Voi pojat,, ja tytöt, olen luuseri

Nautin teidän kirjoituksistanne, mutta en osaa itse kirjoittaa mittään teidän iloksenne. j
Olen luullut, että en ole pelkuri enkä saamaton, mutta nyt ymmärrän, että olen tymä, tai ainakin epäsosiaalinen, koska viestini loukaavat palstan henkeä niin, että vain kakasi kahdeksasta hyväksytään jäämään palstalle,, ehkä vain toistaiseksi.

On tää itsesääli kamalaa, mutta tämä päivä on syöstänyt minut syvän kuilun pohjalle. Tämä julma maailma ....

14

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sinäkö luuseri...Kyllä nyt naarattaa..Tai ei naaratakkaan, sillä siinä tapauksessa olen itse samanmoinen ja juuri samasta syystä...;o)...

Hitsit..maailmako se on juluma..Just ja kun ajattelin, et maailma ihana..ihiminen juluma...;o)...

• Kaltto

Et vaikuta looserilta, mutta jonkin sortin masokistilta kylläkin. Niinkuin muutkin tälle palstalle kirjoittavat.

• Voi hitsinpimpulat..ko mä olenkin aina ihmetelly, et mikä mä oikkeen oon..Hmm..masokisti..Ei hassumpaa..näin omaa identiteetin koostumisen ja eheytymisen kannalta...;o)...

• olen kielibasa ja olen masokisti

• No mutta pienenä valonpisarana huomasin täältä kuilun pohjalta, että rekkautumattomalla nimim. tekemäni viesti onkin vielä palstalla,, ei kun ylös täältä ......

• Pohjalta on vain yksi tie ylöspäin:)))

• Me ollaan luusereita kaikki, kun oikein silmiin katsotaan.;)
      Vieläkin laulattaa, vaikka on laulettu jo monta tuntia putkeen.;)
      Leffa alkaa nyt, ja singstars pelit pelattu tälle päivää.;))

• Ei,, vaan kyllä se melkoista sankarillisuutta vaatii kun täällä kirjoittelee. Minä en tosin ole tällä palstalla joutunut suurenpiin taistoihin, mutta moni muu on, olet varmaan huomannut. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EOBsegsPEgk

• natugladiaattori kirjoitti:

Ei,, vaan kyllä se melkoista sankarillisuutta vaatii kun täällä kirjoittelee. Minä en tosin ole tällä palstalla joutunut suurenpiin taistoihin, mutta moni muu on, olet varmaan huomannut. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=EOBsegsPEgk

Onneksi osa jutuista kerkeää kadota, ennenkuin ne lukee, kun on itse ollut aika paljon nykyisin poissa...niin en koe, että tässä sankaruutta tarvitsee, kunhan vaan kirjoittelee, eikö niin?;) Jätetään ne alemmuuskompleksit niille, jotka niistä kärsii.;D
        Tiedäthän sen, että vahvalla itsetunnolla varustettu kestää aika paljon, se heikompi osapuoli sortuu niihin ikäviin heittoihin....näin se menee.;)
        Annetaan riittävää toimintaterapiaa heille, jotka sitä tarvitsee.,)

• ;)))
        Satumainen.Nainen kirjoitti:

Onneksi osa jutuista kerkeää kadota, ennenkuin ne lukee, kun on itse ollut aika paljon nykyisin poissa...niin en koe, että tässä sankaruutta tarvitsee, kunhan vaan kirjoittelee, eikö niin?;) Jätetään ne alemmuuskompleksit niille, jotka niistä kärsii.;D
        Tiedäthän sen, että vahvalla itsetunnolla varustettu kestää aika paljon, se heikompi osapuoli sortuu niihin ikäviin heittoihin....näin se menee.;)

Pää ja asia että ehtii kurkkaamaan. Joskus jotain heitellä. Papperi hommia tässä taas levittelen pöydän täydeltä, manuaalisesti kooten, tietsikkaa tarvii vasta myöhemmin:) Näin voin lohkaista aikaa ja konetta 10% kahvikeskustelujen käyttöön;)

• Satumainen.Nainen kirjoitti:

Noh,, minä herkistyin eilen yrittämään asettua täällä heikoimpieni asemaan, mutta paradoksihan tosta tuli kaikkine kirjoitusvirheinen :D
        Näin minua on opetettu asennoitumaan :o))

• natugladiaattori kirjoitti:

Noh,, minä herkistyin eilen yrittämään asettua täällä heikoimpieni asemaan, mutta paradoksihan tosta tuli kaikkine kirjoitusvirheinen :D
        Näin minua on opetettu asennoitumaan :o))

Minä taas herkistyin eilen musiikin pariin, vedettiin singstarsia nuotilleen ja nuotin vierestä...eli asennoiduin aivan oikein.;) Tietenkin tein hyvää ruokaa, söin ja nukuin....jaksaa sitten taas duunissa, kun on kunnolla levännyt.:)

• ;))) kirjoitti:

Pää ja asia että ehtii kurkkaamaan. Joskus jotain heitellä. Papperi hommia tässä taas levittelen pöydän täydeltä, manuaalisesti kooten, tietsikkaa tarvii vasta myöhemmin:) Näin voin lohkaista aikaa ja konetta 10% kahvikeskustelujen käyttöön;)

Mulla on papperit öö-mapissa varmassa tallessa.;))
        Otan ne esille, jahka viitsin ja kehtaan..ellen muuta johonkin viidakkoon asumaan ennen sitä.;)

• :))

Niin vakavaa ja noin tuottelias kirjoittaja :))
      Älä välitä kyllä kerkii vastaamaan ainakin joka toiseen :)
      Ihan ok olet ... sen kai halusitkin kuulla :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      264
      9932
    2. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      194
      5664
    3. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      164
      5234
    4. PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT

* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *
      Maailman menoa
      75
      4881
    5. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      4
      2723
    6. Ootko sä nainen suuttunut

jostain? Harmi jos tullut väärinkäsityksiä.
      Ikävä
      212
      2449
    7. Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää

Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.
      Ikävä
      12
      2279
    8. Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen

Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell
      Maailman menoa
      354
      2022
    9. Menen nyt koisimaan

Ja en ehkä palaa tänne. Asia on nyt loppuunkäsitelty ja totuus tuli ilmi
      Ikävä
      21
      1705
    10. Minkälainen auto

Kaivatullasi on? Väri/Merkki? :)
      Ikävä
      90