Mitä toi miltal tarkoittaa ,ajettu matka siis mutta kuinka paljon on yksi "mil" [ei voi olla maili( 1,6 km)koska muuten ruotsissa ei edes ajeta autoilla.)] Ja ruotsin maasta on kyse, jos vaikka volvo lyötyis sieltä joskus... ehkä.... toivottavasti... juu....joo-o
Miltal 20 000
14
21008
Vastaukset
- Tyhmempi
Ja tässä vastaus: 10km.
- oikein
jees,
mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen. - perin
oikein kirjoitti:
jees,
mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen.informatiivisesta viestistä
- jusu paimiosta
kyllä se on niin,että 1mil tai maili/ml=1,609 km
- Etkö ollut koulussa?
jusu paimiosta kirjoitti:
kyllä se on niin,että 1mil tai maili/ml=1,609 km
Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:
Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???
Todellisuudessa se menee näin:
1 Maili (Engl.) = 1,609 km
1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.
Että silleen sulle. - JH
Etkö ollut koulussa? kirjoitti:
Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:
Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???
Todellisuudessa se menee näin:
1 Maili (Engl.) = 1,609 km
1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.
Että silleen sulle.anna itse tiedot mistä 1Mil=10km
- ph
oikein kirjoitti:
jees,
mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen.millä selität tämän .amerikanauto ajettu 98000Mil malli 2006. eli sillä on sitten
ajettu 980000 km aika paksua sanoisin. - nolaa
JH kirjoitti:
anna itse tiedot mistä 1Mil=10km
enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.
- Ingvar
JH kirjoitti:
anna itse tiedot mistä 1Mil=10km
Taas meni rautalankaa ihan turhaan
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mil
http://suvut.genealogia.fi/tornberg/Cusama_och_Kittka_Byar.pdf - JH
nolaa kirjoitti:
enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.
vanha Mil ruotsista ei ole sama kuin autojen mittarissa oleva Mil/maili
joita käytetään eri tarkoitukseen. ruotsin on aivan eri vuosisadalta ja käytetään eri yhteydessä vaikka onkin matka mitta - Anonyymi
Etkö ollut koulussa? kirjoitti:
Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:
Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???
Todellisuudessa se menee näin:
1 Maili (Engl.) = 1,609 km
1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.
Että silleen sulle.Jees
- Anonyymi
nolaa kirjoitti:
enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.
BANDALISSIMUS1
- Anonyymi
Moi naiset
- Anonyymi
Ruotsissa ilmoitetaan jostain kumman syystä peninkulmissa 1PK =10km eli ruotsiksi
mil. Ei ne ole sen paremmassa kunnossa kuin täälläkään voi joku yksilö sieltä täältä löytyä. Tai sitten ei.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23837Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat284739- 93727
- 109636
- 34628
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550