kylkikipu

hanna1986

Koen ajoittain kovaa, polttavaa kipua oikessa kyljessä, suunnilleen navan korkeudella ja hieman alempana. Kipu ilmaantuu hankalissa asennoissa esim maastopyörällä ajaessa tai kyykyssä. Eli jos vatsan alue joutuu "kaksinkerroin". Kun kipu tulee, jos yritän jatkaa huonossa asennossa, lopulta en pysty kunnolla hengittämään koska alkaa pistämään rinnasta. Olo paranee huomattavasti kun menen hetkeksi makaamaan suorana, mutta jos yritän jatkaa esim pyöräilyä, tulee samantien takaisin... Kipu on hankala, koska olen aloittanut työn asentajana ja hankalat työasennot ovat arkipäivää. Olen yrittänyt tsempata, mutta lopulta kipu vie voiton ja on pakko pitää tauko. Kipu ei tule aina, mutta jos tulee, niin eroon ei saman päivän aikana enää pääse. Olen kärsinyt vaivasta jo vuosia, lääkärillä käynyt pari kertaa, mutta ei ole sen enempää tutkittu. Osaisiko joku sanoa mistä voisi olla kysymys?

0

374

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
        Ikävä
        140
        6653
      2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
        Ikävä
        149
        5739
      3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
        Ikävä
        123
        4891
      4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
        Ikävä
        43
        4490
      5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
        Ikävä
        52
        3892
      6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
        Ikävä
        62
        3061
      7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
        Ikävä
        52
        2966
      8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
        Ikävä
        24
        2402
      9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
        Ikävä
        42
        2270
      10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
        Ikävä
        15
        2197
      Aihe