lohkolämmittimen pistoke

tietoa saatava

Onko ne stardardoitu? Eli käykö Defan johto Calixin lämmittimiin?

11

7881

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nix

Ei todellakaan. Se on kilpailua nääs että joka lämmitin vaatii oman johdon ja maksaakin sitten siihen malliin...

• jfjytjh

minä kait olen ajatellut asian niin että liittimet ei vaikuta minun elämään. eli aina kun joku on särkynyt niin olen liittänyt siihen tavallisen töpselin ja autokin käy sen jälkeen suoraan pistorasiaan ilman mitään saatanan defa sun muuta roikkaa.

• ABB Siemenns SLO

kuinkas työnnät sen tavallisen töpselin auton puskurissa olevaan Defan rasiaan, vai vaihdatko puskuriin tavallisen verkkorasian? Onhan se nätti jos olet valinnut kannellisen tuplarasian, mutta pirun ison reijän joudut kairaamaan.

• 2458362
      • hirvee mollukka

Mitähän järkeä tuollaisssa piuhassa on, kyllä yksi oikea pää riittää ja autonvaihdon yhteydessä piuha vaihtuu autojen mukana kuitenkin.

• dtr44
        hirvee mollukka kirjoitti:

Mitähän järkeä tuollaisssa piuhassa on, kyllä yksi oikea pää riittää ja autonvaihdon yhteydessä piuha vaihtuu autojen mukana kuitenkin.

Ei todellakaan vaihdu. Kerran parista kymmenestä kerrasta johto on menny auton mukana uudelle omistajalle.

• maksliki
        dtr44 kirjoitti:

Ei todellakaan vaihdu. Kerran parista kymmenestä kerrasta johto on menny auton mukana uudelle omistajalle.

tietenkin ja kun sinä ostat auton siinä on oma johto
        ja jos ostat lämmittimen kokonaan niin kaupan päälle tulee se johto,
        jonka hinta on lisätty siihen sarjaan,se tulee vaikka et tarvi sitä.

• kokemusperäistä

Nyt puhun siitä nykydefan pienestä pyöreästä 3-piikkisestä.
      Pyytelevät siitä välijohdosta 40€ (2,5m) ja 50€ (5.0m). Kuitenkin esim. Tokmannilta saa johdon 25 €:n hintaan ja 2,5 piraatin jopa 6,99 € hintaan.
      Ihan hyvin se sähkö kuitenkin kulkee piraatissakin.
      Se originaali näet meni oikariin tolpan puolelta ja shukon piikkien välissä oli reilusti sulanutta muovimössöä, vaikka pistokkeen pitäisi olla umpinaiseksi valettu ja siis tiivis. Olen kyllä nähnyt useitakin sulaneita siellä auton päässä, mutta tämä oli eka tolpan puolella. Laukoo heti vikavirtasuojaa ja siis käyttökelvoton. Pätkäisen sitä 5m:n johtoa vähäsen ja laitan siihen uuden pistokkeen päähän, niin taas pelittää jonkun vuoden.
      Enkä tarvitse Esson baarin asiantuntijalausuntoa luvattomista sähkötöistä.

• isotOnOngelmat

Ei saa vetää pelkästä johdosta, vaan itse tökkelistä, tämä on opetettu jo lapsena kaikille.
        En ole yli 30v autoilun ja lämmittämisen aikana saanut yhtään kaapelia rikki.
        Jos joutuu sijoittamaan muutaman kympin muutaman vuoden sisään kaapeliin, niin onko se joku kynnyskysymys?

• lämpönaru

Eipä ole vedelty, vaan mulla on hinausköysi ihan erikseen.
        Kun osti piraatin 7€ ja vielä korjaa vanhan 5 m:n kaapelin, niin on vara valita kumpaa käyttää kun on jossakin reissussa.
        Miksi defa-kaapeli on 50 €, kun samanlainen shuko on vaan 5€ ja tokmannilla korkeintaan 3. Kuka ahne vetää välistä ?

• aikaurpoja

Defa on norjalaisten keksintö ja Calix ruottalaisten aikaan saannos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1157
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      803
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      39
      584
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      548
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      512
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      504
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe