* Mohikaani_2723.1.2012 10:20
* Älä pidä muita jumaiai minun rinnallani. Vain Jeesus on Jumala"
2.Mooseksen kirja:
20:3 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
5.Mooseksen kirja:
5:7 Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
" Älä pidä muita jumaiai minun rinnallani. Vain Jeesus on Jumala
8
95
Vastaukset
- *
Tarkoittako tämä sitä että olemassa on muitakin jumalia?
- 1.Tim.2:5
"Tarkoittako tämä sitä että olemassa on muitakin jumalia?"
Muitakin Jumalia kuin kuka?
Jeesus vai Jumala?
Kumpaa tarkoitit?
Mohikaani ainakin tarkoittiu tuolla sitä, ettei hän Jumalanaan pitämänsä Jeesuksen rinnalle huoli edes JUMALAA!
Mohikaani kieltää JUMALAN!
Mohikaani on jumalankieltäjä!
Mohikaani pitää epäjumalanaan JUMALAN luomaa ihmistä Jeesusta!
Mohikaanin puheet ja kirjoitukset EIVÄT OLE JUMALASTA!
Psalmit:
1:1 Autuas se mies, joka ei vaella jumalattomain neuvossa eikä astu syntisten teitä eikä istu, kussa pilkkaajat istuvat
1:6 Sillä Herra tuntee vanhurskasten tien, mutta jumalattomain tie hukkuu.
1.Pietarin kirje:
4:18 Ja "jos vanhurskas vaivoin pelastuu, niin mihinkä joutuukaan jumalaton ja syntinen?"
- Elä syytä muita.
* Mohikaani_2723 ei ole helluntailainen emmekä ole vastuussa hänen kirjoituksistaan.
- eri nimmarit
Mohikaani_2723 ei ehkä ole helluntalainen mutta Mohikaani_27 on.
- Elä syytä muita.
eri nimmarit kirjoitti:
Mohikaani_2723 ei ehkä ole helluntalainen mutta Mohikaani_27 on.
Sama mies eikä se satunikkari mikään oikea helluntailainen ole. Katolilainen tai jiitee se on tai jotain siltä väliltä. Ei siitä saa selvää mikä se on.
Elä syytä muita. kirjoitti:
Sama mies eikä se satunikkari mikään oikea helluntailainen ole. Katolilainen tai jiitee se on tai jotain siltä väliltä. Ei siitä saa selvää mikä se on.
* Taidan olla ainut tosi helluntailainen tällä palstalla, sinä et ainkaan ole, vaan olet, mikä lie täysin pois uskon opin aleistakin. Jeesuskin muuten oli nikkari eläessään täällä, teki töitä Joosefin verstaalla. Kiitos vaan kunniasta saada olla Mestarin ammattikaveri !
- hans lankari
Mohikaani_27
Et ole ainoa helluntailainen palstalla. Täällä on muitakin helluntailaisia. Minäkin kuulun helluntailaisiin. Miten tosi itse kukin on, sen ratkaisevat lukijat. Nimellinen (ulkonainen) helluntailaisuus ei riitä.
Vrt.
Room. 2:28
Sillä ei se ole juutalainen, joka vain ulkonaisesti on juutalainen, eikä ympärileikkaus se, joka ulkonaisesti lihassa tapahtuu;
29 vaan se on juutalainen, joka sisällisesti on juutalainen, ja oikea ympärileikkaus on sydämen ympärileikkaus Hengessä, ei kirjaimessa; ja hän saa kiitoksensa, ei ihmisiltä, vaan Jumalalta.
>> Jeesuskin muuten oli nikkari eläessään täällä, teki töitä Joosefin verstaalla. Kiitos vaan kunniasta saada olla Mestarin ammattikaveri ! - Usko Toivonen
Montako?
Kerroppa "ensimmäinen Timoteus", montako vihaa on seuraavassa tekstikohdassa?
15. Ja maan kuninkaat ja ylimykset ja sotapäälliköt ja rikkaat ja väkevät ja kaikki orjat ja vapaat kätkeytyivät luoliin ja vuorten rotkoihin
16. ja sanoivat vuorille ja kallioille: "Langetkaa meidän päällemme ja kätkekää meidät hänen kasvoiltansa, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsan vihalta!
17. Sillä heidän vihansa suuri päivä on tullut, ja kuka voi kestää?"
ilm. 6.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252564Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial522225Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2052174Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131568Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191469Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip501376- 971339
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621141Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise931129Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035