voitaisi kysyä, millainen sekopää käy täällä vuosi toisensa jälkeen, ainoana antinaan vain kehoittaa ihmisiä menemään öljyttynä lavalle itsensä kromosomihäiriöistä matelijaa muistuttavaksi olioksi jolle on laitettu tyypillinen h*omon asuste päälle. lisäksi tietenkin ne uhomamamamisesi ( kyniksellä on kirjoitushäriö ) joissa uhkaat ihmisiä väkivalalla ja se on tosi kamalaa ja menetän yöunenikin asian vuoksi :(
jokainen voi päässään miettiä, onko tuo normaalia yli 30 vuotiaan minua suuremman ja vahvemman käytöstä?
tosi miehekästä? :( yhyyy
eipä minuakaan ole huvittanut aikoihin seurata kenekään edesottamuksia samalla tavalla kuin sinun. enkä varmsti( kirjoitusvirhe, kirjoitusvirhe! ) ole ainoa. toki hieman provosoin, että saan sinusta irti parasta itseäsi.( isot alkukirjaimet, isot alkukirjaimet! )
hikoilen ja piereskelen näppikseni takana kun kirjoittelen pitkin yötä näitä viestejä ja tärisen. sen jälkeen menen nukkumaan ensin silitellessäni öljyttyjä hinarin asusteita eteisen naulakossa ja heitän pari most muscular posea kokovartalopeilin edessä jonka aikana selästäni räjähtää pari finniä ja olen vieläpä alle 120kg "iso" mies.. uuh. on varmasti monen miehen mielestä todella kiihottava näky. ( no ihan varmasti on, sillä kukaan hetero ei halua olla tuollainen matelija ) voimme vain kuvitella, missä maailmassa elät, kun väität saavasi miehiä. onkohan niihin sinun proteiineihisi sekoitettu vielä jotain pippuria tujumpia yrttejä, kun ne saa aikaa tuollaisia hallusinaatioita että pitäisi olla heteromies ja kasvaa isoksi ja saada naisia eikä pelleillä lavalla öljyttynä hoikkana pellenä miehiä houkutellakseen?
mitäs tässä sit muuta kuin että
PRÖÖT! Sitähän se natuproteiini teettää :D
Ohuen miehen fantasioita
kireä fitness mies
3
<50
Vastaukset
- 125+++
sanos muuta
- roinaroope
oot aivan oikeessa, kynikset vois ostaa tiimarista niitä kilonpainoja ja mennä hinkaa niitä johki uimakoppii
- bulkattu lookki
kynis on kynis, oli lihaksia tai ei tai sitten siltä väliltä kuten yleensä on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?741410Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,13957Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79882Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.90818Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51704- 53654
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv45605Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs47603Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot134598Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.50564