Suomen kanttorien eliitti kokoontui laulamaan yhdessä. Heitä johti korkeasti arvostettu kuoronjohtaja. En koskaan ole kokenut olevani niin taivaallisissa olotiloissa kuin kuunnellessani tätä kirkkokonserttia.
Ihana konsertti
9
133
Vastaukset
- Yleisössä
Niin oli hieno konsertti eilen täällä syrjäisessä Ilomantsissa.
- haltioitunut kuulija
Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.
- ---------/
haltioitunut kuulija kirjoitti:
Sanat eivät riitä kertomaan, niin koskettava oli konsertti. Ulkopuolisena tarkkailjanakin kun olin, sen häiritsemättä keskittymistä itse kauniisti/täydellisesti esitettyyihin rukousveisuihin Jumalan kunniaksi, tein omia huomioitani. Kuoron johtajalla oli niin sanotusti homma hanskassa. Vieno hymy ja kumarrus kuorolle onnistuneen esityksen jälkeen näytti kertovan kanttoreille enemmän kuin tuhat sanaa, Nyt viimeistään ymmärsin minä, joka olin ehkä luullut, että ainut joka ei osaa laulaa, laitetaan viuhtomaan kuoron eteen.
No, jo oli aika herätä.
- lissu47
haltioitunut kuulija kirjoitti:
tervetuloa Itä-Helsinkiin, Mellunmäkeen kuuntelemaan lisää korkeatasoista kuoromusiikkia.
- ype.55
Mitä tarkoittaa suomen kanttorien ELIITTI???
Onko kanttoreiden keskuudessa vielä joku eliittiporukka?- haltijoitunutkuulija
Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.
- pogostanhelmi-08
haltijoitunutkuulija kirjoitti:
Anteeksi ylilyöntini. Olin niin haltioitunut konsertista, joten käytin sanontoja, jotka ovat ristiriidassa kanssa veljiä ja sisaria kohtaan. Ei ollut tarkoitukseni jakaa jyviä akanoihin. Tiedän nyt viimeistään, kuinka ammattitaitoisia ja lahjakkaita musiikin saralla Jumalan kunniaksi koko kanttoristomme on.
ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.
Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa! - pogostalta myös
pogostanhelmi-08 kirjoitti:
ja hah! Ei ollut lainkaan rukouksellinen konsertti.
Miesäänet olivat vaisuja ja liian kaukaisia kirkkolauluja tavalliselle kuulijalle.
Olisin kaivannut perinteisempää ohjelmistoa!Millainen on "rukouksellinen" konsertti? Mistä rukouksellisuus muodostuu?
- Ei vaisuudesta
"Mistä rukouksellisuus muodostuu?"
Tunteiden palosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664