Mitä poikuuden menettämisessä tapahtuu?

kysymys

Naiselta / tytöltä rikkoutuu immenkalvo neitsyyden menettämisessä, mutta mitä miehellä / pojalla tapahtuu poikuuden menettämisessä? Tapahtuuko siinä mitään erityistä?

31

1938

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eiks je

      Menettää viattoman pojanmielen.

    • 17v poika

      En tiedä, kun en ole vielä tuota kokenut, mutta ainakin siinä poikuuspaineet lähtee. Tuon jälkeen ehkä pystyisin vihdoinkin kunnioittamaan itseäni.

    • m.i.n.d.i.s

      Siinä tapahtuu se, että ekaa kertaa olet yhtynyt naiseen ja saat kokemuksen siitä. Nainen ei kyllä nää oletko menettänyt jo poikuutesi vai et. Nim, merkillä ollut neitsyen kanssa, joka olikin todellinen rakastaja.

    • Iso-Justus

      Fysiologisessa mielessä ei tapahdu mitään erityistä. Ensimmäinen siemensyöksy saattaa sattua pikkuisen, mutta senhän olen erittäin todennäköisesti jo kokenut.

      Henkiseltä kannalta kyseessä on tietynlainen "peruskokemus", joka fiiliksineen voi säilyä mielessä pitkäänkin. Kännissä ollessa ei tapahtumasta välttämättä jää edes muistikuvaa.

      Jälkeenpäin saattaa olla ristiriitaisia tuntemuksia tyyliin "tässäkö tämä nyt oli"; silloin on hyvä muistaa, että olet vasta pitkän polun alussa.

      Oma tärkeä asiansa on vielä se, mikä merkitys ekakerrallasi on sinun ja kumppanisi suhteen kannalta. Siinäkin merkitys voi olla joko mitätön tai jopa ratkaisevan tärkeä.

    • hiumioi kumppanisi!

      KAUHEITA ;) akttele ja huomioi siyä tyttöä kenen kanssa olet - se on tärkeintä.

    • JOSKUS..

      tuntuu että ovatko nämä kaikki kysyjät, täällä aivan tosissaan..?

    • sellaista se on

      Tajuaa että yhdyntä on yliarvostettua.

      • Ytimekkäästi

        Kutakuinkin näin.


    • LoveNoMore

      Särkyy sydän

    • Päden täällä

      Pahimmassa tapauksessa saa taudin, parhaimmassa tapauksessa orgasmin.
      Joskus voi tulla molemmatkin.

    • niinsanotusti

      Nousee suunnaton saavutus päähän ja alkaa luulla itsestään liikoja.

    • Nyt kävikin näin

      Saa haukut kun tulee niin nopeasti.

    • 6+13

      Itseäni pelottaa poikuuden menetys kun multa tulee runkatessakin lastit parissa minuutissa jos en yritä yhtään pidätellä ja se pidätteleminen on miltei mahdotonta. Toinen syy miksi pelottaa on että mulla lakkaa yleensä seisomasta kun pitää laittaa kondomia paikoilleen ja sitten katoaa kiinnostus koko seksistä siinä vaiheessa. Pelkään että tosipaikassa kävis vielä huonommin ja nainen vaan naurais mulle ja lähtis menemään. Olen siis jo 23-vuotias ja tämä ongelma menee aina vaan pahemmaksi ajatellen sen ensimmäisen kerran kokemista.

      • palanivel

        pippeli katkeaa:)


      • 19 + 12 = penis

        Ehkä nyt olisi hyvä hetki harjoitella sitä pidättelyä, jos kerran noin kamalalta tuntuu.

        P.S. En usko (tai ainakaan haluasi uskoa) että kukaan nainen tollasessa tilanteessa alkaisi nauraa, varsinkaan jos tietää kerran olevan sun ensimmäinen.


      • zemppiiii ii ii

        "tulee runkatessakin lastit parissa minuutissa "

        Mitä väliä jos tulee nopee.....ei muutakun uudelleen seisokki pystyyn ja jatkat ...ei sitä tarvii nolostua... joskus sitä on pantu menemään 3 tuntia putkeen ja monet lastit on lentäny =)


        "toinen syy miksi pelottaa on..."
        hei sekstaamista ei saa ottaaa liian vakavasti....huumoria peliin ja sillee....jos pelottaa, niin sitten pitäää jutella toiselle osapuolle ja sekstailkaaa vasta kun kummatkin tuntee toisensa ja ei pelota, vaikka mitä kävis =)


    • 10+11

      Pelkään silti että alkais nauramaan kun ei mulla ole edes mikään suuri vehje ja muutenkin on itsetunto-ongelmia. En tiedä onko tollasesta tilanteesta edes pelkoa kun näyttää siltä etten löydä koskaan naista jonka kanssa voisin kokea edes sen ensimmäisen kerran.

      • Ei oo kivaa :/

        No mikä nyt on suuri vehje millekin? Eipä varmaan useampaa naista naurata kun housuista löytyy jouluhalko joka sitten mukavasti repii paikkoja ja joka ei edes mahdu sisään ilman 45-130min. ahkeraa venyttelyä ja kostuttelua.


    • jännitys

      pojatpojat, ei se koko vaan se miten sitä käyttää! Jos haluut taata naiselles varman ilon, suuseksi ja myös käsipeli sopivat vallanmainiosti! Itse olen yhden poikuuden vienyt. Herralla ei meinannu seistä millään, niin kovat paineet oli. Järkevä nainen ymmärtää tilanteen eikä todellakaan naura. Naisilla voi olla samanlaisia paineita kun miehilläkin (ei kostu tms.) Nainen osaa ottaa kyllä tämän huomioon, eikä pidä sinua sen huonompana ihmisenä kun aikaisemminkaan. Ei pidä stressata turhaan. Hyvin se menee kun tapaat oikean naisen =)

    • EI MITÄÄN

      ...siksi sitä on turha säästää tai murehtia siitä.

    • kikkelikokkelis'''

      tapahtuu kyllä, olet kytkettynä viisaampaan tietokantaan : ) , saatat jopa saada imettyä samalla lisää älliä päähän.=)

    • 16+4

      Siinäpä se onkin kun ei sitä naista löydä mistään. Aina vaan vaikeammaksi menee mitä enemmän ikää tulee. Tuskin on edes olemassa mitään oikeaa. En ole koskaan odotellut "sitä oikeaa" ja nyt varsinkaan en odota. Yritän vaan että löytäis naisen ja pääsis poikuudesta eroon mahdollisimman nopeasti kun ikää on jo 23-vuotta.

      Vuodet menee niin äkkiä etten muuten pääse poikuudesta koskaan eroon jos ei se pian tapahdu. Olis pitäny varmaan tajuta tilanne jo muutama vuosi sitten ja toimia mutta olin niin tyhmä ja luulin että kyllä mut vielä joku huolii. Kuvittelin silloin ettei yli 20-vuotiasta kokematonta miestä pidetä minään kummajaisena mutta kyllä vain valitettavasti pidetään.

      Nyt pelkään kun mainitsee olevansa kokematon ja vielä ujo niin siinä vaiheessa naisten kiinnostus lopahtaa täysin. Mun ulkonäössä ja käytöksessä ei ainakaan pitäisi olla mitään pahasti vialla mut silti vaan kukaan nainen ei ole kiinnostunut musta. Pidän myös huolta hygieniasta ja se on mulle ihan itsestäänselvyys. Pukeutuminen mulla on mielestäni ihan normaalia. Kai sitä sitten pitää naisten mielestä olla niin täydellinen ettei tällanen tavallinen ihan ok tyyppi kelpaa kenellekkään. Olispa Suomessa edes yksi nainen joka osais arvostaa munkaltasta miestä. Vaikeeta se tulee jokatapauksessa olemaan kun en pysty ainakaan livenä tekemään minkäänlaisia aloitteita naisille.

      • muiskis

        Tuskin kokemattomuutesi haittaa naisia vaan nimenomaan tuo ujous/ huono itsetunto.


    • 3+15

      En ymmärrä millä lailla ujous on muka naisten mielestä negatiivinen asia kun monet naiset kehuu että se on jopa hyvä ominaisuus miehessä mut ei siltä vaikuta.

    • hyvän_mielen

      voit alkaa kehuskella kavereillesi kuinka kova olet, vaikka olet jo valmiiksi väittänyt menettäneesi neitsyyden vuosia sitten joka tapauksessa, eli et saavuta mitään. Onnea.

    • asdfghjklöä

      Olen 18v tyttö ja olen jo ehtinyt viemään poikuuden neljältä pojalta.

      Ekan kerran olin 14-vuotias neitsyt ja panin 13-vuotiasta poikaa.
      Toisen neitsyen aikana olin 16-vuotias ja poika oli 17-vuotias,
      Kolmannella kerralla olin 16-vuotias ja poika oli 15-vuotias.
      Ja neljännen neitsyen kanssa olin 17-vuotias kun poika oli 18-vuotias.

      Jokaisen kanssa olen seurustellut yli 2-6kk ja tuon viimeisimmän kanssa tulee ensi kuussa 1 vuosi täyteen.
      Ei poikuudessa ole mitään pahaa! Tyttö ymmärtää kyllä!

      • Tyttönen

        Itsekin tahtoisin viedä jonkun poikuuden... Olen hieman kade.


    • makunsa kullakin

      kannattaa kokeilla sitä ko puuhaa useamman kumppanin kanssa,ennen kuin vetää johto päätöksen että onko yli- vai ali arvostettua. itse m puolisena väittäisin että 7-8 kokemusta kymmenestä laatua,eipä voisi vähempää kiinnostaa..kaurapuurokin parempaa..mutta mutta sitten kun se oikea osuu kohdalle,niin taivas varjele!!!

    • Opiskelija

      Siinä voi käydä niin että mulkku ei seiso kun paineet suorittamisesta on niin kovat ja kokemusta ei ole ihmeemmin. Otat vaan rauhassa ilman alkoholia ja teette toistenne olon rennoksi ja nautitte olostanne.
      Älä odota liikoja itseltäsi tai itse seksiltä, ei se kovin ihmeellistä loppupeleissä ole.
      Liian nopeasti asiaan ja hommasta ei jää kuin epäonnistunut fiilis.

    • Etkö osaa nussia?

    • ammanisä

      poikuuden viejät huomio! Tuomiopäivä tulee myös teille. Raamatussa
      sanotaan, että joka viettelee yhden minun vähimmistä veljistäni, sen olisi
      parempi olla meren pohjassa myllynkivi kaulassa, kun aika koittaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mukavaa sunnuntai päivää

      Kirsille ja mukaville ihmisille jos täällä enää ovat. 😊☕🌞🍁🧡 Jos eivät ole, niin sitten poistun.
      Ikävä
      342
      1846
    2. Milloin on kaivattusi nimi päivä?

      Otsikossa kysymys. Osumien kautta illaksi viä treffeille 💁💁💁
      Ikävä
      86
      1711
    3. Machokultti vai tasa-arvoa

      Oikein hyvää päivää kaikki Vedatietäjät ja Hare Krishnat! Tarkoitukseni ei ole provosoida vaan monen pettymyksen jälkeen
      Hindulaisuus
      473
      1605
    4. Vanhan Mestarin porttikieltolaiset?

      VM lopettaa ja uutta tulee tilalle. Onnea uudelle yrittäjälle! Tuli vaan tuossa mieleen, että säilyvätkö vanhat porttiki
      Suomussalmi
      38
      1513
    5. Kimmeliin yöksi?

      Sopii minulle, mutta en tiedä sopisiko se sinuun.
      Ikävä
      88
      1405
    6. Sofia Virta sanoi totuuden suoraan....

      ....Suomessa ei tarvita Persuja maamme taloutta hoitanaan. Hyvin sanottu.
      Maailman menoa
      393
      1333
    7. Mitä pidät

      Siitä että suhde alkaa pettämisen kautta
      Ikävä
      168
      1280
    8. Alan kyllästyä ihmisiin

      Hyvää yötä ja loppuiltaa. ☀️🥱🌌💤🌃✨🍁👍👎👐🫶🖖🧟‍♀️🫅🏼❄️💫
      Ikävä
      178
      1269
    9. Millon näit kaivattusi viimeksi? Missä??

      saitko vihdoin kerrottua häälle mitä tunnet? Oliko hetki lämmin vai kylmä.
      Ikävä
      39
      1114
    10. Venäjän ydinaseet??

      Tuntuvat olevan muutamille jonkinlainen lähes seksuaalinen fantasia ja kierouma. Uskonnollinen (?) fetissi. Niillä sit
      Maailman menoa
      252
      1103
    Aihe