kun hei poistetaan
onko Niinistö V A P A A M U U R A R I
tääll on vaikea kysyä
5
100
Vastaukset
- Raamattu opastaa
En tiedä onko haavisto?
- 243etrfge
Kun hei tämä palsta hei ei ole politiikkapalsta vaan hei ihan jotain muuta hei.
- Jochanan (Ei kirj.)
"kun hei poistetaan "
Mitä tää oikeen meinaa? Moderoiko joku näitä palstoja? - ennia1
Käy lukemassa tällä palstalla olevia kirjoituksia, niissä olevia linkkeja.
Tieto lisääntyy.
Osa on provoja.
Osa on kaikenkieltäjiä, osa kaiken hyväksyjiä.
Aloita lukeminen jo nyt. - Jochanan (Ei kirj.)
Niin mä vähän olen aatellutkin. Onks tää Profetiat -palsta ja Helluntailaisuus-palsta niin ku suosituimmat?
Haluaisin tietää, mitkä näistä hengellisistä palstoista on suosituimmat. Sitä kun ei viitti kuluttaa aikaansa kuin korkeintaan TOP 5:ssä.
Mikä on TOP 5 ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1235173Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241564- 411560
- 231451
- 141312
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv301299- 281251