Paljonko pitää syödä?

ksvrnlzyy<zb

Ikä: 16 Pituus: 170 Paino: n.65 (ei kaikki läskiä)

Voiko näiden tietojen perusteella päätellä miten olisi paras syödä? Esim. noudatanko lautasmallia, mutta enemmän proteinia, ja miten paljon? Käyn salilla kolmesti viikossa ja kolmesti hölkkäämässä.

Olisiko tämä hyvä (olen syönyt suurin piirtein näin) ja sanokaa jos jotain voisi lisätä tai vähentää.

Aamupala: 5dl rasv.maito, mandariini, 2 makkaravoileipää ja vähän vettä

Kouluruoka: 5dl rasv.maito, 2dl vesi, ½ lautasellista salaattia, vajaa ½ oikeaa ruokaa

Välipala: omena, 5dl rasv.maito, 3dl vesi

Lounas: 6dl rasv.maito ½ lautasellista salaattia, ½ ruokaa, (rae-juustoa vajaa 1/4 osa lautasta)

5

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näillä mennään

Tuohon vielä kun lisäät muutaman kananmunan, purkin tonnikalaa, purkin maitorahkaa, litran jäätelöä ja yhden kebabin, niin alkaa olemaan kalorit kohillaan.

• Shwartz II

Mä syön mitä milloinkin koska ei tommosta "säännöllistä" ja tarkkaa ruokavaliota kukaan jaksa noudattaa. Liikun tarpeeksi ja treenaan tehokkaasti niin ei kilot kerry ja elämäkin on vapaampaa. Toki se ei kaikilla onnistu mutta ainakin allekirjoittaneella ja ikääkin jo yli 30v.

• ÅloFFF

Mä juoksin mökillä koko kesän tikapuita ylös ja alas. Nyt mulla on isot hauikset ja kivekset. Huomenna taas salille tuijottamaan miesten tuhteja perseitä ja pieniä pippeleitä. Karvainen hikinen niska, AH!!

• Enemmän ruokaa

Makkaran sijasta leivän päälle jotain ravinteikkaampaa, esim kinkku ja juusto vaikka. Ja jos noilla eväillä lähtee nälkä nii on ihme. Iha perus ruuan määrää vois lisätä

• thepätikkä

rasvoja ja protskuu tarvis imo lisää,esim. vaikka kalaöljykapseleita ja proteiini vaikka jauhona,on nopeeta ja helppoo. jos haluat kokoa kasvattaa niin jätä ainakin yksi hölkkälenkki vähemmälle...ja rekisteröidy pakkikselle,harvemmin täältä saa fiksui neuvoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      6163
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      197
      2490
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      89
      1877
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1487
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      188
      1037
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      41
      980
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      929
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      77
      843
    9. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      719
    10. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      7
      708
    Aihe