Miltal 20 000

Tyhmä

Mitä toi miltal tarkoittaa ,ajettu matka siis mutta kuinka paljon on yksi "mil" [ei voi olla maili( 1,6 km)koska muuten ruotsissa ei edes ajeta autoilla.)] Ja ruotsin maasta on kyse, jos vaikka volvo lyötyis sieltä joskus... ehkä.... toivottavasti... juu....joo-o

14

21008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmempi

      Ja tässä vastaus: 10km.

      • oikein

        jees,

        mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
        ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen.


      • perin
        oikein kirjoitti:

        jees,

        mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
        ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen.

        informatiivisesta viestistä


      • jusu paimiosta

        kyllä se on niin,että 1mil tai maili/ml=1,609 km


      • Etkö ollut koulussa?
        jusu paimiosta kirjoitti:

        kyllä se on niin,että 1mil tai maili/ml=1,609 km

        Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:

        Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???

        Todellisuudessa se menee näin:

        1 Maili (Engl.) = 1,609 km
        1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.

        Että silleen sulle.


      • JH
        Etkö ollut koulussa? kirjoitti:

        Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:

        Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???

        Todellisuudessa se menee näin:

        1 Maili (Engl.) = 1,609 km
        1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.

        Että silleen sulle.

        anna itse tiedot mistä 1Mil=10km


      • ph
        oikein kirjoitti:

        jees,

        mil tarkoittaa 10 kilsaa, mm. tjejmilen on ns. naisten kymppi. tiomilan on sadan kilsan hiihto.
        ja autolla, jolla on ajettu 10.000 mil on sadantonnin huolto edessä, tai, jos se on fiat, jonotusnumero paalituskoneeseen.

        millä selität tämän .amerikanauto ajettu 98000Mil malli 2006. eli sillä on sitten
        ajettu 980000 km aika paksua sanoisin.


      • nolaa
        JH kirjoitti:

        anna itse tiedot mistä 1Mil=10km

        enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.


      • Ingvar

      • JH
        nolaa kirjoitti:

        enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.

        vanha Mil ruotsista ei ole sama kuin autojen mittarissa oleva Mil/maili
        joita käytetään eri tarkoitukseen. ruotsin on aivan eri vuosisadalta ja käytetään eri yhteydessä vaikka onkin matka mitta


      • Anonyymi
        Etkö ollut koulussa? kirjoitti:

        Taisi jäädä koulun käyntisi vähemmäksi, kuin normaalisti:

        Väitit että: 1mil tai maili = 1.609 km???

        Todellisuudessa se menee näin:

        1 Maili (Engl.) = 1,609 km
        1 Mil (Ruotsin)= 10,0 km siis vanha peninkulma.

        Että silleen sulle.

        Jees


      • Anonyymi
        nolaa kirjoitti:

        enempää itseäsi. Olet jo paljastanut itsesi täydelliseksi tolloksi.

        BANDALISSIMUS1


    • Anonyymi

      Moi naiset

    • Anonyymi

      Ruotsissa ilmoitetaan jostain kumman syystä peninkulmissa 1PK =10km eli ruotsiksi
      mil. Ei ne ole sen paremmassa kunnossa kuin täälläkään voi joku yksilö sieltä täältä löytyä. Tai sitten ei.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1258
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      904
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      23
      837
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      284
      739
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      727
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      628
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      129
      550
    Aihe