Suomessa siirrytään UUTEEN AIKAAN.. emme enää usko vanhoihin paimentolkaistaruihin!! uskovaisuus lasketaan historiaan vanhoina legendoina.. ALKAA uusi SUVAITSEVAISUUDEN JA UNIVERSAALIN RAKKAUDEN AIKA!! Saavumme vesimiehen aikaan ja tulemme tietoiseksi Kosmisista Voimista.. olemme yhteydessä Kosmiseen Universaaliin Rakkauteen..
Uskovainen HÄNNÄNPITÄJÄNÄ!!
8
66
Vastaukset
- Ajasta
Kyllä tämä suvaitsevaisuuden aika on näkynyt jo pitemmän aikaa. Raamattu kutsuu sitä lopun ajaksi.
- 12345....
... ja se on hieno asia. Nyt voimme viedä Raamatun museoon ja ottaa uusi suvaitsevainen aika vastaan.
Kiitos suomalaiset !!!! Olen ylpeä!
- Jochanan (Ei kirj.)
Aikamoisen pajunköyden oot syönyt, alkaen jo noista paimentolaisloruista. Sun hengenheimolaises liberaaliteologi Martti Nissinen repis pelihousunsa jos kuulis, että joku vieläkin veisaa tota samaa vanhaa kulunutta virttä paimentolaiskansasta, jolla ei oo mitään historiallista faktapohjaa. Ei paimentolaiskulttuuri synnytä pyhiä kirjoituksia. Siihen aikaan paimenilla ei ollu varaa kynään ja paperiin.
Me kyllä siirrymme pian uuteen, universaaliin, suvaitsevaisuuden ja rakkauden aikaan, kun Kuningas Jeesus Kristus saapuu maan päälle perustamaan rauhan ja rakkauden valtakuntansa. Sinunkaltaisesi suvaitsemattomat liberaalifundamentalistit hävitetään maan päältä.- KTS (Ei kirj.)
No niin Jokkanttii. Lopetetaas ny ne etnispuhdistusfanituxet...:D
- Jochanan (Ei kirj.)
KTS, kiitä itseäs vaan! Sinä olet ollut minun retoriikan opettajani. Kaiken olen sulta oppinut.
- KTS (Ei kirj.)
Ja viimeisenä hännänhuippu, pikku Sari liukas luikku..:D
mainio... - syö kosmetiikkas!
Ei teidän puheenne juuri suvaitsevaisilta kuullosta.
Keitä te olette "laskemaan muiden uskovaisuutta historiaan"?
Miten muuten aiotte sen tehdä?
Haavisto ei ole vielä pressa, mutta teillä on jo suunnitelma uskonnon ja toisinajattelijoiden tuhoamiseksi.- Mitä sanotte?...
Niinhän siellä Ramatussakin opetetaan että "suola joka on käynyt mauttomaksi ei kelpaa muuhun kuin pois heitettväksi" ja maahan tallattavaksi.
Mutta asiasta toiseen, tuo kristillisdemokratia, onko, = sitä pettävää antikristillisyyttä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1165010Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293623No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452450- 501568
- 411540
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241454- 141272
- 271168
- 161152
- 1651099