Paljonko pitää syödä?

ksvrnlzyy<zb

Ikä: 16 Pituus: 170 Paino: n.65 (ei kaikki läskiä)

Voiko näiden tietojen perusteella päätellä miten olisi paras syödä? Esim. noudatanko lautasmallia, mutta enemmän proteinia, ja miten paljon? Käyn salilla kolmesti viikossa ja kolmesti hölkkäämässä.

Olisiko tämä hyvä (olen syönyt suurin piirtein näin) ja sanokaa jos jotain voisi lisätä tai vähentää.

Aamupala: 5dl rasv.maito, mandariini, 2 makkaravoileipää ja vähän vettä

Kouluruoka: 5dl rasv.maito, 2dl vesi, ½ lautasellista salaattia, vajaa ½ oikeaa ruokaa

Välipala: omena, 5dl rasv.maito, 3dl vesi

Lounas: 6dl rasv.maito ½ lautasellista salaattia, ½ ruokaa, (rae-juustoa vajaa 1/4 osa lautasta)

5

156

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Tuohon vielä kun lisäät muutaman kananmunan, purkin tonnikalaa, purkin maitorahkaa, litran jäätelöä ja yhden kebabin, niin alkaa olemaan kalorit kohillaan.

• Shwartz II

Mä syön mitä milloinkin koska ei tommosta "säännöllistä" ja tarkkaa ruokavaliota kukaan jaksa noudattaa. Liikun tarpeeksi ja treenaan tehokkaasti niin ei kilot kerry ja elämäkin on vapaampaa. Toki se ei kaikilla onnistu mutta ainakin allekirjoittaneella ja ikääkin jo yli 30v.

• ÅloFFF

Mä juoksin mökillä koko kesän tikapuita ylös ja alas. Nyt mulla on isot hauikset ja kivekset. Huomenna taas salille tuijottamaan miesten tuhteja perseitä ja pieniä pippeleitä. Karvainen hikinen niska, AH!!

• Enemmän ruokaa

Makkaran sijasta leivän päälle jotain ravinteikkaampaa, esim kinkku ja juusto vaikka. Ja jos noilla eväillä lähtee nälkä nii on ihme. Iha perus ruuan määrää vois lisätä

• thepätikkä

rasvoja ja protskuu tarvis imo lisää,esim. vaikka kalaöljykapseleita ja proteiini vaikka jauhona,on nopeeta ja helppoo. jos haluat kokoa kasvattaa niin jätä ainakin yksi hölkkälenkki vähemmälle...ja rekisteröidy pakkikselle,harvemmin täältä saa fiksui neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1740
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      61
      1414
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      80
      1397
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109