E-röökiä ja capoeiraa. Joulukuusia ja sata vuotta vanhoja palstahäitä. Nyt kyllä hävettää että tää on jäänyt näin vasemmalle kädelle. Eikä reiluimmillakaan näytä vetäneen suolta? Onko kaikki kuollu? Vai eikö riitä enää vanhojen rahat jamesoneihin? JK:ta on pakko arvostaa. Presidentit vaihtuu mutta Beatles ja JK ovat ikuisia.
Ploki täysin tärviöllä
13
172
Vastaukset
Tärviöllä, ai kui? Oothan sä taas täällä, niin ja mä ;)
On tää kyllä niin läästsiisonia ettei mikään. Pikku tuiterissa tulee vaan niin nostalgiseks, joskus.
No tässä kuitenkin ajankohtainen anekdootti:
Mikä on Pekka Töpöhännän suosikki?
- Pikkukakkonen
Toiminnallisestikin tuntuu tämä saitti palanneen vanhaan kunnon "ei mitään kiirettä" aikaan. Näin hitaasti toimivalla foorumilla ei taida olla tulevaisuutta?
Aika harvoin tulee enää tänne vilkuiltua. Oliskohan se sitten tullut palstailukiintiö täyteen kun ei tahdo millään innostua.
Morjens Taikis. Ei tässä kiintiöt vielä ole täynnä. Jos ja kun johonkin kerääntyy taas riittävän pöhkö ja mutkaton porukka kirjoittamaan mottipäisiä, niin se innostus löytyy sen jälkeen kyllä, jopa helposti. Luulen ma.
Ai, ku oli ihanaa nähä tuttuja nikkejä !! :))
Zone kirjoitti:
Ziizuz Miizu! Sä henkität edelleen! Se on hyvä ja mukava asia.
Mikäs pahan tappais ! :)) Hengis ollaan, vaikka töissä meinasin jäätyä vainaaks. :P
Eipä juurikaan tuu käytyä näissä s24 palveluissa nykyisellään. Kait se on joku kyllästyminen tai jotain.
Pitäisi koostaa arvoetäinen aivoriihi, joka kehittäisi nettipalvelun jonka rinnalla naamakirja ja wikipedia vaikuttaisi poikasten puuhastelulta.
Zone kirjoitti:
Pitäisi koostaa arvoetäinen aivoriihi, joka kehittäisi nettipalvelun jonka rinnalla naamakirja ja wikipedia vaikuttaisi poikasten puuhastelulta.
Hei sä saat kehittää semmosen Pörden kans! Oikeasti, nyt mä innostuin ihan täysillä!!!
pz.n kirjoitti:
Hei sä saat kehittää semmosen Pörden kans! Oikeasti, nyt mä innostuin ihan täysillä!!!
Ollaan huomattu sun kyvyt ja mielellämme kompataan ;)
pz.n kirjoitti:
Voitas tehdä Zuckerbergit, pääsee pienemmällä vaivalla. Sehän nyysi idean kavereilta ja pärjää nykyään aika hyvin sen facebookinsa kanssa. Eli pidetääs silmällä hyviä ideoita surffaillessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 234107
- 942055
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa951390Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681331- 591201
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561095Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1951044- 47963
- 61942
Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M185915