seronil ja vatsan turvotus

seronil turvottaa vatsaa ainakin minulla,tosin olen käyttänyt vasta 10 päivää.Onko muilla tullut vatsan turvotusta seronilista?Annokseni on 10mg näin aluksi.Onko kokemuksia masislääkkeestä,joka ei aiheuttaisi niin kovaa vatsan turvotusta.Tiedän,että monet masislääkkeet turvottavat,mutta onko mitään masislääkettä,joka olisi edes vähän "vatsaystävällisempi"?
0398
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


tuope kirjoitti:

seronil turvottaa vatsaa ainakin minulla,tosin olen käyttänyt vasta 10 päivää.Onko muilla tullut vatsan turvotusta seronilista?Annokseni on 10mg näin aluksi.Onko kokemuksia masislääkkeestä,joka ei aiheuttaisi niin kovaa vatsan turvotusta.Tiedän,että monet masislääkkeet turvottavat,mutta onko mitään masislääkettä,joka olisi edes vähän "vatsaystävällisempi"?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu