Pesin illalla hampaat ja sen jälkeen huuhtelin Corsodylillä suun. Nyt yöllä heräsin siihen ku tuntu omituiselta suussa. Vasen alaleuka alhaalta on ihan turvoksissa. Poskea myöten. Siis se ien siinä ja poski. Voiko tuo Corsodyl aiheuttaa semmosta?? Ei mulla oo ollu hampaat ainakaan kipeet tai mitään siitä kohin mihin tuli turvotusta.. Ja ei kauaa oo ku olen paikkauttanu reiät suustani kuntoon.. Mitä tää on??! Apua kiireesti!
Corsodyl ja ien turvotus
Corso
1325
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 1
Vanhimmat
oli syy siihen, että purskuttelit Corsodylillä? Oliko suussasi jotakin vaivaa? Itsekin sain hammaslääkäriltä tuota kyseistä ainetta ja mulla ikenissä vaivaa ja kipuja. Mutta tuosta Corsodylistä ei minulle ole ollut mitään hyötyä. Päinvastoin, ikenistä lähti jopa iho. Muuttui ensin valkoiseksi ja sitten irtosi pois.