Eva Biaudetia. koska hän on ihqu.
Meidän sukumme on ollut suomenrååtsalaisten renkejä ja piikoja jo monta sataa vuotta, joten miksi rikkoisin perinteitä?
Evasta suorastaan loistaa ja kumpuaa rååtsalainen viisaus ja yli-älykkyys.
Hän puhuu myös maailman suurinta kieltä, jota minäkin haluaisin oppia puhumaan ja kirjoittamaan. En osaa vielä muuta kuin:
"Titta mamma, jag har en ny nelivaihteinen polkupyörä" ja "Härregud! Finnjävlar är dumma"
Minua sanotaan "mongoksi" suomenrååtsalaisten parissa, koska en kuulu heihin ja en puhu heidän omasta mielestään maailman kauneinta kieltä.
Lisäksi he sanovat että minä olen rasisti, kun ei minun palkkani riitä edes omalle perheellenim ja kuitenkin he haluaisivat saada tänne maahamme uusia asukkaita varsinkin Afrikasta, joita he kutsuvat nimellä "huippu,- ja moniosaaja kultamunat" ja heitä kuulemma tarvitaan paikkaamaan suorastaan leijonien lailla karjuvaa työvoimapulaa.
Onko teillä muilla mongoilla kokemuksia suomenrååtsalaisten viisaudesta ja yli-ihmisyydestä?
MInä kävin äänestämässä
5
<50
Vastaukset
- ofoffofo
´´Evasta suorastaan loistaa ja kumpuaa rååtsalainen viisaus ja yli-älykkyys.´´
onko sun mielestä yli-älykkyyttä se että ei välitetä tippaakaan oman maan köyhistä mutta mustille ´´vahvistuksille´´ kustannetaan kyllä talot ja autot?! eikä siinä vielä mitään mutta sitten nämä samat ´´vahvistukset´´ Afrikasta RAISKAAVAT täällä naisia ja tekevät kolttosia Suomalaisen VERONMAKSAJAN piikkiin eli mites se vanha sanonta menikään.... kiittämättömyys on vaivan palkka! :(- Ibhram Isuk.
Ja te suomi ihminen ei ymmärtää jutun juoni.
Me äänestää Ruotsi puolue RKP oppia helppo ruotsi kieli.
Istuttaa lapsi siemen suomi naiseen tai pelkoa ettei tule liikaa kilpailu suomi ihmisten lukumäärä rajoitus josta seurata että ruotsi kieli puhuvat kasvaa .
Meillä olla isot perhe.
- tripsa
Ja höpö höpö! Äänestin Väyrystä! Viisas ja tasapainoinen mies edustamaan maatamme!
- sairas maa
Huippuosaajia raiskauksissa. Heitä rahdataan pahoinpitelemään suomalaisia.
- kevyttä ivaa
Mahtavasti kirjailtu, taitaa olla kyseessä ammattikirjoittaja. Tyydyn siis kahteen lauseeseen enkä lähde kilpailemaan moisen humoristin kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475465Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612326Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181860Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171585
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol331513Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5137881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171117Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771088Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se2221008