Haavisto ilmiö

sepeteusX

Pitääkös tämä sisäpiiritieto paikkansa, että Jaakob ja samiA ovat kesussairaalan teho-osastolla? Syynä olisi vaalituloksen aiheuttama shokki!

13

89

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sepeteusX

      anteeksi kirjoitusvirhe!

      Po keskussairaala

      • Varma tieto ei luulo

        Juuri saamani tiedon mukaan Päivi Päkä Räsänen on vaalituloksen selvittyä nähnyt seuraavana yönä painajaisunen, jossa itsenäisyyspäivän vastaanotolla hän kätteli molempia maan isiä. Tämä järkyttävä uni aiheutti Päkälle yökastelun, eli allevirtsaamisen.


    • "Pitääkös tämä sisäpiiritieto paikkansa, että Jaakob ja samiA ovat kesussairaalan teho-osastolla?"

      Toivottavasti. Ja sieltä sitten lataamoon.

    • Tark.X

      Kyllä tämä järkyttävä uutinen pitää paikkansa.
      SamiA on repinyt kaikki hiukset päästään ja huutanut ambulanssiin viedessä, että hän haluaa muuttaa Ruotsiin.

      Jaakob repi raamattunsa ja huusi "jumalani, jumalauta...miksi hylkäsit Sarin?"
      Tämä on meidän Attepalstalaisten yhteinen suru. Meidän reippaat, terhakkaat hihhuli kaverit on lataamossa. SamiS ei voi käyttää edes kännykkää, koska siinä on numero 2. Tämä kakkosneuroosi on vakavaa luokkaa ja varmasti terapia tulee tarpeeseen.

      Räkää nyrkkiin ja aseveliakselilla, yrittäkää toipua. Meillä ei ole ikävä.
      Keitämme kahvit muistoksenne.

      • n.uskonnotonlähimmäinen

        Juuri keksimäni tiedon mukaan Esko on lukinnut itsensä ulkohuoneeseen.

        Kamoon hei, ei saa jäädä tuleen makaamaan!


      • Tark.X
        n.uskonnotonlähimmäinen kirjoitti:

        Juuri keksimäni tiedon mukaan Esko on lukinnut itsensä ulkohuoneeseen.

        Kamoon hei, ei saa jäädä tuleen makaamaan!

        Juuri saamamme tiedon mukaan, Esko on jäätynyt huussiin kiinni ja pelastusyksikkö yrittää irrottaa häntä sieltä sorkkaraudalla ja virsikirjalla.
        Silminäkijöiden mukaan Esko puree palomiehiä ja huutaa tuskissaan.

        Vaikka Eskon tila on kriittinen, kaveria ei jätetä (huusia tukkimaan)


      • nr.1
        Tark.X kirjoitti:

        Juuri saamamme tiedon mukaan, Esko on jäätynyt huussiin kiinni ja pelastusyksikkö yrittää irrottaa häntä sieltä sorkkaraudalla ja virsikirjalla.
        Silminäkijöiden mukaan Esko puree palomiehiä ja huutaa tuskissaan.

        Vaikka Eskon tila on kriittinen, kaveria ei jätetä (huusia tukkimaan)

        Taitaa sinua multinikkihihhulia vaan vituttaa että Haavisto on suomen kansan valitsema toiselle kierrokselle.

        Voit vetää itsesi jojoon mielenosoitukseksi tai muutan vaan muutta suomesta pois.

        Suomen kansa on puhunut ja sinunlainen ylijäämäturhake on vaan kehityksen tiellä.

        Itsemurha on sinunlaisille varteenotettava vaihtoehto.

        Et sinäkään ikinä ole kyennyt muuhunkaan kun pelkkää häiriköimiseen.

        Jäät Haavistonkaltaisille kakkoiseksi joka osa-alueella armotta, olet pelkkä uloste.


    • eihomouttakehiin
      • .

        Eipä se tuomio iskenyt ateisti-presidentinkää aikana, tuomio taitaa tulla enemmänkin teidän krisseleiden harrastamasta pedofiliasta.

        Tehän tämän planeetan pilaatte.


      • Kyllä enemminkin kok
        . kirjoitti:

        Eipä se tuomio iskenyt ateisti-presidentinkää aikana, tuomio taitaa tulla enemmänkin teidän krisseleiden harrastamasta pedofiliasta.

        Tehän tämän planeetan pilaatte.

        Äänestä sitten Essayaah.... mutta sekin on tuomion arvoinen teko raamattusi mukaisesti hihhulipas.ka!


      • eihomouttakehiin
        24.1.2012 14:07

        >>>Kyllä enemminkin koko kansan tulisi olla huolissaan uhkaavasta homopresidentin mahdollisuudesta.


    • Männistön muori

      1982 Koivisto, 2012 Niinistö, 2018 Haavisto.

    • Why???

      Miksi olet niin vihainen ja katkera?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      235
      2028
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1044
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      114
      1041
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      840
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      98
      794
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      706
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe