Miksi rukous ei auttanut?

Hui, miten nyt näin?

Tällä palstalla uhosi eräs hilpeä hihhuli taannoin, että KAIKKI Suomen uskovaiset äänestävät Saria pressaksi.
Ny voimme ilmeiseti todentaa, että uskovaisten armoton rukoilu ei tuottanut tulosta (taaskaan)
Ateisti ovat niiiiiiiin vähemmistönä, joten nyt tiukkaa selvitystä asiasta.
Miksi enemmistö uskovaisista hävisi?
Hallelujaa Essayah, mikä meni pieleen?

10

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sanon Juealan aemoss

      Jumala tahtoo gay-Pressan saavan julkisuutta, ja tätä ei voi Kristittykään kieltää, kosk' silloi' hänhän rikkoisi Jumalan tahtoa!

      Jumala loi ihmisene omaksi kuvakseen = homoksi

    • Juurikin näin

      Rukoilu taitaa olla ihan turhaa ja äänestäneet kertovat mikä on kansan tahto.
      Odotetaan koska Rouva Räsänen haluaa presidentiksi, ihan varmasti jää kisasta.

      Tämä jumala säätää maailmaa ja nyt hän ei halunnut Suomea johtamaan uskonnollista, syvästi uskovaa ihmistä. Voi voi.

    • >>>Essayah, mikä meni pieleen?

      • Voi voi, harmia

        Juu, näin siinä "yllätys, yllätys" kävi.
        Aika noloa näiden vankkumattomien uskonsisarien ja veljien puolesta.

        Jeesus käveli vetten päällä, Sari ei kävellyt edes pressaksi. (vaikka on sentään Suomen paras kävelijä)

        No ei aina voi voittaa, ei edes jokakerta. Hheheehehheheheee :-D


      • Ilmeisesti kaikki oikeat kristityt äänestivät Essayahia. Oikeiden kristittyjen määrä on näköjään tuo 2,5%. Hän ei vain saanut muita mukaan.


      • Nooan arkkitehdit
        v-ms kirjoitti:

        Ilmeisesti kaikki oikeat kristityt äänestivät Essayahia. Oikeiden kristittyjen määrä on näköjään tuo 2,5%. Hän ei vain saanut muita mukaan.

        Juuri näin. Tässä krisseleille vähän pohdittavaa.
        Räsäskän esirukoukset ei toimineet. Uskonto ei ole tässä maassa muodissa, onneksi.


      • v-ms kirjoitti:

        Ilmeisesti kaikki oikeat kristityt äänestivät Essayahia. Oikeiden kristittyjen määrä on näköjään tuo 2,5%. Hän ei vain saanut muita mukaan.

        >>>Ilmeisesti kaikki oikeat kristityt äänestivät Essayahia. Oikeiden kristittyjen määrä on näköjään tuo 2,5%. Hän ei vain saanut muita mukaan.


    • "Oli tosi hyvä kampanja... Blaa blaa."

      Väärin rukoiltu.

      • Hui, hai

        Ehkä oli ne sormet jotenkin väärin ristissä. ;-D


      • belial_666
        24.1.2012 10:49

        >>>Väärin rukoiltu


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      138
      1401
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe