Eka!

Rödfinne

Miksi lähetystyötä? Eivätkö he pelastu tekojensa kautta, jotka eivät tunne Jeesusta? Täh?

6

517

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

...pystyyn...!

(Harmi että itse lähden tässä tauolle about huomisen maissa.)

• Rödfinne

Tänne osastolle kaikkien pakanallisten aatesuuntien info-piste, terapiakeskus ja suojaisa linnake niille jotka vielä etsivät itseään!

Ilmoittautuisitkos sheriffiksemme Qadesha?

• Qadesha
        Rödfinne kirjoitti:

Tänne osastolle kaikkien pakanallisten aatesuuntien info-piste, terapiakeskus ja suojaisa linnake niille jotka vielä etsivät itseään!

Ilmoittautuisitkos sheriffiksemme Qadesha?

Emmie serihviksi... Karmee jopi. Ja sitäpaitti olen nyt poissakin kenties neljäkin viikkoa operaattorin vaihdoksen vuoksi (ja kai se on vissiin kesäkin nyt ja silleen...)

Mutta jos useampi tykkäisi käytellä näitä foorumeita hiukka luovemmin, ts. pitää huolen siitä että kristityt eivät omi kaikkia itselleen, enpä panisi pahakseni.

Jos nyt sitten lähetystyö mitenkään sopii esmes luonnonuskontoihin. Ehkä sellainen pienimuotoinen infotyyppinen, jotenkuten. Tämä palsta voisi olla kaikkien uskontojen infopiste. (Värväys...?)

• Rödfinne
        Qadesha kirjoitti:

Emmie serihviksi... Karmee jopi. Ja sitäpaitti olen nyt poissakin kenties neljäkin viikkoa operaattorin vaihdoksen vuoksi (ja kai se on vissiin kesäkin nyt ja silleen...)

Mutta jos useampi tykkäisi käytellä näitä foorumeita hiukka luovemmin, ts. pitää huolen siitä että kristityt eivät omi kaikkia itselleen, enpä panisi pahakseni.

Jos nyt sitten lähetystyö mitenkään sopii esmes luonnonuskontoihin. Ehkä sellainen pienimuotoinen infotyyppinen, jotenkuten. Tämä palsta voisi olla kaikkien uskontojen infopiste. (Värväys...?)

Eikä! Ei mitään mamoilua, vaan kunnon propagandakeskus. Kova kovaa vastaan. Semmosta luukutusta että oksat pois. Miekkalähetystä, perkele!

Kuka muuten senkin on keksinyt etteivät luontouskoiset tee lähetystyötä? Hyvin keksitty jippo kristityiltä. Applause! Clap-lap-lap.

• PeaceInDarkness
        Rödfinne kirjoitti:

Eikä! Ei mitään mamoilua, vaan kunnon propagandakeskus. Kova kovaa vastaan. Semmosta luukutusta että oksat pois. Miekkalähetystä, perkele!

Kuka muuten senkin on keksinyt etteivät luontouskoiset tee lähetystyötä? Hyvin keksitty jippo kristityiltä. Applause! Clap-lap-lap.

Älkää nyt vaan liatko pakanoiden hyvää mainetta (verrattuna kristittyihin) ;)

• Rödfinne
        PeaceInDarkness kirjoitti:

Älkää nyt vaan liatko pakanoiden hyvää mainetta (verrattuna kristittyihin) ;)

Idea on tämä: houkutellaan kaikkinainen käännytys ja vonkaus tälle yhdelle palstalle, niin että muilla palstoilla voitaisiin keskittyä itse asiakysymyksiin. Siis tänne vaan tervetuloa kaikki Eskot, Mikot, Weijot ja Eclipsit!

Täällä saisi saarnata ja käännyttää niinkus sielu sietää uskonnosta ja lahkosta riippumatta - siis myös kaikki valtauskonnoista poikkeavat ryhmittymät - ilman että kukaan alkaa vedota siihen ettei kommentti kuulu palstan aihealueeseen. Eiköhän noita kristittyjen palstoja muutenkin ala olla jo ihan tarpeeksi, eivätkä kuitenkaan malta pysyä omissaan vaan tulevat tasaiseen tahtiin muille urputtamaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      2029
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      324
      1230
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      1048
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      908
    5. 107
      898
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      53
      844
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      839
    8. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      21
      775
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      58
      739
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      711
    Aihe