Teidän uskonto on alkanut ärsyttää. Olette niin tiukkapipoisen ja tosikon olosta sakkia. Joku leppoisampi uskonto on parempi.
Onko teilä muuten joku oma virsikirja vai mistä veisaatte kokoontumisissanne.
Ateismiuskonnosta
20
171
Vastaukset
- osmoosi 69
Hei, rakas jesuslapsipalleroinen!
Kiitos asiallisesta, ajankohtaisesta sekä sangen ylevästä aloituksesta.
Ateismipalstalle on tänään perustettu asiakaspalvelulinja, joka on jo lyhyessä ajassa tottunut vastaamaan töröperseiden ja lerppapikkukikkeleiden hölötyksiin. Valitamme, jos koet syvää yksinäisyyttä hienoista ajatuksistasi huolimatta. On sangen pahoiteltavaa, etteivät kanssaihmiset ymmärrä korkkiruuvimaista ajatuksenjuoksuasi. Tai ymmärtävät tuskan parauksesi, mutta vatut vilittävät susta.
Mikä on se leppoisampi uskonlahko, jota ehtana markkinamaakarina mainostat? Taidat haluta asiakaspalveluakin mukaan kotoisten huhhendaakkeleiden virsi-ilkamiin. Vähän vain haluaisit sivistää itseäsi ja kuulla viisaitten ateistien keskustelua. Edes vähän haluat. Hlua nyt..
Moppaa urpo sellis lattia. Palikkalaatikkosikin on ihan ureasi kyllästämä! - uskonnot tympii
Kristityt voivat vastata, jos osaatte..
Pahoittelen tavutuksen puuttumista, eli jos on liian vaikeaa tämä "urina suomi" kuten te Jeesuskommarit, suomenkieltä vihatessanne sanotte... Hei rakas Multinikki,
Älä välitä noista lapsellisista kommenteista tuossa yllä. Tämä Suomi24:n palsta on kansainvälisen ateistisen [Evoluutio!] konklaavin nimittämä, virallinen ateismiuskonnon [Tiede!] määrittäjä Suomessa, joten kysymyksesi on todellakin oikeassa paikassa.
Ateimisuskonnossa [Darwin!] on todellakin oma virsikirja. Sen nimi on Tuttu Vihko, tai leikkisämmin pelkkä Tuhko [Stalin!]
En ymmärrä miksi syytät ateismiuskontoa [Marx!] tiukkapipoisuudesta? Tottakai olemme sitä mieltä, että kaikki uskonnot tulee tuhota, kirkot polttaa, eikä uskovainen saa elää, mutta muuten on jokainen ateisti [Lucifer!] vapaa tekemään ja ajattelemaan ihan miten haluaa. Ainoa vaatimuksemme on perinteinen ristiinkusemisrituaali aamuisin, päivittäinen kolmetuntinen "Jumalaa ei jumalauta ole" - mantran hokeminen ja iltamanaus. Esim. vauvansyönnistä on luovuttu jo lähes täysin, eikä sitä harrasteta kuin ateististen [Kameli!] häiden, eli rekisteröidyn parisuhteen manaamisen yhteydessä.
Otanpa tähän esimerkkinä sinulle yhden värssyn Tuhkosta [Anus!]:
Oi messiaamme Dawkins, sä meitä siunaile.
Tuu anna meille nimmaris, ja kättä palleille.
Sun älykkyyttäs palvon, sua kaikki himoomme,
Tiede on niin paljon, tatuoitu ihoomme.
Jos uskovaisen näämme, niin kättä sen naamaan,
Ja viipymättä jäämme, me häntä piinaamaan.
...
Kiitos todella paljon mielenkiinnostasi ateismiuskontoamme [Hitler!] kohtaan. Palaathan toki astialle, jos jokin muu kysymys askarruttaa mieltäsi.
Siananusta!
-UskLäähPuuh- tiluliihuisunvit
Kehno komppi
- tiluliihuisunvit
tiluliihuisunvit kirjoitti:
Kehno komppi
Kehno avaus.
- ++++++++++++++
Kun sä nähtävästi tiedät tästä "ateismi uskonnosta" niin kerropa siitä sillä yksikään ateisti ei tiedä sellaisesta.
- .
Annan aloittajalle anteeksi, hänet on kuitenkin aivopesty lapsesta asti eikä hänellä ole omaa tahtoa eikä ajatuksia enää ollenkaan.
Pelkkä Kristinusko robotti. - miss ei kirj.
Onnea etsimälläsi tiellä. Toivottavasti löydät itsellesi leppoisan uskonnon. Tää "ateismiuskonto" onkin vähän liian ärhäkkä sinunlaiselle lempeälle etsijälle.
"Onko teilä muuten joku oma virsikirja vai mistä veisaatte kokoontumisissanne."
Samaa virsikirjaa minä ainakin veisaan omissa kokoontumisissani uskonveljieni ja sisarteni kanssa kun hihutkin kirkoissaan, mutta veisaamme saatanallisesti oikealta vasemmalle, rumasti ulisten ja karjuen. Kuin perleleet konsanaan.- sfsfef
Aivan varmasti(sarkasmia)
Olethan aina ollut tosissasi(sarkasmia)
Olet aivan varmasti miss X (Sarkasmia)
Sinua vituttaa vaan sinua paremmat ihmiset.
- .
Leppoisimpa uskontoja ovat todellakin Kristinusko,Islam ja Judeanismi.
Ja niiden rauhallisuus perustuu Maailmansotiin,orjuuteen,Fatwaan,kunnianmurhiin,ristiretkiin,noitavainoihin,apartheidiin, ja organisoituut pedofiliaan.
Kaikki Abrahamilaiset uskonnot ovat tehneet maailmasta paskan paikan elää kaikille. - ihan sellainen korvi
Ateismi on monelle pakkomielle ja mielenvaiva: enenmmän kuin jokin uskonto jollekin tapakristitylle.
- korvi
Määritteles tapakristitty.
- tät tarkoitan
korvi kirjoitti:
Määritteles tapakristitty.
No sellainen tavis, joka uskoo Jumalaan, käy joksus kirjossa, rukoileekin silloin tällöin, varsinkin vaikean paikan tullen, mutta ei sitten paljoa ajattele uskonasioita. Tehän aktiivisesti fanaattiset ateistit ajattelette ateismianne päivittäin ja jopa ihan palstalla keikkuen.
- ...
tät tarkoitan kirjoitti:
No sellainen tavis, joka uskoo Jumalaan, käy joksus kirjossa, rukoileekin silloin tällöin, varsinkin vaikean paikan tullen, mutta ei sitten paljoa ajattele uskonasioita. Tehän aktiivisesti fanaattiset ateistit ajattelette ateismianne päivittäin ja jopa ihan palstalla keikkuen.
Väärin meni aasi!
Tapakristitty ei usko mihinkään jumlaan/jumaliin vaan kuuluu kirkkoon koska on liian laiska erota.
Tavikset eivät usko mihinkään jumalaan, vaan te taulapäät teette.
Keiku sinä pedofiili vaan pornosivuilla mutta älä leimaa suomalaista mukaisesti. - tät
tät tarkoitan kirjoitti:
No sellainen tavis, joka uskoo Jumalaan, käy joksus kirjossa, rukoileekin silloin tällöin, varsinkin vaikean paikan tullen, mutta ei sitten paljoa ajattele uskonasioita. Tehän aktiivisesti fanaattiset ateistit ajattelette ateismianne päivittäin ja jopa ihan palstalla keikkuen.
Paskanmarjat. Käyn joskus kirkossa (en kirjossa), maksan kirkollisveroa, minut on vihitty kirkossa, lapseni kävivät rippikoulun (omasta tahdostaan). Olen tapakristitty mutta en usko Jumalaan, enkä sitä ajattele.
Tapakristityille "oma uskonto" on ainoastaan kulttuurinen kehys elämänkaaririitteineen (ristiäiset, konfirmaatio, häät ja hautajaiset) saattavatpa he todellisuudessa olla uskomuskäsityksiltään jopa ateisteja, eli eivät usko jumaluuksiin. Toisin sanoen tapakristityt kuuluvat kirkkoon ainoastaan kirkon tarjoamien palvelujen vuoksi, eivät itse uskonnon vuoksi.
Sina uskot Jumalaan. Olet uskovainen. - .
tät kirjoitti:
Paskanmarjat. Käyn joskus kirkossa (en kirjossa), maksan kirkollisveroa, minut on vihitty kirkossa, lapseni kävivät rippikoulun (omasta tahdostaan). Olen tapakristitty mutta en usko Jumalaan, enkä sitä ajattele.
Tapakristityille "oma uskonto" on ainoastaan kulttuurinen kehys elämänkaaririitteineen (ristiäiset, konfirmaatio, häät ja hautajaiset) saattavatpa he todellisuudessa olla uskomuskäsityksiltään jopa ateisteja, eli eivät usko jumaluuksiin. Toisin sanoen tapakristityt kuuluvat kirkkoon ainoastaan kirkon tarjoamien palvelujen vuoksi, eivät itse uskonnon vuoksi.
Sina uskot Jumalaan. Olet uskovainen.Ja uskovaiset ovat irstaita perverssejä.
- 7686868788687688678
tät kirjoitti:
Paskanmarjat. Käyn joskus kirkossa (en kirjossa), maksan kirkollisveroa, minut on vihitty kirkossa, lapseni kävivät rippikoulun (omasta tahdostaan). Olen tapakristitty mutta en usko Jumalaan, enkä sitä ajattele.
Tapakristityille "oma uskonto" on ainoastaan kulttuurinen kehys elämänkaaririitteineen (ristiäiset, konfirmaatio, häät ja hautajaiset) saattavatpa he todellisuudessa olla uskomuskäsityksiltään jopa ateisteja, eli eivät usko jumaluuksiin. Toisin sanoen tapakristityt kuuluvat kirkkoon ainoastaan kirkon tarjoamien palvelujen vuoksi, eivät itse uskonnon vuoksi.
Sina uskot Jumalaan. Olet uskovainen.Tapakristittyjen kanssa tulee toimeen, mutta oikeasti ateistit halveksii niitä enemmän kuin noita kaiken maailman tosiuskovaisia.
- m.uskonnotonlähimmäinen
7686868788687688678 kirjoitti:
Tapakristittyjen kanssa tulee toimeen, mutta oikeasti ateistit halveksii niitä enemmän kuin noita kaiken maailman tosiuskovaisia.
Voisitko ystävällisesti puhua vain omasta puolestasi, kiitos.
Kukaan ei voi määrittää, miten "ateistit" asioista ajattelevat. Jokainen uskonnoton ajattelee omalla tavallaan. Vapaasti.
Olen syvästi pahoillani siitä, että kredupellet eivät pärjää väittelyissä.
Sydämmeni melkin itkee verta puolestanne. Höhöh!- sefesf
Turha itkeä.
Yleensä kreationistit tappavat itsensä ja puolisonsa.(kuten Hitler teki)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276667- 71627
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54536Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33503- 72483