Lopullinen pressanvaaliennuste yhteiskuntafilosofiassa

Lue tätä vaaliennustetta huomiseen saakka, jotta voit antaa minulle aplodeja oikeasta
vaaliennusteesta. Toisin sanoen Sauli Niinistöstä tulee Suomen seuraava presidentti, minkä filosofiset perusteet tulevat seuraavaksi.

Nämä ei ole suinkaan Nato-vaalit, kuten monet äärivasemmistolaiset luulevat. Sitä vastoin Niinistöllä on eniten karismaa, joka ratkaisee kansan lopullisen mielipiteen äänestysluukuilla.

Jo ensimmäisellä kierroksella Sauli Niinistö tulee saamaan (myös minulta) noin 45%
äänistä, ja hyvänä kakkosena tulee olemaan Paavo Väyrynen noin 20% ääni-
määrällä.

Sitä vastoin homopekat, soinilaiset ja lipposlaiset yms. ei tule saamaan kuin alle 10%
kannatuksen ekalla kierroksella.

9

63

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viimen hetken ulkopoliittisia vinkkejä äänestäjille.

Kun Paavo Väyrynen oli EU-parlamentin jäsen eli meppinä, se pilasi hänen Venäjä-poli-
      tiikan täysin. Toisin sanoen Väyrynen on todellisuudessa suuri Nato-fani, sillä hänellä on
      porttikielto Kremliin. Ei Kremlin väki kuuntele Suomen presidenttiä enää missään
      ulkopoliittisissa kysymyksissä, koska he tuntee jo minun keksimän jumalan sielunlain.

Äänestä siis Sauli Niinistöä, joka ei ole munannut itseään vielä Kremlissä!

• näin on

Äänestän Paavo Väyrystä ehdottomasti. Hänestä tulee paras presidentti aikoihin!

• timeless god

Kyllä minä nauran pas kasen naurun, kun kansan kusettaja ja ulkopolitiikan suuri valehtelija Väyrynen saa vain 20% äänistä ekalla kierroksella.

--kuksaa2 -- celestial black hole--

• Ja nyt minäkin lähden äänestämään Sauli Niinistöä.

• celestial black hole

Vielä ehditte äänestää Sauli Niinistön presidentiksi.

• Tutkikaa ennokkoääniä ja antakaa minulle aplodeja!

• Minä olen hetero ja ennustan, että homo Haaviston kannatus romahtaa vielä tänä iltana,
      mikä vain lisää Niinistön kansansuosiota.

• no nii

Niinistö ajaa homoille samoja oikeuksia kuin heteroille, mm. adoptio-oikeutta. Sijaiskärsijäksi joutuu lapsi. Sinäkö antaisit lapsesi homolle? Ei ole oikein.

Tältä asialta ei kannata silmiään ummistaa eikä korvia tukkia.

• Suomen presidentillä ei ole niin paljon sisäpoliittista valtaa kuin sinä luulet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      76
      4558
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3793
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      148
      3516
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      43
      1997
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1239
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      126
      1074
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1000
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      943
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      25
      847
    Aihe