Ploki täysin tärviöllä

E-röökiä ja capoeiraa. Joulukuusia ja sata vuotta vanhoja palstahäitä. Nyt kyllä hävettää että tää on jäänyt näin vasemmalle kädelle. Eikä reiluimmillakaan näytä vetäneen suolta? Onko kaikki kuollu? Vai eikö riitä enää vanhojen rahat jamesoneihin? JK:ta on pakko arvostaa. Presidentit vaihtuu mutta Beatles ja JK ovat ikuisia.

13

117

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tärviöllä, ai kui? Oothan sä taas täällä, niin ja mä ;)

      • On tää kyllä niin läästsiisonia ettei mikään. Pikku tuiterissa tulee vaan niin nostalgiseks, joskus.

        No tässä kuitenkin ajankohtainen anekdootti:

        Mikä on Pekka Töpöhännän suosikki?
        - Pikkukakkonen


    • Toiminnallisestikin tuntuu tämä saitti palanneen vanhaan kunnon "ei mitään kiirettä" aikaan. Näin hitaasti toimivalla foorumilla ei taida olla tulevaisuutta?

    • Aika harvoin tulee enää tänne vilkuiltua. Oliskohan se sitten tullut palstailukiintiö täyteen kun ei tahdo millään innostua.

      • Morjens Taikis. Ei tässä kiintiöt vielä ole täynnä. Jos ja kun johonkin kerääntyy taas riittävän pöhkö ja mutkaton porukka kirjoittamaan mottipäisiä, niin se innostus löytyy sen jälkeen kyllä, jopa helposti. Luulen ma.


    • Ai, ku oli ihanaa nähä tuttuja nikkejä !! :))

      • Ziizuz Miizu! Sä henkität edelleen! Se on hyvä ja mukava asia.


      • Zone kirjoitti:

        Ziizuz Miizu! Sä henkität edelleen! Se on hyvä ja mukava asia.

        Mikäs pahan tappais ! :)) Hengis ollaan, vaikka töissä meinasin jäätyä vainaaks. :P


    • Eipä juurikaan tuu käytyä näissä s24 palveluissa nykyisellään. Kait se on joku kyllästyminen tai jotain.

      • Pitäisi koostaa arvoetäinen aivoriihi, joka kehittäisi nettipalvelun jonka rinnalla naamakirja ja wikipedia vaikuttaisi poikasten puuhastelulta.


      • Zone kirjoitti:

        Pitäisi koostaa arvoetäinen aivoriihi, joka kehittäisi nettipalvelun jonka rinnalla naamakirja ja wikipedia vaikuttaisi poikasten puuhastelulta.

        Hei sä saat kehittää semmosen Pörden kans! Oikeasti, nyt mä innostuin ihan täysillä!!!


      • pz.n kirjoitti:

        Hei sä saat kehittää semmosen Pörden kans! Oikeasti, nyt mä innostuin ihan täysillä!!!

        Ollaan huomattu sun kyvyt ja mielellämme kompataan ;)


      • pz.n kirjoitti:

        Hei sä saat kehittää semmosen Pörden kans! Oikeasti, nyt mä innostuin ihan täysillä!!!

        Voitas tehdä Zuckerbergit, pääsee pienemmällä vaivalla. Sehän nyysi idean kavereilta ja pärjää nykyään aika hyvin sen facebookinsa kanssa. Eli pidetääs silmällä hyviä ideoita surffaillessa.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      3671
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      26
      2248
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      90
      1675
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1291
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe