriin allergisoituneille.


      • Tytti.
        Kampaaja. kirjoitti:

        Elumen-väri tosiaan on hellävarainen hiuksille, sen ph on erittäin alhainen, muistaakseni vähän päälle 3 eli hyvin hapan. Se tarttuu hiukseen sähkövarauksella. Elumenissa ei siis ole hiusta avaavia aineita. Mitä alkalisempi väri on, sitä enemmän se avaa ja kuluttaa hiusta. Elumen sopii myös usein hiusväriin allergisoituneille.

        Hei sinä kampaaja!

        Tiedätkö löytyisikö Elumen väreissä tätä sävyä??

        http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_587/129922134676VUvE.jpg


      • Kampaaja.
        Tytti. kirjoitti:

        Hei sinä kampaaja!

        Tiedätkö löytyisikö Elumen väreissä tätä sävyä??

        http://thumbs.dreamstime.com/thumblarge_587/129922134676VUvE.jpg

        Elumen ei vaalenna hiuksia, joten tuon sävyn saavuttaakseen pitää olla valmiiksi yhtä vaalea pohja kuin haluttu sävy, joko luonnostaan tai sitten vaalennettuna. Elumenissa on kauniita vaaleita sävyjä, lämmin beige ja viileä tuhkan vaalea. Riippuu pohjasta, millä sävyllä pääsee tuohon tulokseen.


      • Tytti.
        Kampaaja. kirjoitti:

        Elumen ei vaalenna hiuksia, joten tuon sävyn saavuttaakseen pitää olla valmiiksi yhtä vaalea pohja kuin haluttu sävy, joko luonnostaan tai sitten vaalennettuna. Elumenissa on kauniita vaaleita sävyjä, lämmin beige ja viileä tuhkan vaalea. Riippuu pohjasta, millä sävyllä pääsee tuohon tulokseen.

        Tämän kuvan juurikasvu kuvaa parhaiten tämän hetkistä minun omaa väriä joka on koko tukassa

        http://media.photobucket.com/image/vaalea hiusväri/akiattt/hiukset1-1.jpg

        Ihan tosiaan oma väri on...

        Ihana maantien harmaa niin sanotusti -.-


      • Kampaaja.
        Tytti. kirjoitti:

        Tämän kuvan juurikasvu kuvaa parhaiten tämän hetkistä minun omaa väriä joka on koko tukassa

        http://media.photobucket.com/image/vaalea hiusväri/akiattt/hiukset1-1.jpg

        Ihan tosiaan oma väri on...

        Ihana maantien harmaa niin sanotusti -.-

        Ei pysty värjäämään, koska tuon tummuinen pohja vaatii vaalentamista joko värillä tai vaalennusaineella. Itse rakastan Elumenin tuhkanvaalea-sävyä, toimii erittäin hyvin vaalennetussa hiuksessa. Muutenkin Elumen on värinä sellainen, että tarttuminen on paljon kiinni hiuksesta; lasimaiseen käsittelemättömään hiukseen harvoin käytän elumenia, kun taas käsiteltyyn hiukseen käytän sitä mielelläni, koska se jopa korjaa hiusta samalla ja pysyvyys on erittäin hyvä. Suosittelen kevyttä vaalennusta tai reippaasti vaaleita raitoja ja sitten Elumenia päälle niin upea tulee :)


      • Tytti.
        Kampaaja. kirjoitti:

        Ei pysty värjäämään, koska tuon tummuinen pohja vaatii vaalentamista joko värillä tai vaalennusaineella. Itse rakastan Elumenin tuhkanvaalea-sävyä, toimii erittäin hyvin vaalennetussa hiuksessa. Muutenkin Elumen on värinä sellainen, että tarttuminen on paljon kiinni hiuksesta; lasimaiseen käsittelemättömään hiukseen harvoin käytän elumenia, kun taas käsiteltyyn hiukseen käytän sitä mielelläni, koska se jopa korjaa hiusta samalla ja pysyvyys on erittäin hyvä. Suosittelen kevyttä vaalennusta tai reippaasti vaaleita raitoja ja sitten Elumenia päälle niin upea tulee :)

        Ok. Kiitos neuvoista :)


      • Ghemisti
        Kampaaja. kirjoitti:

        Ei pysty värjäämään, koska tuon tummuinen pohja vaatii vaalentamista joko värillä tai vaalennusaineella. Itse rakastan Elumenin tuhkanvaalea-sävyä, toimii erittäin hyvin vaalennetussa hiuksessa. Muutenkin Elumen on värinä sellainen, että tarttuminen on paljon kiinni hiuksesta; lasimaiseen käsittelemättömään hiukseen harvoin käytän elumenia, kun taas käsiteltyyn hiukseen käytän sitä mielelläni, koska se jopa korjaa hiusta samalla ja pysyvyys on erittäin hyvä. Suosittelen kevyttä vaalennusta tai reippaasti vaaleita raitoja ja sitten Elumenia päälle niin upea tulee :)

        Kyllä Elumen tarttuu myös käsittelemättömään terveeseen tukkaan, mut se pitää tehdä 2-3 kertaan, tulee kalliiks kampaajalla, kannattaa tilata Saksasta ja tehdä ite kotona.


    • vaaleaa tukkaa ei saa millään muulla kuin vaalentamalla, eli pigmenttiä todella poistetaan.se tehdään joko värillä tai vaalennusaineella. värillä hellempi mut lopputulos ei platina vaan kellertävämpi mut luonnollisempi. suosittelen raidottamista.tyvikasvu ei ole sillon niin viivasuora. jos alat vaalentamaan, et saa omaa väriä takas kuin kasvattamalla, eli kannattaa harkiTA.

    • Tytti.

      Jep , tosiaan...

      Mulla on pikkunen harkihteminen edessä.

      Saatan mä hyvinkin todennäkösesti nyt lähtee vaan siihen raidoittamiseen...

      Saas nyt nähdä mitä teen.

    • sdfghjhgfdsx

      Mistä noite Elumen värejä saa ? :)

      • Tytti.

        http://personal.inet.fi/yritys/pkmarilyn/elumen.htm

        Tuossa on sinulle sjksdgvjedgj mikä lienee oletkaan niin hyödyllistä tietoa Elumen väristä, kannattaa lukea, olen itse jo perehtynyt jonkun verran asiaan! :)

        Miten ihanalta se kuulostaakaan... niin Elumen väri ei rasita hiusta näin olen ymmärtänyt!

        Luulin että tuo Elumen olisi vasta tosi uusi juttu... mutta löysin artikkeleita jo -05 vuodesta lähtien

        Hittolainen ja omat hiukseni koko värjäsin kemikaalicocktaaleilla nii sanotusti, nii jo -08, jos olisin tiennyt Elumesta olisin ehdottomasti valinnut sen.

        ELUMENIA MAINOSTETAAN MINUSTA SITTEN KYLLÄ AIVAN LIIAN VÄHÄN !!!!

        Mutta tuolla Elumenilla värjäys on kuulema erillaista kuin markettiväreillä, se väri on jotenkin geelimäisempää tai semmosta... en tiedä onko siinä sitten oma vaikeutensa vähän niinkuin esim. Henna väreillä värjättäessä mitä juuri nämä luomu kampaajat suosii...

        Kannattaa googlettaa Elumen - kampaamot

        Itse löysin kampaamoita ainakin kuopion alueelta jotka käyttää liikkeissään mm. Elumen värejä :) kannattaa siis värjätä ihan ammattilaisella...

        Mutta löytyy netistä esim. jotain että niitä ulkomailtakin voi ostaa


      • Salluto
        Tytti. kirjoitti:

        http://personal.inet.fi/yritys/pkmarilyn/elumen.htm

        Tuossa on sinulle sjksdgvjedgj mikä lienee oletkaan niin hyödyllistä tietoa Elumen väristä, kannattaa lukea, olen itse jo perehtynyt jonkun verran asiaan! :)

        Miten ihanalta se kuulostaakaan... niin Elumen väri ei rasita hiusta näin olen ymmärtänyt!

        Luulin että tuo Elumen olisi vasta tosi uusi juttu... mutta löysin artikkeleita jo -05 vuodesta lähtien

        Hittolainen ja omat hiukseni koko värjäsin kemikaalicocktaaleilla nii sanotusti, nii jo -08, jos olisin tiennyt Elumesta olisin ehdottomasti valinnut sen.

        ELUMENIA MAINOSTETAAN MINUSTA SITTEN KYLLÄ AIVAN LIIAN VÄHÄN !!!!

        Mutta tuolla Elumenilla värjäys on kuulema erillaista kuin markettiväreillä, se väri on jotenkin geelimäisempää tai semmosta... en tiedä onko siinä sitten oma vaikeutensa vähän niinkuin esim. Henna väreillä värjättäessä mitä juuri nämä luomu kampaajat suosii...

        Kannattaa googlettaa Elumen - kampaamot

        Itse löysin kampaamoita ainakin kuopion alueelta jotka käyttää liikkeissään mm. Elumen värejä :) kannattaa siis värjätä ihan ammattilaisella...

        Mutta löytyy netistä esim. jotain että niitä ulkomailtakin voi ostaa

        Moi! Kiitos vinkistä! Kiva kun saa tietoa muistakin vaihtoehdoista kun kaupan hyllystä löytyvistä merkeistä! Itse kuulin tutulta kampaajalta Glossco-sarjan väreistä. Tämä kyseinen kampaaja testaa kaiki uudet värit omilla hiuksilla, niin tähän sarjaan hän on ollut tosi tyytyväinen. Ei kuulemma kuluta hiuksia eikä väri haise levityksen aikana niin kun monet hiusvärit. Väri pysyy nätisti hiuksissa pitkään.Jos kiinnosta niin tässä on linkki

        http://encanta.fi/

        .


    • kampaaja88

      Elumen on periaatteessa suoraväri, siitä löytyy myös kaikki kirkkaimmat pinkit,siniset jne. Meillä pääasiassa käytetään vain tuollaisiin shokkiväri raidoituksiin, eli kun se on ns. suoraväri, se myös haalistuu hyvin äkkiä ..

      • ...........

        häh??? minulle laitettu usein elumenilla, eikä haalustu todellakaan äkkiä!! nyt uusi kampaaja aika häämöttää ja edelleen kaunis ruskean-kupari on, ei edes tarvis välttämättä vielä väriä..... samoin monille kavereilleni (käymme samassa paikassa) laitataan aina sillä eikä todellakaan haalistu äkkiä heilläkään. mulla taitaakin olla melko taitava kampaaja :))))))


    • sdfghjhgfdsx

      haalistuu äkkiä ? no sepäs mukavaa tilattiin juuri mulle kampaaja-aika jossa aattelin värjätä hiukset kirkkaan punasiks tolla elumen värillä ja hinnaks tulee noin. 120 e ...

    • Tytti.

      Ei pitäs haalistuu, toi paska puhetta.

      Mitä oon lukenu netistä niin esim. jos on blondi, niin ja haluaa punaset hiukset.

      Punanenhan väri on vielä semmosta et se on väreistä kaikista se joka huonoiten meinaa hiuksessa pysyä... eli lähtee hirmu helposti liukumaan sieltä irti...

      Etenkin blondeilla, on tosi suuri ongelma olla kauniita vahvoja punapäitä.

      Mut oon lukenu,

      Et tää Elumen on JUST RATKASSU SEN ONGELMAN.

      Eli, sillon on saatu kaunis punainen sävy hiukseen JA HYVÄ PYSYVYYS !!

      Kannattaa oikeesti ite googletella mahd. paljon tuosta Elumenista kaikkee... löytyy kyllä. Eikä kannata uskoo mitä kaikki sanoo. Parhaimman tiedon saa ihan menemällä henkilökohtasesti kampaajan luokse, en todellakaan väitä että täällä ois ihmiset huijareita jotka tässä ammattilaisina esiintyy, mut netissä voi esiintyä... NO VAIKKAPA LÄÄKÄRINÄ VAIKKA SITÄ EI OIKEESTI OISKAA

    • vaaleita raitoja

      Voiko Elumen väreillä värjätä vaaleansävyisiä raitoja mallina jennifer anistonin hiukset??:) rupes pelottaa tosissaa noi markettivärit :S

    • hopeinen kuu

      "Punanenhan väri on vielä semmosta et se on väreistä kaikista se joka huonoiten meinaa hiuksessa pysyä... eli lähtee hirmu helposti liukumaan sieltä irti..."

      Ei se kyllä ihan noinkaan ole; vaalennetuista hiuksista punanen väri ja mikä tahansa väri lähtee helposti pois kun hius on niin kyllästetty, mutta itseasiassa punanen pigmentti on kaikissa kevyt- ja kestoväreissä se joka jää viimeseks hiuksiin sävynä, sen jälkeen ku muut sävyt, esim violetti ja erilaiset tummanruskeet kylmät sävyt, on liuennu tai kulunu pois.

      Kaikkein vaikeinta on saada hiuksissa pysymään suurimolekyylisimmät värit, esim just sininen, violetti, hopea, sen takia ne huuhteluväreinäkin lähtee pois niin nopeesti siinä missä punanen huuhtelu pysyy esim suoraväriä jos laittaa, kaikkein kauimmin.
      Tyypillistä on esim jos laittaa hiuksiin jotain suklaanruskeeta suoraväriä että parin pesun jälkeen se intensiivinen tumma sävy katoaa tyystin mutta viikkokausiks hiuksiin jää sellanen punertava, hiukan likanen sävy.

      Blondatuissa hiuksissa punapigmentin pysyvyys ilmenee niin että hiukset tulee helposti keltasiks ja niihin täytyy aina sillon tällön laittaa esim hopeahuuhtelu keltasen taittamiseks.

    • peacee
      • peacee

        ja en ole siis värjäämässä elumen värillä..


      • kampaajalle vaan:)

        noihan on tollaset aika vaaleet, itelläni oli joskus tummanruskeat hiukset ja itsetehdyllä värinpoistolla niistä tuli ihan oranssit. menin sen jälkee kampaajalleni joka vähän sätti mua itsetehdystä värinpoistosta mut teki viel yhden värinpoiston,laittoi beigen värin ja raidotti nii niistä tuli tosi kivan väriset eli hyvä kampaaja osaa kyllä jollain keinolla tehdä sun hiuksista tollaset, itse en lähtis kotona värjäilee koska parhaan tuloksen saa kampaajalla! :) toivottavasti vastasi nyt vähän tohon kysymykseen vaikka tuleekin vähän myöhässä!.


    • peacee

      eiks kukaa osaa auttaa?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1355
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1086
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      76
      888
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      817
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      65
      737
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      701
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      688
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      43
      665
    Aihe