Minusta on siis aivan uskomatonta tämä rahastus liittyen terveydenhoitoon.
Tutustuessani vaihtoehtoisiin oikomismenetelmiin (inman aligner, invisalign) netistä ei löydy tarpeeksi tietoa, eikä kaikilla paikkakunnilla ole näitä menetelmiä käyttäviä hammaslääkäreitä. Esimerkiksi Invisalignista sopivuudesta kysyessä sähköpostilla, eräs naislääkäri vastasi minulle ensimmäiseen viestiin lyhyen asiallisesti. Yksi asia jäi hänen vastauksessaan jäi vielä minua mietityttämään, joten pyysin asiaan vielä hieman tarkennusta, vastaus oli "Jos sinua oikeasti asia vielä jää mietityttämään, menet hammaslääkärin vastaanotolle ja jos paikkakunnallasi ei ole osaavaa lääkäriä tulet sitten tänne Helsinkiin ja varaat vastaanotolle ajan, kukaan osaava hammaslääkäri ei sähköpostin kautta rupea neuvomaan asiakasta oikomiseen liittyen" Eli lääkärin täytyisi myös saada jotakin rahallista hyötyä tästä sähköpostin kirjoittamisesta, se ei riitä, että olisin viestin ja osaavan vastauksen jälkeen tulossa hänelle MAKSAVAKSI asiakkaaksi. Olisin vaa ollut kiinnostunut millaisissa tapauksissa hoitomuotoa voidaan käyttää ja olisiko se mahdollista omassa tapauksessani, ei tälläistä tietoa voida ilmaiseksi luovuttaa. Lääkäri ei voinut edes kohteliaallisesti pyytää minua mahdollisesti tulemaan konsultaatioon jotta hän voisi tarkastella asiaa, vaan viesti oli törkeä, ilman mitään kohteliaisuuksia (ei alku- tai lopputervehdyksiä)..
Koska näitä hoitoja ei tehdä omalla paikkakunnallani en voi kierrellä ympäri Suomea vain tiedon perässä. Tämäkin lääkäri olisi voinut vastata tuossa samassa ajassa asiallisesti kysymykseeni, mutta päättikin ruveta mitä ilmeisemmin moralisoimaan minua siitä, että lähestyn häntä sähköpostilla eikä hän saa siitä palkkaa.. Kerroin kyllä hänelle, että omalla paikkakunnallani ei ole ko. laitteella oikomishoitoa tekeviä henkilöitä joten lähestyn ensin asiaa sähköpostilla..
Mistä siis lisätietoa näistä hoitomuodoista? Suomessa ei näytä hirveästi kyllä olevan osaavia henkilöitä..
Mistä lisätietoa oikomisesta irtokojein?
hgdshjdgsf
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941669
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.1261549Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras761355- 301272
Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne1231098Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221001Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet46998- 22967
Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n66848- 46773