Kun he puhuvat mitä huvittaa, he ovat valehtelun mestareita,olleet itse paholaisen opissa. Vain järkevä ihminen ei äänestä, mutta niita taitaa olla vain muutamia.
Vain idiootit äänestää
4
54
Vastaukset
- etywtry356y3
Ja mitä saavutat sillä että et äänestä?
Tuohan on vähän sama kuin protestoisi kusemalla omiin housuihinsa. "Siitäs saitte, kylläpä nyt näytin.." Ja ketään ei kiinnosta vitunkaan vertaa sinun tekemisesi tai tekemättä jättämisesi.- ihana sika
Etkö tollo tajua, että itse kuset housuun kun äänestät jotain outoa ihmistä mitä et tunne ja onko se vain tapa, luuletko että sillä asiat menee parempaan suuntaan.
- kansa päättää
ihana sika kirjoitti:
Etkö tollo tajua, että itse kuset housuun kun äänestät jotain outoa ihmistä mitä et tunne ja onko se vain tapa, luuletko että sillä asiat menee parempaan suuntaan.
Jos ei käytä äänioikeuttaan, niin pitää sitten mölyt mahassaan ja tyytyy siihen, mitä annetaan.
Vain äänestämällä voi vaikuttaa. - kjuytrrepp
kansa päättää kirjoitti:
Jos ei käytä äänioikeuttaan, niin pitää sitten mölyt mahassaan ja tyytyy siihen, mitä annetaan.
Vain äänestämällä voi vaikuttaa.Niin kansa on tyhmää, varsinkin työläiset, että äänestää porvareita ja sitäpaitsi se joka ei äänestä, voi valittaa kun taas joka on äänestänyt ei voi koska itse on valintansa tehnyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954