käykö luomu

tavallinen

pitääkö miehelle olla aina nainen jolla isot silikonitissit ja pakkelia naamassa kilokaupalla vai saako edes joku hekumaa luonnon kauniista ja luomu tissisestä vaikkakin ei enään niin terhakoista,naisesta.kiinnostaisi vaan tietää,kun yleisesti ottaen näin vaikuttaisi olevan,siis, ei luomua eikä luonnollisuu

14

265

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tyhmiä kysymyksiä

      Niin käykö? Miltä näyttää kun katselet ympärillesi? Onko jokainen parisuhteessa oleva nainen silikonitisseillä varustettu ja maalattu?

      • Jo vain käy

        Määrittele "luomu".

        Minulle ulkonäköä _paljon_ tärkeämpää on mitä siellä päässä liikkuu. Jos siellä ei liiku mitään, on tasan sama minkänäköisessä kropassa se on kiinni. Sama on meikkaamisen kanssa. Jos sillä parannetaan tyhjää kuuppaa, ei kiitos. Ja tissit on sitä mitä kroppaan on sattunut.

        Erityisesti aikuisen naisen itsevarmuus kiinnostaa. Karvaton alapää ei oikein innosta, minäkin kun olen aikuinen ja kaipaan vertaistani seuraa. Muut karvat eivät haittaa, ei niistä sen enempää. Jos nainen pystyy elämään kanssani muutaman päivän vaelluksen ilman jokapäiväistä kuumaa kylpyä, se on ehdottomasti plussaa. Onko tämä luomua?

        Olisi äärettömän tyhmää valita ulkoisten yksityiskohtien pohjalta. Se on melkein kuin ostaisi auton siksi että siinä on kivat peilit.


      • nadja s------i
        Jo vain käy kirjoitti:

        Määrittele "luomu".

        Minulle ulkonäköä _paljon_ tärkeämpää on mitä siellä päässä liikkuu. Jos siellä ei liiku mitään, on tasan sama minkänäköisessä kropassa se on kiinni. Sama on meikkaamisen kanssa. Jos sillä parannetaan tyhjää kuuppaa, ei kiitos. Ja tissit on sitä mitä kroppaan on sattunut.

        Erityisesti aikuisen naisen itsevarmuus kiinnostaa. Karvaton alapää ei oikein innosta, minäkin kun olen aikuinen ja kaipaan vertaistani seuraa. Muut karvat eivät haittaa, ei niistä sen enempää. Jos nainen pystyy elämään kanssani muutaman päivän vaelluksen ilman jokapäiväistä kuumaa kylpyä, se on ehdottomasti plussaa. Onko tämä luomua?

        Olisi äärettömän tyhmää valita ulkoisten yksityiskohtien pohjalta. Se on melkein kuin ostaisi auton siksi että siinä on kivat peilit.

        Tavallinen
        Voin sanoa sinulle että kukaan nainen ei käytä" pakkelia naamassa" pakkelia käytetään kuule ihan muissa hommissa kun meikkaamisessa. Ja jos nyt luulet olevasi oikein hyvä tietämään asioita niin käytä asioiden oikeita nimiä edes äläkä yritä ivata niitä jotka huolehtivat ulkonäköään. Ehostaminen monelle naiselle on joka äiväistä hommaa ja siinä ei pitäisi olla mitään vaivaa kenellekkään muulle vai mitä?
        Ja sitten silikooni rinnat, sekin on jokaisen henkilökohtainen päätös jos haluaa silikooni rinnat, ja ihminen ei ole mitenkään huonompi sen asian johdosta.
        Jos sinä haluat olla "LUOMU" niin ole sitä ihan vapaasti, ei sinun tarvitse silti ivata niitä jotka eivät sitä halua. Luuletko että joku arvostaa tuollaisilla mielipiteillä varustettua ihmistä joka halveksii toisia naisia, ilman että ajattelee syitä ja seurauksia mitä ihmisillä on tehdessään päätöksiä. Hävettävää mielestäni.


    • yksinkertainen ap

      Joillekin hyviä tissejä tärkeämpää on pään sisältö. Ja fiksu ihminen osaa edes peruskielioppisäännöt eikä kysele itsestäänselvyyksiä. Ap:n tapauksessa on varmaan ihan jostain muusta kuin tavallisesta kropasta kyse, jos hän ei "kelpaa" kenellekään.

      • tavallinen

        minä en tarkoittanut sitä etten minä olisi kelvannut vaikka edustan juuri tuota ryhmää,anteeksi jos kommentistani sai väärän kuvan.tarkoitin vain yleistää asiaa sillä tasolla mitä näitä juttuja lukee näiltä palstoilta.itse olen puolestaan saanut monasti kiitosta siitä kun olen luonnollinen.ei meinaan tuolla syksyisinkin kun ollaan metsällä minimissään viikko,hyvinkin ankeissa oloissa joskus,pärjäisi jos meikkipussia pitäisi mukana kantaa,enkä varmaan ole ihan sieltä rumimmasta päästäkään..itse henkilökohtaisesti en tule toimeen naisten kanssa joiden täytyy peittää oma todellinen itsensä kamalan maskin taakse vaikkakin en sano myöskään sitä etten itsekkin joskus ns.kaunistaudu eli meikkaan,mutta esim.ravintolaankin voin aivan hyvin lähteä ilman sotamaalausta eikä mulla seurasta ole puutetta


      • kiinteä ja hoikka
        tavallinen kirjoitti:

        minä en tarkoittanut sitä etten minä olisi kelvannut vaikka edustan juuri tuota ryhmää,anteeksi jos kommentistani sai väärän kuvan.tarkoitin vain yleistää asiaa sillä tasolla mitä näitä juttuja lukee näiltä palstoilta.itse olen puolestaan saanut monasti kiitosta siitä kun olen luonnollinen.ei meinaan tuolla syksyisinkin kun ollaan metsällä minimissään viikko,hyvinkin ankeissa oloissa joskus,pärjäisi jos meikkipussia pitäisi mukana kantaa,enkä varmaan ole ihan sieltä rumimmasta päästäkään..itse henkilökohtaisesti en tule toimeen naisten kanssa joiden täytyy peittää oma todellinen itsensä kamalan maskin taakse vaikkakin en sano myöskään sitä etten itsekkin joskus ns.kaunistaudu eli meikkaan,mutta esim.ravintolaankin voin aivan hyvin lähteä ilman sotamaalausta eikä mulla seurasta ole puutetta

        Tuota, et siis osaa meikata ? Meikki ei ole sama kuin sotamaalaus, jos et sitä tiennyt. Luomukaan ei aina ole roikkuva rintainen läski.


      • lullull
        tavallinen kirjoitti:

        minä en tarkoittanut sitä etten minä olisi kelvannut vaikka edustan juuri tuota ryhmää,anteeksi jos kommentistani sai väärän kuvan.tarkoitin vain yleistää asiaa sillä tasolla mitä näitä juttuja lukee näiltä palstoilta.itse olen puolestaan saanut monasti kiitosta siitä kun olen luonnollinen.ei meinaan tuolla syksyisinkin kun ollaan metsällä minimissään viikko,hyvinkin ankeissa oloissa joskus,pärjäisi jos meikkipussia pitäisi mukana kantaa,enkä varmaan ole ihan sieltä rumimmasta päästäkään..itse henkilökohtaisesti en tule toimeen naisten kanssa joiden täytyy peittää oma todellinen itsensä kamalan maskin taakse vaikkakin en sano myöskään sitä etten itsekkin joskus ns.kaunistaudu eli meikkaan,mutta esim.ravintolaankin voin aivan hyvin lähteä ilman sotamaalausta eikä mulla seurasta ole puutetta

        Tavallinen
        Ei ole kysymys peittämisestä silloin kun ehostetaan, vaan korostaa hyviä puolia ja peittää huonompia, ja siksi toiseksi meikkaaminen on kivaa mutta peittää omaa itseään ei ei ja ei, siinä olet ihan väärässä.
        Mikä helkkari sotamaalaus, kuinka vanha oikein olet puhut sota maalauksista meikkaavat naiset eivät maalaa, sitä hommaa tekevät maalarit. En ole koskaan nähnyt kellään maalipurkkeja vaan kauniita ravitsevia ihovoiteita, omaan ihonväriin sopiva voide myös antaa kauniin sävyt, huulipuna taas ei sovi kaikilla mutta useammalle ja kynnet sitten, nekin ovat lakatut monella, itse olen aika tavallinen ja meikkaan silloin kun minua huvittaa mutta enimmäkseen en viitsi, ja silti en tee siitä mitään esimerkkiä muille miten HYVÄ minä olen. Minä ainakin olen paremman näköinen pienellä ehostuksella ja sen teen ihan oman itseni iloksi ja kun olen vielä taiteilija niin nautin oikein erinlaisista muutoksista. Ihan meikkaamattomana ei nykyaikana oikein moni esiinny ainakaan muissa pohjoismaissa, joten ole mikä luomu hyvänsä, mytta siltikin ne jotka meikkaavat ovat ihan yhtä hyviä kuin sinä. Ja vielä yksi asia Kun sinä käytäs sanoja pakkeli, sotamaalaus ja muut saman tyyppiset, onko se muiden naisten halveksimista jotenkin vai oletko vaan niin tyhmä ettet edes itse tajua että alennat muita naisia kaikenmailma nimityksillä, kun et edes osaa oikeita sanoja käyttää.


      • Jo vain käy
        kiinteä ja hoikka kirjoitti:

        Tuota, et siis osaa meikata ? Meikki ei ole sama kuin sotamaalaus, jos et sitä tiennyt. Luomukaan ei aina ole roikkuva rintainen läski.

        Se ettei tarvitse meikkiä ollakseen oma itsensä ei tarkoita ettei osaa meikata.

        Edes aloituksesta en myöskään pystynyt lukemaan että "tavallinen" ei kelpaisi. Hän vain kysyy yleisesti mielipidettä. Ja niitä on tullutkin kiitettävästi.

        Ainakin minulle juuri tuollainen nainen olisi aika unelma (ellei minulla juuri sellaista jo olisi...) jonka kanssa todella voi lähteä viikoksi metsään. Omana itsenään ja ajatuksineen tuollainen on ihanneluomu.


    • Mies,.----

      Millehän liene mielipiteesi muodostat. >Huono on käsityksesi miehistä. Eipä muuta....

    • Silikonit on pitkä miinus. Silikonit on ok vain, jos esim. toinen rinta/rinnat on syövän vuoksi jouduttu poistamaan.
      Mieluummin siis luomut. Saavat riippua ja roikkua. Se ei haittaa.

      • lempilumpi impi

        tuut-jai
        No nyt olet sanonu sen , onko mieli hyvä? ja roikuta luomujasi miten haluat mutta annetaan tyttöjen joilla on silikoonit olla sitä mitä haluavat olla


    • komea mies 28vee

      silikoni tissit on aivan kamalat.. ei ikinä sellaisia

      • komeampi mies66

        ihan niin, sanoit mitä halusit ja itse olen toista mieltä, minä rakastun tyttöön enkä tisseihin.


    • Käy luomu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      219
      1733
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      33
      1654
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      322
      1301
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      138
      1219
    5. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      126
      1207
    6. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      94
      1155
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1115
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      244
      1039
    9. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      94
      1016
    10. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      63
      1003
    Aihe