Autossani on alkolukko. Ryyppäsin tanakasti illalla ja pitäisi aamulla lähteä töihin. Saako selvä vaimo puhaltaa alkolukkoon, että saan auton käyntiin ja pääsen töihin?
Alkolukko
4
79
Vastaukset
- selvänä aina
ei saa mutta alkolukon ohitus on niin helppoa että koko laite on täysin turha ja epätoivoinen säälittävä viritelmä vain lainkuuliaisten hämäämiseksi että jotain on yritetty tehdä rattijuopumusten estämiseksi.
Tehokkaampaa olisi kertakaikkiaan vaan ottaa rattijuopon auto valtiolle.
Nyt jos tuo alkolukko laitetaan pakolliseksi kaikkiin autoihin niin esim. itseäni kohtaan se olisi huutava vääryys kun en käytä alkoholia ollenkaan! - jallu5?
toki......ja jos muistat pitää autosi käynnissä koko päivän.....voit vetää lärvit.
Nykyinen "lukko "on persiistä.Pitåisi olla kuin kuolleen miehen hälytys=epämääräisin ajoin kuittaus(puhallus).Sitten uskottava. - joko lähdit rattiin?
Itä-Suomessahan on kännissä ajamisen perinne todella vahva, eli pitäisi perinteen säilymiseksi olla hyväksyttyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997873- 1075617
- 2754881
- 494843
- 763617
- 512859
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294