Paljonko pitää syödä?

ksvrnlzyy<zb

Ikä: 16 Pituus: 170 Paino: n.65 (ei kaikki läskiä)

Voiko näiden tietojen perusteella päätellä miten olisi paras syödä? Esim. noudatanko lautasmallia, mutta enemmän proteinia, ja miten paljon? Käyn salilla kolmesti viikossa ja kolmesti hölkkäämässä.

Olisiko tämä hyvä (olen syönyt suurin piirtein näin) ja sanokaa jos jotain voisi lisätä tai vähentää.

Aamupala: 5dl rasv.maito, mandariini, 2 makkaravoileipää ja vähän vettä

Kouluruoka: 5dl rasv.maito, 2dl vesi, ½ lautasellista salaattia, vajaa ½ oikeaa ruokaa

Välipala: omena, 5dl rasv.maito, 3dl vesi

Lounas: 6dl rasv.maito ½ lautasellista salaattia, ½ ruokaa, (rae-juustoa vajaa 1/4 osa lautasta)

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Tuohon vielä kun lisäät muutaman kananmunan, purkin tonnikalaa, purkin maitorahkaa, litran jäätelöä ja yhden kebabin, niin alkaa olemaan kalorit kohillaan.

• Shwartz II

Mä syön mitä milloinkin koska ei tommosta "säännöllistä" ja tarkkaa ruokavaliota kukaan jaksa noudattaa. Liikun tarpeeksi ja treenaan tehokkaasti niin ei kilot kerry ja elämäkin on vapaampaa. Toki se ei kaikilla onnistu mutta ainakin allekirjoittaneella ja ikääkin jo yli 30v.

• ÅloFFF

Mä juoksin mökillä koko kesän tikapuita ylös ja alas. Nyt mulla on isot hauikset ja kivekset. Huomenna taas salille tuijottamaan miesten tuhteja perseitä ja pieniä pippeleitä. Karvainen hikinen niska, AH!!

• Enemmän ruokaa

Makkaran sijasta leivän päälle jotain ravinteikkaampaa, esim kinkku ja juusto vaikka. Ja jos noilla eväillä lähtee nälkä nii on ihme. Iha perus ruuan määrää vois lisätä

• thepätikkä

rasvoja ja protskuu tarvis imo lisää,esim. vaikka kalaöljykapseleita ja proteiini vaikka jauhona,on nopeeta ja helppoo. jos haluat kokoa kasvattaa niin jätä ainakin yksi hölkkälenkki vähemmälle...ja rekisteröidy pakkikselle,harvemmin täältä saa fiksui neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1242
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      338
      709
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      111
      655
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56