Onko ne stardardoitu? Eli käykö Defan johto Calixin lämmittimiin?
lohkolämmittimen pistoke
11
7213
Vastaukset
- Nix
Ei todellakaan. Se on kilpailua nääs että joka lämmitin vaatii oman johdon ja maksaakin sitten siihen malliin...
- jfjytjh
minä kait olen ajatellut asian niin että liittimet ei vaikuta minun elämään. eli aina kun joku on särkynyt niin olen liittänyt siihen tavallisen töpselin ja autokin käy sen jälkeen suoraan pistorasiaan ilman mitään saatanan defa sun muuta roikkaa.
- ABB Siemenns SLO
kuinkas työnnät sen tavallisen töpselin auton puskurissa olevaan Defan rasiaan, vai vaihdatko puskuriin tavallisen verkkorasian? Onhan se nätti jos olet valinnut kannellisen tuplarasian, mutta pirun ison reijän joudut kairaamaan.
- 2458362
Biltemasta saa piuhan joka käy molempiin.
http://www.biltema.fi/ProductImages/40/medium/40-130_m.jpg- hirvee mollukka
Mitähän järkeä tuollaisssa piuhassa on, kyllä yksi oikea pää riittää ja autonvaihdon yhteydessä piuha vaihtuu autojen mukana kuitenkin.
- dtr44
hirvee mollukka kirjoitti:
Mitähän järkeä tuollaisssa piuhassa on, kyllä yksi oikea pää riittää ja autonvaihdon yhteydessä piuha vaihtuu autojen mukana kuitenkin.
Ei todellakaan vaihdu. Kerran parista kymmenestä kerrasta johto on menny auton mukana uudelle omistajalle.
- maksliki
dtr44 kirjoitti:
Ei todellakaan vaihdu. Kerran parista kymmenestä kerrasta johto on menny auton mukana uudelle omistajalle.
tietenkin ja kun sinä ostat auton siinä on oma johto
ja jos ostat lämmittimen kokonaan niin kaupan päälle tulee se johto,
jonka hinta on lisätty siihen sarjaan,se tulee vaikka et tarvi sitä.
- kokemusperäistä
Nyt puhun siitä nykydefan pienestä pyöreästä 3-piikkisestä.
Pyytelevät siitä välijohdosta 40€ (2,5m) ja 50€ (5.0m). Kuitenkin esim. Tokmannilta saa johdon 25 €:n hintaan ja 2,5 piraatin jopa 6,99 € hintaan.
Ihan hyvin se sähkö kuitenkin kulkee piraatissakin.
Se originaali näet meni oikariin tolpan puolelta ja shukon piikkien välissä oli reilusti sulanutta muovimössöä, vaikka pistokkeen pitäisi olla umpinaiseksi valettu ja siis tiivis. Olen kyllä nähnyt useitakin sulaneita siellä auton päässä, mutta tämä oli eka tolpan puolella. Laukoo heti vikavirtasuojaa ja siis käyttökelvoton. Pätkäisen sitä 5m:n johtoa vähäsen ja laitan siihen uuden pistokkeen päähän, niin taas pelittää jonkun vuoden.
Enkä tarvitse Esson baarin asiantuntijalausuntoa luvattomista sähkötöistä.- isotOnOngelmat
Ei saa vetää pelkästä johdosta, vaan itse tökkelistä, tämä on opetettu jo lapsena kaikille.
En ole yli 30v autoilun ja lämmittämisen aikana saanut yhtään kaapelia rikki.
Jos joutuu sijoittamaan muutaman kympin muutaman vuoden sisään kaapeliin, niin onko se joku kynnyskysymys? - lämpönaru
Eipä ole vedelty, vaan mulla on hinausköysi ihan erikseen.
Kun osti piraatin 7€ ja vielä korjaa vanhan 5 m:n kaapelin, niin on vara valita kumpaa käyttää kun on jossakin reissussa.
Miksi defa-kaapeli on 50 €, kun samanlainen shuko on vaan 5€ ja tokmannilla korkeintaan 3. Kuka ahne vetää välistä ?
- aikaurpoja
Defa on norjalaisten keksintö ja Calix ruottalaisten aikaan saannos!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1625355Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1551264Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106972Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne21917