Haavistoa, en enää ikinä äänestä persuja, en eduskuntavaaleissa enkä muissakaan tulevissa vaaleissa! Jos jommasta kummasta pahasta on valittava, kyllä on syytä äänestää Niinistöä! Eihän Soini tuossa tapauksessa kannattaisi omia oppiaan ollenkaan (mamut, homot, lesbot, abortit, euro). No, jos äänestää kuitenkin Haavistoa, ei ainakaan kannata olla huolissaan abortista kyseisen pariskunnan kohdalla.
Jos Soini äänestää
7
<50
Vastaukset
- hyi helevatta
Just näin joku roti . Tämä idiootti maailam tai suomi hyväksyy kaiken epänormaalin.
- ei Soinille
Eräs Iltapäivälehti kertoi Soinin äänestysaikeista. En koskaan tule enää äänestämään Soinia enkä Perussuomalaisia.
- Aslak napapiiriltä
Olen aivan samaa mieltä!Siinä oli perussuomalaisten nousu ja tuho!Halla-aho perustaa oman puolueen ja Soini perustaa :Homo-Finlad puolueen!
- Unohtakaa herraviha.
Suomalaiset on ennekin pärjänneet porvaripuolueesta valitun presidentin kanssa. Ei se ole (no 6) katastrofi.
- niinpä niin
Niin teen ja samalla unohdan Soinin.
- Pahin petturi soini
En kyllä jarruttas jos soini kävelis suojatiellä.
- EI KETUNNOKKAA
vittu että olette idiootti takatuuppareita......kuitenkin jokainen teistä salaisia kaappi .omoja.......,ja mua ei se kiinosta paskan vertaa mutta noista kahdesta jos valitaan ni onhan se nyt HEMMETTI ERITTÄIN HELPPO VALINTA .....TOTTA KAI CHARMANTTI HAAVISTO!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "873948Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242871No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452292- 341301
- 10889
- 130855
- 6804
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11730