Ikä: 16 Pituus: 170 Paino: n.65 (ei kaikki läskiä)
Voiko näiden tietojen perusteella päätellä miten olisi paras syödä? Esim. noudatanko lautasmallia, mutta enemmän proteinia, ja miten paljon? Käyn salilla kolmesti viikossa ja kolmesti hölkkäämässä.
Olisiko tämä hyvä (olen syönyt suurin piirtein näin) ja sanokaa jos jotain voisi lisätä tai vähentää.
Aamupala: 5dl rasv.maito, mandariini, 2 makkaravoileipää ja vähän vettä
Kouluruoka: 5dl rasv.maito, 2dl vesi, ½ lautasellista salaattia, vajaa ½ oikeaa ruokaa
Välipala: omena, 5dl rasv.maito, 3dl vesi
Lounas: 6dl rasv.maito ½ lautasellista salaattia, ½ ruokaa, (rae-juustoa vajaa 1/4 osa lautasta)
Paljonko pitää syödä?
5
137
Vastaukset
- näillä mennään
Tuohon vielä kun lisäät muutaman kananmunan, purkin tonnikalaa, purkin maitorahkaa, litran jäätelöä ja yhden kebabin, niin alkaa olemaan kalorit kohillaan.
- Shwartz II
Mä syön mitä milloinkin koska ei tommosta "säännöllistä" ja tarkkaa ruokavaliota kukaan jaksa noudattaa. Liikun tarpeeksi ja treenaan tehokkaasti niin ei kilot kerry ja elämäkin on vapaampaa. Toki se ei kaikilla onnistu mutta ainakin allekirjoittaneella ja ikääkin jo yli 30v.
- ÅloFFF
Mä juoksin mökillä koko kesän tikapuita ylös ja alas. Nyt mulla on isot hauikset ja kivekset. Huomenna taas salille tuijottamaan miesten tuhteja perseitä ja pieniä pippeleitä. Karvainen hikinen niska, AH!!
- Enemmän ruokaa
Makkaran sijasta leivän päälle jotain ravinteikkaampaa, esim kinkku ja juusto vaikka. Ja jos noilla eväillä lähtee nälkä nii on ihme. Iha perus ruuan määrää vois lisätä
- thepätikkä
rasvoja ja protskuu tarvis imo lisää,esim. vaikka kalaöljykapseleita ja proteiini vaikka jauhona,on nopeeta ja helppoo. jos haluat kokoa kasvattaa niin jätä ainakin yksi hölkkälenkki vähemmälle...ja rekisteröidy pakkikselle,harvemmin täältä saa fiksui neuvoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123840MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782027Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5461626Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851298Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808