Tuossa viime viikonloppuna olin baarissa ja siellä tuli nuori nainen hieromaan itseään ruumistani vasten. Hän oli aivan varmasti minua huomattavasti nuorempi ja todella humalassa. Päätin sanoa portsarille, että kyseinen neiti on varmasti nauttinut tarpeeksi alkoholia ja hänet talutettiin ulos juottolasta. Tästä hyvästä sain kiitoksia paikalla olleiden naisten suunnalta, sen sijaan miehiltä sain vittuilua, että miksi en ottanut tilanteesta hyödyn. Why the world is so fucking wicked!
En hyväksikäyttänyt naista
157
8270
Vastaukset
- Laadukasta toimintaa
Valmiin DI:n saattoi kuulemma ennen vanhaan erottaa teekkarista siten, että DI (mahdollisesti) ymmärsi, ettei viinalla lastattua pöytää ole välttämättä tarkoitus juoda tyhjäksi joka kerta. Myöskään kaikkia naisia tarvitse välttämättä noukkia vain sen takia, että nainen sattuu persehtimään vieressä.
- 12
Hyvä tuo "persehtiminen", meinasin revetä...
- Eihän teekkarit
ja DI: t saa (tämän palstan mukaan) naista.
- moukanmielistelijät
Teitpä todella typerästi, nöyryytit tyttörukkaa oikein olan takaa, ei minkäänkaisia herrasmiehen käytöstapoja. jos tytön lähestyminen olikin osaamatonta, kuka tahansa toinen mies olisi osannut kayttäytyä tuossa tilanteessa fiksummin.
- nauru maittoi
12 kirjoitti:
Minä myös - siis nauroin. Persehtiä... voi elämä mitenkä suomen kieli voi olla selittävää:DD
- 3<3<3<3
nauru maittoi kirjoitti:
Minä myös - siis nauroin. Persehtiä... voi elämä mitenkä suomen kieli voi olla selittävää:DD
Käsi perseeseeen, mutta on myös vaihtoehtona kiivetä lippu tankoo ja levittää persettä sitte hyppäät ***** edellä lippu tankoon ja se koko saatanan tanko on sun perseessä. (Jos tykkää)
tottakai voi vaa vähä sormetaa iloreikää jos tahot :D
( TUOTTAA SUURTA KIPUA ) - herrasmies
12 kirjoitti:
meinas päästä hörö nauru.mulla oli samanlainen vastaava tapaus,pari kännistä naista tuli ehdottaa että mentäs meidän rantasaunalle kylpeen,lähtisinkö viemään ja kylpemään.minä sanoin reippaasti että tytöt on parituntia myöhässä kohteliaasti.kyllä lensi monttu auki kun luulivat itsestään liikoja.minulle tuli sellanen olo että kyllä taitavat olla jakorasioita.oli niillä ollut huono tuuri ravintelssa ku n kännissä ei miestä saaneet.
- pershtimistä
nauru maittoi kirjoitti:
meillä oli hankuri hevonen,kesäisin se persehti pajupuskaa,si oli sellanen ihottuma että piti pershtiä kutitti kovasti.se on sitä pershtimistä.
- herrasmies
3<3<3<3 kirjoitti:
Käsi perseeseeen, mutta on myös vaihtoehtona kiivetä lippu tankoo ja levittää persettä sitte hyppäät ***** edellä lippu tankoon ja se koko saatanan tanko on sun perseessä. (Jos tykkää)
( TUOTTAA SUURTA KIPUA )kuka nyt pershtii perseesee.en minä ainakaan.mut jos misu hankaa pylleröitään etumukssee.samalla voi kyllä misun masua hieroa käsin.alavatsasta.kohta on misu kuumaa kamaa,on nimittäin kokemusta.mut se asia kannattaa jättää sikseen.sanoo kohteliaasti jos sit selvin päin.ei ou tullut sen koomin hinkkaillee,eikä pershtimään.oppii kerralla.
- persehtii
moukanmielistelijät kirjoitti:
Teitpä todella typerästi, nöyryytit tyttörukkaa oikein olan takaa, ei minkäänkaisia herrasmiehen käytöstapoja. jos tytön lähestyminen olikin osaamatonta, kuka tahansa toinen mies olisi osannut kayttäytyä tuossa tilanteessa fiksummin.
meillä kävi saman moinen tapaus.tyttö pershti samoin.sanoin että huomenna klo 12.00 tule tänne niin tehdään.hommat selvin päin.ei oo tullut tähän päivään tullu persehtii.
- Toisaalta se että
12 kirjoitti:
sana "persehtiä" on yli 60 tollon mielestä muka hauska, kertoo palstaa lukevien tasosta yllättävän selkeästi, ainakin minulle. Aloittaja teki aivan oikein ja varmaan myös kyseinen "persehtijä" on jälkeenpäin tyytyväinen kun joku asioiden kulun hänelle jossain selvemmässä vaiheessa kertoo. Jälkikäteen tapahtunutta miettien juuri tällaiset tapaukset jossa humalaista käytetään surutta hyväksi, syövät hänen jo muutenkin heikkoa itsetuntoaan rotan lailla. Tällaisille jutuille joku vielä nauraa - hävetkää.
- Samoin olen
herrasmies kirjoitti:
kuka nyt pershtii perseesee.en minä ainakaan.mut jos misu hankaa pylleröitään etumukssee.samalla voi kyllä misun masua hieroa käsin.alavatsasta.kohta on misu kuumaa kamaa,on nimittäin kokemusta.mut se asia kannattaa jättää sikseen.sanoo kohteliaasti jos sit selvin päin.ei ou tullut sen koomin hinkkaillee,eikä pershtimään.oppii kerralla.
laittanut muutaman tyrkylle tulleen humalaisen jäähdyttelemään ja sanonut että katsotaan sitten kun tavataan seuraavan kerran ja olet ainakin lievemmässä humalassa. Osa tietysti suuttuu mutta olen saanut usealta mirriltä myös tunnustuksen ryhdikkäästä toiminnasta. Mitä hienoa on naida sammunutta. No ei mitään vaan se on enemmänkin noloa ja jotenkin ala-arvoista. Tietenkin joidenkin täytyy tyytyä siihen kun laadukasta seuraa ei saa. Maine leviää turhankin helposti, jopa syyttäkin usein, sekä miesten että naisten. Kannattaa siis tulevaisuutta ajatellen vähän miettiä, millaisen kuvan itsestään oikein antaa. Säälittäviä tapauksia on suomen ravintolat ja baarit täynnä.
- dsafg
Äläs nyt sievistele siinä. Yksi lovi vyöhön lisää vaan. Pillu se on siallakin. Ronkelit runkkaa.
- Eino tuli takaisin
sir_einoko se siellä?
- 25
ja ne jotka ei jaksa joka päivä katella kiukuttelevaa teini-enkeliä. hyvä homma et on tommosia "ei ronkeleita", jotka muistaa pitää vähemmän viehkeät neidotkin tyytyväisinä, ku ite ei innosta.
- <3<3<3<3
( TUOTTAA SUURTA KIPUA )
- Ei Please Noin
Mitä "ruumiisi" teki siellä baarissa, taisi olla liikkeellä ilman sielua..? ;)
- älykäs ihminen
Aivan oikein, eikai kukaan täysjärkinen vietä aikaansa baarissa, ei edes käy siellä, todella älyvapaata hommaa.
- Naisen logiikkaa
Olisit vienyt naisen kotiin, ja aamulla kun humala on hälvennyt, ehdotellut seksiä.
Tosin se olis luultavasti mennyt niin, että nainen olisi vongannut seksiä heti siinä yöllä, ja jos ei olisi saanut, niin liuennut paikalta heti aamulla ja homotellut mennessään.- Yualle
Juuri näin, pl. tuo seksin ehdottelu aamulla.
Sen tilalla olisin aloittanut keskustelun naisen käytöksestä illalla ravintolassa itseäni kohtaan. Olisi saanut eukko vähän miettimisen aihetta...
- Hienoa
Että joillakin Miehillä on moraalinen selkäranka vielä tallella! Ei kannata välittää toisten miesten vittuilusta. Pääasia on se, että tiedät itse tehneesi oikein, muiden mielipiteillä ei ole siinä vaiheessa väliä.
- Olet selvästi
tyypillinen naisten kuohitsema pillunnuolija
- Gentleman35v
Tässä maailmassa onkin liikaa näitä miespuolisia sikoja, jotka antavat huonon maineen suurimmalle osalle miehistä. Eli miehille, jotka osaavat käyttäytyä ja kunnioittaa naista. Erittäin hyvin tehty!
Tämä maailma sattuu nyt vaan olemaan niin sairas ja seksuaalisesti kieroutunut, sekä "minä minä minä ensin" -mentaliteettinen että jotkut eivät tajua miksi tuon teit ja alkavat herjaamaan.
Itse olen pesunkestävä hetero ja olisin myös tehnyt niinkuin sinä. Harrastan mielummin seksiä selvän naisen kanssa, joka tietää mitä haluaa. Mitä hyötyä on panna jotain humalaista sekaisin olevaa naista? Täysin sama asia, jos panisit vaikka flesua.
Hienosti tehty! - empaattinen mies
Nainen oli ehkä hankkiutunut humalaan, että voisi humalan varjolla harrastaa seksiä jonkun miehen kanssa. Nyt jätit hänet ilman ja pulaan, ja raukka varmaan kuvitteli vielä ettei hän ole haluttava.
- Voi voi
Niin kuvitteli aivan oikein !!
- haluttaa joskus
ja jäiköhän ilman? miehet voi jäädä,mutta itse en koskaan ole jäänyt ilman. no huonoakin seksiä olen saanut,mutta ilman.....;)
- Carita.
Oikein toimittu. Pisteet sulle! Aivottomien kusipäiden vittuilusta ei kannata välittää.
- AlfMelmac
Kuusi naista tunki itsensä samaan pöytään 80-luvulla Vanhan Glitsussa. Yksin istuin siinä pöydässä. Yksi naisista oli erittäin humalassa ja hieroi kädellään haarojaan ja sanoi, että panettaa. Muut naiset sanoivat minulle, että pitäisi auttaa naista "mäessä." Sanoin, että stobe on kesken ja en lähde mihinkään. Muut naiset kuorossa hoilasivat, että olen pihtari. Puoli ravintolaa tuijotti minua ja keskustelu pöydissä kävi vilkkaana-pihtari. Meidän pöydässä tuli taas keskustelun aiheeksi naisten 1300 gramman aivot ja itselläni rotan 1 gramman aivot. Join yhden ja toisetkin ja en lähtenyt panemaan tätä hoikkaa, nuorta, kaunista kinkkua.
- ....
AlfMelmac kirjoitti:
Kuusi naista tunki itsensä samaan pöytään 80-luvulla Vanhan Glitsussa. Yksin istuin siinä pöydässä. Yksi naisista oli erittäin humalassa ja hieroi kädellään haarojaan ja sanoi, että panettaa. Muut naiset sanoivat minulle, että pitäisi auttaa naista "mäessä." Sanoin, että stobe on kesken ja en lähde mihinkään. Muut naiset kuorossa hoilasivat, että olen pihtari. Puoli ravintolaa tuijotti minua ja keskustelu pöydissä kävi vilkkaana-pihtari. Meidän pöydässä tuli taas keskustelun aiheeksi naisten 1300 gramman aivot ja itselläni rotan 1 gramman aivot. Join yhden ja toisetkin ja en lähtenyt panemaan tätä hoikkaa, nuorta, kaunista kinkkua.
Ja vielä 30 vuoden päästä jaksat muistella, taitaa pihtailu kaduttaa. Eikä ole sen jälkeen ehdotuksia tainnut tulla.
- Miutä iloa
kenellekään olisi sellaisen naisen panemisesta, joka sammuisi kesken touhun?
- ei suhteeseen
kukas on sammunut,jos vielä jaksaa pyytää? ilman sitoutumista ;)
- Tilaisuustekeevaarin
Ei muuta kuin melaa mekkoon sitä se naikkonen oli vailla.
- vihaan horatsuja
Olen mies ja itse ainakin arvostan sitä ettei miehet hyppää heti ensimmäisen pissishoratsun matkaan.
- hyh hyh
On koulukunta joka hyppää ja koulukunta joka ei todellakaan hyppää.
- N-83
Oikein hyvä. Hienoa, että tuollaisia herrasmiehiä vielä on!
- Arpapeliä
Vai kävikö siinä näin. Poke saattoi naisen pihalle ja sieltä hänet korjattiin helppona saaliina kyllä talteen l. lopputuöos saattoi olla vielä pahempi hänen kannaltaan.
- noutaja
Mitä väliä. Muija sai sitä mitä hakikin ...
- Bubbly
Teit aivan oikein! Herrasmiehet auttavat neitoa hädässä. Neito osaa arvostaa tekoasi aamulla, etenkin jos satuit antamaan käyntikorttisi matkaan. Jos hän muistaa sinut vielä aamulla, hän voi harkita soittoa sinulle (ellei ole häpeissään edellisillan tilastaan)!
- hyi helvetti
Älä ihmeessä anna kännikalalle käyntikorttiasi.
Ohjaa mieluummimmin AA-kerhoon.
Siellä hoiteleevat koko muijan tolpilleen.
Alkoholisti on kaamea elämänkumppani.
- jani1985s
itse saanu joskus saman kohtelun kaveri porukassa ku tehnyt saman ja teen sen jatkossakin ja kuuntelen vittuilun.
- naatiskelija
Mikset vittuile takaisin.
Eikö olisi kiva tukkia vittuilijoiden suut. Minä ainakin nautin sellaisesta. - tyttönennnn
Oh, ihana rohkea mies. :) Toivottavasti saisit parempia kamuja. :) jotka ei vittuile herrasmiehen käytöksestä.
- Stadin Starba
Harrasmieskin on MIES. Ja oikea mies ei ole niin onneton, että hänelle tulisi mieleenkään käyttää ketään avuttomassa asemassa olevaa hyväksi ja hän on vielä mies siinäkin mielessä, että tekee niinkuin itse oikeaksi kokee ja paskat nakkaa sille mitä ns. kaverit asiasta ajattelevat.
Itsehän sinä joudut peiliin katsomaan, eivätkä kaverisi sinun puolestasi. Parempi toimia niin, että voi puhtaalla mielellä aamuisin ajaa partansa ja nähdä kuvansa ilman sääliä tai häpeää.
- :)
toimit hienosti :)
- Totuus
Herramiehen teko.
Hieno nähdä että jollakin on vielä selkärankaa tehdä oikein tässä maassa.
Ja vi*ut muiden kommenteista. Olen itsekin saanut kuulla haukkuja ja pas*aa niskaan kun olen ollut rehellinen sen sijaan että olisin vajonnut muiden tasolle.
Tulee nää perinteiset "Ei heikko pärjää elon tiell" kommentit mieleen. Ja sit sitä jauhetaan joka väliin kuin se oikeuttaisi nilkkimäisen ja itsekkään käytöksen.
Maailma muuttuu yksi teko kerrallaan parempaan tai huonompaan suuntaan. Sinun tekosi myötä parempaan.- Pää pystyssä
Rohkea tekee niinkuin itse haluaa ja arkajalat kyttäilee mitä muut antaa tehdä.
Kyllä huvittaa tämä nami nami perseenhnuolenta yleensä.
- Mies1985
Tähän mennessä nainen on tehnyt saman jollekkin muulle ja joku muu mies on nussinut häntä. Et siis estänyt mitään. Alkoholi ei ole mikään taikaliemi vaan ihmiset käyttävät alkoholia tekosyynä käyttäytyä haluamallaan tavalla.
-
Tietysti saatoit tehdä tuon strategisesti ajatellen koska tiedät että naisia kiinnostaa mies joka näyttelee munatonta olentoa ja sössöttelee naisten mieliksi sellaisia juttuja mitä he haluavat kuulla; kieltäen oman seksuaalisuutensa. Aika näyttää pääsetkö sitten tuon takia hyväksikäyttämään muita naisia.
Annoit naiselle aika tylyt pakit. Naiselle on todella raskasta menettää kasvot tuolla tavalla että saa pakit joltain mieheltä jolla ei ole palaneen pökäleen vertaa seksuaalista markkina-arvoa ja sitten vielä gorilla heittämään hänet ulos sieltä. Itse olisin ainakin vienyt naisen kotiin; ihan sama minkälainen bimbo se on, koska en olisi halunnut nolata naista. Toisaalta eipä se hinkkaaminenkaan mitään muuta välttämättä ole kuin flirttailua.- mirts
ei humalainen nainen niitä pakkeja muista.
- perkeele
Pahus kun et ollut paikalla korjaamassa tuota toista bimboa kotiisi.
Sitten olisi ollt pari sellaaasta. - lvljhvljhvhjlvhj
Aloittaja on tyhmä, eikä käsitä että asioilla on monta puolta ja että asiat voidaan hoidella monella tavalla.
Jos nainen on humalassa ja panohalukas, niin onko oikeat vaihtoehdot muka:
A) Häpäistä hänet kaikkien edessä ja pilata hänen iltansa
B) Nussia aivot pellolle?
Eikö voi hyvin jättää naisen huomioonottamatta ja antaa naisen sanojen mennä toisesta korvasta ulos?
Tai antaa naisen istua seurassa, hyväntahtoisesti jättää naisen toiminnan huomioimatta, saattaa juopunut nainen turvallisesti kotiin, jättää hänet nukkumaan ja painua itse kotiin. Se olisi ollut HERRASMIEHEN käytöstä, eli pitää huolta sellaisesta joka huolenpitoa tarvitsee.
Portsareiden vastuu lakkaa ravintolan edustalla.
Nainenhan ei käyttäytynyt huonosti miehen seurassa. Hänen ainoa rikkomuksensa oli olla humalassa.
Se että aloittaja sai naisilta kiitoksia ei tarkoita sitä että aloittaja saisi naisilta kiitosta joka hyödyttäisi häntä itseään. Itseasiassa se tarkoittaa sitä että paikalle jäi enemmän miehiä jotka nuo vähemmät naiset voivat nyt vietellä kun pahin kilpailija on tiputettu pois pelistä.
Se että aloittaja sai kavereiltaan vittuilut, tarkoittaa nimenomaan sitä että aloittaja itse ei osaa käyttäytyä, ei kunnioita muita, eikä ole empaattinen. He kokevat hänet uhaksi koska hän voi alkaa moralisoijaksi myös heidän seurassaan.
Kunnioitusta ansaitsee ainoastaan sillä että voittaa konfliktin JA saa hyvän mielen molemmille osapuolille. Tuo ei ollut voitto, tuo oli häpäisy ja varmasti toimintatapa ei ratkaissut mitään.
- toinen herrasmies
olisit sanonu: fuck your mothers ass, niin niille naisille. get on baby.
Toimit todella hienosti,seurueesi taisi itse olla typerä.
- DAARA
KAIKKI TIETÄMME ETTEI OLE OLEMASSA HUMALAISUUTTA SILLÄ LAILLA ETTEI TIEDÄ MITÄ TEKE. JOS PYSTY LIIKKUMAAN NIIN MYÖS TIEDÄ JA ON JÄRKEÄ.
HUMALAISUUS LEIMA ON PELKÄ TEKOSYY ANTEKSI SAAMISEEN JA SELLAISTA ROHKEA LIIKEITÄ TEKEMISEEN.
MUISTAKA NAINEN EI ANSAITSE HERRÄSMIESMÄISYYTTÄ. JOS OLET JA NÄYTÄT NYKYNAISELLE SELLAISEN, JO OLET TOLELLA TYHMÄ.- mies kuittaa
Ei tuolla kirjoitustaidolla ole varaa sanoa ketään tyhmäksi.
- DAARA
mies kuittaa kirjoitti:
Ei tuolla kirjoitustaidolla ole varaa sanoa ketään tyhmäksi.
JOS VÄHÄNKIN SINULLA OLISI VIISAUTTA , NIIN YMMÄRTÄISIT ,ETTÄ KIRJOITTAJA EI OLE SUOMALAINEN. OLEN OLEN OPPINUT 2 VUODESSA NÄIN VERRAN VAIKEA KIELISI , SE ON PALJON. OLEN ASUNUT TYÖNI TAKIA KYMMENISSÄ ERI MAISSA JA OSAN HEIDÄN KIELEN JA KULTUURIN. MAAILAM KATSEEN JA ERIKULTUURI KOKEMUKSESTANI KERROIN ETTÄ NAINEN EI ANSAITSE HERRÄSMIESMÄISYYTTÄ. SE AIKA ON PITKÄ AIKA SITTEN MENNYT OHI . HERÄTKÄ MIEHET JOTKA VIELÄ NUOLETTE NAISEN KENGÄ.
OLETTEKO NÄHNET NAISEN KOHTELEVAN MIESTÄ "LADY"MAISESTI?
ENPÄ USKO. KOSKA NAISET OVAT PALJON VIISAMPIA JA TIEDÄVÄT MITÄ HALUAVAT JA AINA SAAVAT MITÄ HALUAVAT. KOSKA MIES ON HYVIN TYHMÄ JA ORJA NAISELLE. - AlfMelmac
DAARA kirjoitti:
JOS VÄHÄNKIN SINULLA OLISI VIISAUTTA , NIIN YMMÄRTÄISIT ,ETTÄ KIRJOITTAJA EI OLE SUOMALAINEN. OLEN OLEN OPPINUT 2 VUODESSA NÄIN VERRAN VAIKEA KIELISI , SE ON PALJON. OLEN ASUNUT TYÖNI TAKIA KYMMENISSÄ ERI MAISSA JA OSAN HEIDÄN KIELEN JA KULTUURIN. MAAILAM KATSEEN JA ERIKULTUURI KOKEMUKSESTANI KERROIN ETTÄ NAINEN EI ANSAITSE HERRÄSMIESMÄISYYTTÄ. SE AIKA ON PITKÄ AIKA SITTEN MENNYT OHI . HERÄTKÄ MIEHET JOTKA VIELÄ NUOLETTE NAISEN KENGÄ.
OLETTEKO NÄHNET NAISEN KOHTELEVAN MIESTÄ "LADY"MAISESTI?
ENPÄ USKO. KOSKA NAISET OVAT PALJON VIISAMPIA JA TIEDÄVÄT MITÄ HALUAVAT JA AINA SAAVAT MITÄ HALUAVAT. KOSKA MIES ON HYVIN TYHMÄ JA ORJA NAISELLE.Kirjoita seuraavasi juttu mandariininkiinalla. Aika rasistisia juttuja heittelet. Pelle nahkurin orsilta.
- Pertti...
Olisit vienyt vessaan ja pistellyt kiltisti melaa mekkoon, niin kuin kaikki muutkin!
- Säälin
Toimit idioottimaisesti. Varmaan tulet tuota vielä tumputtaessasi katumaan, kun kerrankin oli tarjolla niin eipä kelvannut ja vielä hommasit naisen pihalle ettei saisi muiltakaan. Säälittävää.
- mirrr
Jotkut ajattelee vaan sitä scoraamista, valitettavasti. Eivät arvosta ihmistä, varsinkaan useat humalaiset miehet. Ei kyllä naisetkaan, kun tuolla lailla menevät "uhrautumaan", ties kuka voisi olla sinun tilallasi. Viinalla ei ole niin paljoa merkitystä, koska juominen ei tuo vierasta ihmistä esiin, vaan piilotetun itsensä.
Kiitän sinua myös, jos eivät muut ajattele näin, jätä ne omaan arvoonsa.- Ei voi ymmärtää
Mikä siinä on, ettei jotkut vieläkään ymmärrä että nainenkin voi haluta seksiä? Ei nainen aina uhraudu tai anna, tai toivo ikuista rakkautta sänkykumppaniltaan. Joskus ihan vaan voi haluta seksiä. Kuten miehetkin. Jos molemmat kunnioittaa toisiaan ihmisinä, ei siinä pitäisi olla mitään väärää. Itse en harrasta yhdenillanjuttuja, mutta en käsitä mikä siinä on niin tuomittavaa tai hyväksykäyttöä.
Liian humalaisten kanssa tosin on mielestäni vähän vastuutonta harrastaa seksiä. Eivätkä humalaiset ole kyllä mitenkään viehättävimmillänsäkään..
- Outoo
En ymmärrä kumpaakaan, eli miksi vittuilla siitä jos ei hyväksikäyttänyt tai miski antaa kiitosta siitä ettei hyväksikäyttänyt.
- Lampunkeksijä
Ronkeleistahan on jokin sanontakin olemassa...
- naimakauppa
Niin on niistäkin jotkä naivat kaikkia vastaantulleitä.
- peukkua.
Minäkin ilmoitin pokelle iskemään tulleesta kännimiehestä :)
- Urpå
Fiksu liike. Saattoi olla, että säästit itsesi hyväksikäyttösyytteeltä.
Toisekseen, tiukoissa promilleissa oleva kännihuuhkaja ei muutenkaan ole kaikkein elämyksellisintä petiseuraa... - Valitse seurasi
No kannattaako hengailla hyväksikäyttäjä miesten seurassa? No ei kannata ja sen voin sanoa ihan näin miehenä.
- toimit asiallisesti
Sanoisin miehenä että toimit tilanteessa ihan asiallisesti. Ne miehet jotka kommentoivat asiaa tuolla tavoin, voit jättää omaan arvoonsa.
He paljastivat karvansa kommenteillaan. - Vaarallisia tilantei
Oikein humalassa olevaa ei saa käyttää seksuaalisesti hyväksi. asiasta voi saada myöhemmin syytteen. Vaarallisia tilanteita. Ei auta vaikka nainen on itse tehnyt aloitteen.
- IsoKalle 70
Kyl mää sit taas nautin ko saan taas sammunutta laittaa. Sitä voi käännellä ja väännellä miten huvittaa, ottaa kuvia ja videota Redtubee varten, känniakka ei edes tajuu olevansa kohta kuuluisa. Mainiota tää luovuus..
- njäh njäh...
No toivottavasti pari yönmustaa niggeriä hinkkasivat sitä luuserimuijaa sitten yöllä niin että sai hivin....
- Tyrkyllä tiskillä
Noinhan ne nykyajan naiset käyttäytyy. Ovat omaksuneet miestenmallin viina ja seksiasioissa.
Baareissa ovat suoranaisesti tyrkyllä baaritiskeillä. Itseään tyrkyttävät. Paljon rouvia, kotiäitejä, jotka kotona ei saa tai ovat jo monenneko kerran eronneita ja varmaan lapsia tuvallinen mummoilla hoidossa.
Kyllä monasti itse suomalainen nainen on itse syyllinen hyväksikäyttöihin. Pukeutumisen, juomisen ja oman tyrkyttämisen vuoksi. Varsinkin laivoilla ns porauslautoilla naiset käyvät itseään hoidattamassa hyteissä.- 23v poikamies
Enpähän ole itse nähny yhtäkään tyrkyllä yhdessäkään yökerhossa jossa olen käynyt Ps: pillua ei oo tullu ku exältä viime vuonna ku se pakkas ja lähti :(
- no niille ve........
23v poikamies kirjoitti:
Enpähän ole itse nähny yhtäkään tyrkyllä yhdessäkään yökerhossa jossa olen käynyt Ps: pillua ei oo tullu ku exältä viime vuonna ku se pakkas ja lähti :(
Koita käydä joskus jossain selvinpäin ja mene tanssikursseille, niin voit jopa joskus saada jotain, edellyttäen että olet työssä ja siisti muutenkin ok.
Suomalaiset naiset eivät juuri renttuihin kajoa. Ne jätetään sanoko mä keille ...
- ihailtavaa20v
Minä arvostan suuresti herrasmiehiä. Älykäs mies, jolla on selkärankaa sanoa oma mielipide kun se poikkeaa kapeakatseisten idioottien ajatuksista. Sellaisen jos löytää, jää ulkonäkökin kakkoseksi(vaikka onhan se sina plussaa).
Olen myöskin (vaikka nuori olenkin) sitä mieltä että nykymaailman rellestäminen on mennyt joidenkin kohdalla yli ja itse olen päättänyt olla osallistumalla mitenkään siihen.
Joten on hyvä että poikkeavia(älykkäitä) yksilöitä on olemassa, vaikka media tuputtaakin varsin kieroutunutta kuvaa ihmisistä. - sepukka756
näkee miten SAIRASTA sakkia liikkeellä,osa noista olis varmaan "raiskannut" sen naisen.teit oikein,eipähän tullut sille naisellekaan morkkista aamulla ja kai muistanut yöstä kuitenkaan mitään... näitä hyväkskäyttäjiä kuitenkin riittää,näkee näistä kirjotuksista. EIVÄT MUUTEN SAA ! ! !
- kannattaja
Mielestäni todella fiksusti tehty. Kyllä tuommoinen käytös vielä palkitaan :)
- Maineensa kullakin
Nainen oli siis bilettämässä ja etsimässä kivaa seuraa kuten viikonloppuina tehdään. Mutta mitäs sinä siellä teit? Torjuit juuri sinun seuraasi haluavan naisen. Luulen ettet saanut sinä viikonloppuna muuta kuin ne kiitokset paikalla olleilta muilta naisilta...
Floppasit pahasti mun mielestä. Katos naistenmies on naistenmies ja niitä on baarit täynnä, mut sä oot jotain muuta. Kerrotko mitä?- naikkonen
Hän on todella fiksu mies oikeesti.
Varmaan joku ei juoppo nainen on enemmän hänen makuunsa.
Hän ei nai kaikkea mikä kävelee. Tosin tuo humalainen horatsu ei vissiin pystynyt kävelemäänkään kunnolla, jos kerran ohjattiin ulos heh heh ...
Kyllä sitä humalaista varmaan ulkosalla hyväksikäytettiin, joten sai kyllä sitä mitä oli tullut hakeenkin elikkä miestä. - 17 - 10 =
Jos tuo lie niitä Haavistolaisia? Ei tuo nyt ihan flopannu, mutta jos piti paapomaan ruveta, niin ois pitäny saatella kotio asti. No sielläpä olisikin jo tytön kihlattu-omakulta Sauli-Petteri pistänyt saattimiestä tattiin, että mikäs ukko se sinä? Sittenpä olisikin huomannut, että kotiin piti illalla jäädä. Turpiin tuli. Taas. Ei mutta nythän mä vasta hokasin, miksi Jyrki meni molli mustana ja otsa vetskarilla töihin. Ei ollu kukkaruukku....
- Bileissä on kivaa
naikkonen kirjoitti:
Hän on todella fiksu mies oikeesti.
Varmaan joku ei juoppo nainen on enemmän hänen makuunsa.
Hän ei nai kaikkea mikä kävelee. Tosin tuo humalainen horatsu ei vissiin pystynyt kävelemäänkään kunnolla, jos kerran ohjattiin ulos heh heh ...
Kyllä sitä humalaista varmaan ulkosalla hyväksikäytettiin, joten sai kyllä sitä mitä oli tullut hakeenkin elikkä miestä.Kyllä hän on varmasti fiksu ja herrasmies joidenkin mielestä, mutta ratkaisevaa on mitä se torjuttu nainen itse ajattelee. Oliko hän omasta mielestään liian humalassa kun kerran seuraakin yrittää iskeä? Kyllä ne tarjoilun lopettaa liiankin aikaisin ainakin oman kokemukseni mukaan :D
Itseäni on haukuttu tylsäksi, looseriksi, homoksi ja ties miksi kun joskus ei ole ollut aikaa naisseuralle. Joo ja kiitelty ei oo. Ja olen kyllä ottanut opikseni...
- nuusta jokin
No no !!! kyl nyt ollaan niin matteusta, taisit temput tehda ,ja lopuksi pyyhit marimekon verhoihin pimulin , oikein toimittu :)
- nainen sevinpäin
Harvinaisen fiksu mies olet.
Jos et tarvinnut huoraa, niin hyvä että pistit koko muijan ulos.
Ties mitä hänelle olisi sattunut illan aikana.
Ei kai häntä pakkaseen paleltumaan kuitenkaan heitetty. Kai portsarillakin on vastuuta ?!
Olisit tehnyt tuon ilmoituksen salaa muilta, niin kateellisten vittuilut olivat jääneet kuulematta.
Olisit sanonut kavereille että se muija vartoo sua ulkona :))
Jatka samaa linjaa kuitenkin.
Humalaiset ovat perseestä. - tykkään!
Ihanaa-herrasmiehiä kaivatan lisää tähän maailmaan:) Onnittelen vanhempiasi että tuollaisen yksilön ovat saaneet kasvatettua,,Hienoa toimintaa..Kaverisi eivät kuulu siihen joukkoon:(
- hirpakkaN
Mä en ymmärrä sitä, että piti mennä kanteleen sille portsarille siitä naisesta? Eiköhän ravintolan henkilökunta tiedä koska pitää tarjoilu lopettaa?
Outoa,että ei mies osaa sanoa naiselle. että ei hinkkaa siinä vaan siirtyy kauemmas? Ennen vanhaan sanottiin tuollasia miehiä "kantelupukeiksi"
Olisit torjunut ja antanut nuoren naisen pitää hauskaa . Ehkä jonkun toisen miehen kanssa olisi onnistunut ? Sen mahdollisuuden sä pilasit häneltä .
Jää kotiin seuraavalla kerralla senkin ilonpilaaja heh... - miehenkuvotus
Herrasmiehen elkeet onnittelut siitä. Valitettavasti nykyään on vallalla mentaliteetti, että vastaavassa tilanteessa pitää ottaa hyöty irti. Ja jos niin et toimi niin vittuilua tulee miesten, mutta myöskin naisten puolelta.
Minulle kävi kerran vuosia sitten, että kotibileiden jälkeen eräs tyttö alkoi lähennellä minua, hän oli todella humalla. En vain voinut viedä tilannetta pidemmälle, koska se olisi tuntunut hyväksi käytöltä, kun itse en ollut juurikaan humalassa. Olin myös kyseisestä naisesta kiinnostunut. Ilmaisin, että en kyllä tänään ala millekkään, mutta jos haluat voitaisiin tavata jokutoinen päivä, ihan tutustumisen merkeissä. Siitähän se vittuilu alkoi. Kaverit vittuilivat, mutta myös kyseinen neiti vittuili jälkeenpäin ja haukkui minua kavereilleen.- omasta mielestäni
"Herrasmiehen elkeet onnittelut siitä. Valitettavasti nykyään on vallalla mentaliteetti, että vastaavassa tilanteessa pitää ottaa hyöty irti. Ja jos niin et toimi niin vittuilua tulee miesten, mutta myöskin naisten puolelta."
On ihan sama Keltä sitä vittuilua tulee jos se ei tunnu itsestä oikealta. Kannattaa kasvattaa se selkäranka sen verran vahvaksi ettei sen jälkeen hetkauta kenenkään vittuilut. Ei kannata tehdä jotain vain sen takia kun muutkin tekevät niin. Sehän se vasta olisikin naurettavaa jos perustelee itselleen tekemisiään sillä, että kun muutkin tekevät niin. Aivot on sitä varten, että pystyy ajattelemaan ihan itse tekemisiään ja sen seurauksia.
- 36
Annoit portsarin heittää naisen yksin pakkaseen! Ajattelitko ollenkaan miten vaarallista umpihumalassa pakkasessa hortoileminen on?
Oikea menettelytapa olisi ollut jututtaa naisen kavereita ja huomauttaa heille että hän on aivan käkikunnossa, että voiko tyttökaverit jotenkin edesauttaa hoivata häntä kotiin tai ehdottaa naiselle itselleen taksin ottamista ja himaan häipymistä.
Tai lätheä naisen kanssa mutta panna juopilas nukkumaan. - HässijäOlliH
Olisin vienyt jonnekin nurkkaan tai vessaan ja n u s s i n u t sitä. Panoa se haki.
- Urpoilua
Kas kun et soittanut samantien poliisia paikalle, vai etkö pidä naisista? Jos hän jaksoi tull sua hinkkaamaankin, nii paskat ollut ainakaan liian kännissä. Jos mulla ei olisi omaa naista, niin kuin ehkä sinullakin, niin olisin vienyt kotiini vaikka lepämään aamuksi. Flittihän ei satu, vai sattuikos sinua? Muuta etelänavalle valittamaan.
- ancela1
Hienosti teit, hyvä että sivistystäkin on.
- Yli 5v ilman känniä
Ei sitä naista olisi ollut pakko panna, vaikka olisit voinutkin. Hänen kanssaan olisi voinut jutella, viedä kotiin, soittaa seuraavana iltana ja yrittää jatkoa selvin päin. Ehkä ko. nainen oli juhlatuulella tai sitten viinasta rohkaistuneena yritti tehdä tuttavuutta, emme koskaan tule sitä tietämään.
Asia erikseen on tietenkin, että mikään ei ole vastenmielisempää kuin känninen nainen. - Olen siis ho.mo
Mä sain kuulla olevani homo kun en lähtenyt todella kännissä olevan muijan asunnolle. Se vaan huuteli keskellä baaria et olen vi..tun homo, idiootti ja et mulla ei edes seiso ikinä, en osaa naista tyydyttää ja tolleen huuteli et kaikki kuuli.
On taas juttua... olis kiva kuulla näiltä palstan Ron Jeremyiltä , et miks mies ei saa sanoa ei ? Pitäiskö kaikkien miesten olla , suoraan sanoen tollasia porsaita ja työntää se koloon kuin koloon ? Millään muulla ei oo väliä , kuin sillä reiällä ? Kyllä musta tuntuu , et nää kovimmat " panomiehet " , ketkä täällä tuollaista paskaa huutelee, niin on vasta siinä teini - iän kiimassa ja luulevat , että tuollaisilla puheilla he saa naisen kuin naisen , avatkaa pojat se ovi siihen oikeaan maailmaan....
- valtion hotelli
vetässyt poijuun saanut syyteen vaan hyväks käytöstä visiin ihan täytyy rikos merkit siinä vaiheessa et silleen.jos ilmaisen hotellin olisit saanut valtion toimesta niin miksei et järkee kannataa käyttää kyllä.
- 2+1
Hienoa toimintaa.
Itselleni kävi kesällä samoin ja suostuttelin portsarin soittamaan neidolle taksin, eikä vain heittämään ulos. Vittuilua kuulin minäkin, mutta se oli enempi sellaista hyväntahtoista läppää. - white_moment
Meikä on hetero mutta olempa silti kattonut tuntemattoman naisen perään sillä mallin kertomalla portsarille vaaleasta naisesta, joka oli ihan umpitunnelissa, ei oikein pysynyt pystyssä eikä tasan tarkkaan tajunnut paljoakaan ympäröivistä ihmisistä. Naista piti pystyssä kolme ählämikählämiä ja vuoron perään hakivat naiselle juomaa. Pyysin siis portsaria katsomaan ettei nää miehet jatka naisen kans samaan taksiin. Portsari haki naisen avustuksellani ja nainen pistettiin taksiin. Kyseiset jätkät ei oo mistään kiltistä päästä, tuttu töissä maahanmuuttokeskuksessa ja tiesi tyypit.
Hyvin tehty aloittaja, on eri hienoa, että herrasmiehiä vielä on omanki lisäksi. - eiliikaa
Ravintolassa on miehiä jotka tulee kyhnäämään mutta eipä
portsari niitä pois heitä vaan saavat mennä poydästä pöytään vaikka
juurijajuuri pystyssä pysyy.
Olenkin miettinyt silloin muutama vuosi sitten kun tuli käytyä ja oltua aamuyöhön että miksi myydään vielä tosi juopuneelle.
juomaa joka on jo ihan tillintallin.on se sitten mies tai nainen,joten olkaapa
ravintolan henkilökunta hiukan tarkempia kenelle sitä juomaa myytte ja tarjoatte. - Tosi on
Mielenkiintoista, miten aivan hatusta temmattu juttu ja vedätys saa ihmisten kirjoittamaan tänne aivan tosissaan tehtyjä puolesta/vastaan kommentteja.
- Eihän tällaista
koskaan oikeassa elämässä tapahdu - eihän.
- tsirppuli.......
Miksi uskot tuon olevan mahdotonta?
Kyllä tuollaisia miehiä on olemassa, ja naisiakin niinkuin white_moment.
Ei kaikki ole hyväksikäyttäjiä ja oman edun tavoittelijoita.Hyviäkin on vielä olemassa.
- Way To Go!
Hienosti toimittu! Sulla käy varmaan flaksi muutenkin, ettei tarvii sellaseen säälittävään kännihoratsuun tyytyä. Mut sun kaverit ei fiksua naisseuraa saa, siks ne ois heti ottanu sen umpihumalaisen naikkosen :)
Tyrkkyjä on baarit pullollaan, mut herrasmies ansaitsee NAISEN! :) - jeespoks
Hienomies! Itse oon jopa kerran toiminut samoin, arvostan! Älä anna kavereiden juttujen päästä korvien väliin, eiköhän se oo juuri nuo hetket kun erottaa miehen joka osaa käyttäytyä ja arvostaa, miehistä jotka eivät tiedä kummankaan sanan merkitystä :)
- memmuliini 88
olisit vetänyt sitä kännistä horoa kuivana peppuun. olis saattanut pari päivää muistaa olla tunkematta itseään kenenkään munaan.
- Älytöntä!
On parempi että umpikännissä "perseileviä" ei käytetä hyväksi, koska siitä ei myöhemmin ole mitään hyötyä ja haittaa vain känniläiselle. Aloittaja teki oikein kun ohjasi naisen ulos baarista. Ihmiset järki käteen! Sitä pillua voi saada selvinkin päin. Sehän vain osoittaa että olet luuseri jos saat pillua vain umpikännissä örisevältä akalta!
- Teacher
Why is the...
- Baarissa käyvä..
Kumpa omallekin kohadalle tulisi joku nainen baarissa seksiä tarjoamaan. :)
Seksi on sen verran mukava asia että kyllä jokaisen ihmisen sitä tulisi halutessaan saada edes päihtyneenä jos ei muuten... - meagaint
Teit oikein , niin oikein ettei kukaan muu sinun miesystävistäsi ollisi tehnyt niin.
Ehkä sentakia, että mies joka on ns. manco on mies. Kuitenkaan useimmat Suomalaiset tykkäävät olla vain.
Se, että pitää yrittää liikaa syntyy porukassa. Jatka omaa periaatettasi. - Selvä...
Kyllä sitä nyt niin kehutaan, mutta kun sattuu omalle kohdalle, niin johan paukkuu auton ovet, kun en lähde "kahville", vaikka kotiin kuskasinkin.
Moni nainenkaan ei tajua, että kännistä ei ole kiva katsella, mutta jos on tutuntutuntuttu, niin minä tarjoan kyydin, että ei tarvitse korkkareilla hangessa rämpiä.
Useimmiten olen saanut irvistyksen ja ovenpaukautuksen kiitokseksi, vaikka joka kerta olen etukäteen sanonut, että tarjoan vain kyydin ja pyydellyt jopa anteeksi jollain tekosyyllä. Silti ei mene jakeluun, että minulta ei heru, vaikka ei olisi pahasti edes juovuksissa, koska valitsen itse seurani. - jk
hyvä n in
- sorry sir....
I'll get my coat....
- pärssinen
huhhuh, todella arvostettava itsehillintä, tai muuten vain haluttomuus.. itsellä kännissä tahtoi mennä kaveripiirissä aika yli tuollaiset.. respekt!
- ulkaari 22
Jos on nalka päällä....mies oisi pannut mutta... ainahän nain oo kun maha on taynna... ruokaa ei kaipa
Mitähän mahtoikaan neito kadulta löytää..? Olihan todella fiksua toimintaa laittaa henkilökunta ulkoistamaan avuton neito.. ..vai löysiköhän joku neidon kadulta..
- tattia koneeseen
Jos nainen on munaa vailla ja tulee sitä kärttämään sinulta niin hyvä mies pane kun kerrankin saat.
Lähetit tyttörukan kotiin ja joutuu sormeilemaan nyt kun ei saanut tattia.
Itse pamputan kyllä edestä ja takaa niin että kävely on leidillä kankeaa seuraavat pari päivää kun minulta tullaan kärttämään.- Tästä nyt näkee
ettet tajua vielä näistä asioista mitään. Uho on sitä luokkaa.
- hughesmään
Oikein toimittu, mutta kyllä tämä vähän elvistelyksi ja egoboostiksi menee tämä sinun viestiketju ;).
- Whoreeee
vittu mikä vasikka. turpaan sietäisit saada!
- Rastamanes
Lähetit tytön yksin ulos ja mahdollisesti raiskattavaksi. Toivon mukaan tyttö pääsi jollain tavalla kotiinsa turvallisesti hänen ystävänsä jäi baariin. Jos olisit ollut herrasmies olisit taluttanut naisen hänen kotiinsa tai pitänyt huolen että pääsee taksiin. Moukkamaista käytöstä. Sairas logiikka tällä jätkällä.
- kaaderipossu
Rastamanes kirjoitti:
Lähetit tytön yksin ulos ja mahdollisesti raiskattavaksi. Toivon mukaan tyttö pääsi jollain tavalla kotiinsa turvallisesti hänen ystävänsä jäi baariin. Jos olisit ollut herrasmies olisit taluttanut naisen hänen kotiinsa tai pitänyt huolen että pääsee taksiin. Moukkamaista käytöstä. Sairas logiikka tällä jätkällä.
Ei tosi kännisiä, lähenteleviä naisia kannata kotiin viedä, jos ei jaksa kuunnella homottelua ja impottelua, tai sitten valmis panemaan ja ottamaan syytteen vaaran jos sillä olikin poikaystävä tms. ja naisen täytyy tehdä täyskäännös.
- nainenkin
Sehän nainen on ollut lähes sammuksissa. Mitenkä saatoit ajaa hänet yksin yöhön? Ties vaikka olisi hankeen paleltunut. Herrasmies olisi vienyt naisen turvallisesti kotiin ja huolehtinut että se sinne myös pääsee. Siis turvallisesti. Ilman seksiä. En ainakaan olisi sinua kiittänyt, enkä usko että muutkaan naiset. Ainakaan fiksut. Sinä vain päätit sanoa portsarille että heittää kännisen naisen ulos. Mikä mies sinä oikein oletkaan. Raukka.
- Varsinainen idiootti
Varma pimppi meni ohi suun. Idiootti! Mitä sun päässäs liikku oikeen? Varsinaisen tyhmä olet. Olisit sanonut edes, että ei kiitos. Toivottavasti joku mamu/ryssä/viro lauma löylyttää sua joku kerta oikeen kunnolla. Ansaitsen sen! Laitas pornot pyörimään taas. Naista et saa ikinä.
- ...
Jos olet naista saamaton mies, jolla poikuus tallella niin aika typerä veto.
- vomit
Olisiko se ylenjuonut sitten muka pitänyt ottaa kotiin oksentamaan lattiallesi..
- nnainennelikymppinen
Ihan oikein teit.Typerää käyttäytymistä naiselta.
- Sika
Itse ainakin olisin käyttänyt tilaisuuden hyväksi. Varsinkin kun humalainen nainen antaa yleensä vedellä paljaalla ja laskea sisään. Kukin toki tyylillään...
- -Keinänen-
Minä olisn tehnyt ihan samoin kuin kirjoittajakin eli herramies85...
- ghfghjhgjkhk
Kännissä olet ääliö -palvelu: Hienoa olet ajatellut pitää kännistä naista ihmisenä, ihan oikein tehty!
http://www.kannissaoletaalio.fi/ - Pääsit yllättämään
Löytyyhän sitä maailmasta vielä edes yksi kunnon mies!
- hyvin tehty
Toivottavasti portsarit katsoivat että hänellä on takki päällä ja että hän on kykenevä kuitenkin löytämään kotiin ettei jäänyt hankeen, jos kerran niin humalassa oli että piti ravintolasta poistaa.
Mutta ihan oikein sinä toimit! - hyvästi tehty.
Hienosti, tehty. Ihmetyttää vain miksei tytön kaverit voineet huolehtia ystävästän. (vai olivatko edes todellisia ystäviä?)
Asiahan on eri kuinka portsarit toimivat tuollaisessa tilanteessa ja Vastuu on heilläkin.
Edelliset kommentit on järkyttäviä. Kuinka voittekin rakastella puolituntemattoman kanssa joka ei ymmärrä tilanteesta mitään? - 13+7
Voi miksei kaltaisiasi ole enempää...? Kunpa kaikki tai edes suurin osa ymmärtäisi käyttäytyä yhtä fiksusti.
- Hoh hoo
Eli pihdata?
- Kuka käyttää
Herkkä runopoika kuvittelee että kikkeliä kinuavan naisen paneminen on hyväksikäyttöä. Södeä. Käyttävätkö naiset myös hyväkseen humalaisia miehiä jotka tulevat vonkaamaan?
- Inhimillisyyttä !!!
Entäs jos tommonen kännärinainen kantaakin lastasi kun sitä paneskelet? Ajattele, jossain on sitten sinun oma lapsesi ilman tietoakaan isästä. Sikiönä jo alkoholivaurioitunut kännäri äidin huostassa oleva lapsiparka. No toisaalta tommosista törkyukoista olisikin lapselle vaan kauhua ja inhoelämyksiä, että taitaa olla parempi olla tietämättä koko isukista.
Tai jos sillä naisella on lapsia jo ennestään joista sen pitäis huolehtia? Haluatko suistaa sen äityllä paran mielisairaalaan raiskaamalla kännisen tai sammuneen? Eikö miehillä ole enää muuta ajateltavaa kuin pannakko vai eikö panna?
Toisaalta tommonen alkkisnainen voi olla tosi iljetys. Saattaahan olla että sitä se onneton naikkonen kerjäilee tietäen tai tietämättään, mutta hän ihminen myös. Mutta mistä sen kohtalo on muodostunut? Ehkä jo lapsena pedofiilin käsiin joutunut onneton parka, jonka itsetunto tuskin kohenee öisen saaliin nappaamisesta tai kännipaneskeluista, ei toki yö kieltäytymisestäkään.
Päihdehuollon potilaaksi ja äkkiä, sekä noi känniset pillunkyttääjät kuin tämmöset känähutsukkelitkin. Muuten meillä on tosi tautiset ja sekopäät vanhukset jotka kännissä raiskailee toisiaan vanhainkodissakin tai vielä helvetissäkin.
En ole uskonnollinen. Mutta oi aikoja ja oi tapoja. Mikä hitto ihmisiä oikein vaivaa?
Saattaa saada hirveen riesan puolin tai toisin.- aika yllättynyt
Kirjoitit muutaman yhdyssanan ihan oikein. Et taida enää olla peruskoulussa?
- .,.,..,.,
niitä muita äijiä tietenkin vituttaa ettei nuori nainen ollut kiinnostunut heistä. :)
- pahaksikäytetty
Olisiko käyttö ollut hyväksi tai pahaksi kummallekaan?
- ihmiskunta sairastaa
Herrasmies85:lle
Olisi sanonut, tämän päivän käytöstavan mukaisesti sille, että "painu huora wittuun".
Näin olisit välttynyt nälvinnältä ja muiden kierojen kommentoinnilta.
Hyvä käytös alkaa tosiaan olla epänormaalia nykyään ... - sitä saa mitä tilaa
Minäkään en nyt kyllä ymmärrä kohtaa jossa humalainen nainen poistetaan baarista iskuyrityksen takia? Kyllä tuota yleensä ravintolan henkilökunta pitää huolen siitä, että liian humalassa olevat "kohteliaasti" saatetaan narikan kautta ulko-ovelle. Ymmärtäisin asian jos kyseinen typykkä olisi lähtenyt huutelemaan törkeyksiä tai muuten käyttäytynyt epäasiallisesti tms. Eli nyt tämän naikkosen virhe oli se, että hän oli aloittajan mielestä liian tukevassa tuiskeessa ja kehtasi tulla itseään hinkkaamaan miestä vasten? Säälittävää touhua, ehkä, mutta 90% ravintolassa olevista ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, ovat enemmän tai vähemmän humalassa ja niin kauan kun käyttäytyy asiallisesti ja kykenee kävelemään omilla jaloillaan, niin onko se joltakin pois?
Hittolainen. Tuolla perusteella saisi naisena olla juoksemassa portsarin pakeille useamman kerran illassa jos pitäisi jokaisesta känniläisen miehen tekemästä "iskuyrityksestä" kannella eteenpäin. Aloittaja on toiminut siinä asiallisesti, että on pitänyt kiinni omasta periaatteestaan ettei lähde "hyväksikäyttämään" humalaista naista. Se on ihan ok ja hatunnosto sille. Eipä minuakaan naisena kiinnosta lähteä "hyväksikäyttämään" liian tukevassa tuiskeessa olevaa miestä jolla ei siinä kunnossa edes muna seiso. Fakta kuitenkin on se, että suurin osa ravintolassa olevista sinkuista (ja myös varatuista) hakee sitä seuraa enemmän tai vähemmän vakavalla mielellä, joten oli humala tai ei, niin eiköhän tuota jokainen itse tiedä mitä on vailla. Oli kyseessä sitten flirtti, mahdollisen kumppanin metsästys tai ihan vain puhtaasti lakananheilutusseura sen yhden yön ajaksi. Ajatella totta tosiaan, että meillä (sinkku)naisillakin on tosiaan niitä seksuaalisia haluja, varsinkin humalassa, ja ihan samalla tavalla saatetaan olla sen yhdenyönmunan perässä siinä missä miehet käyttäneet tätä etuoikeutta käydä tyhjentämässä kassinsa johonkin yhdenyön panoon kautta aikojen.- piupau
just niin,kuin edellinen kirjoitti. haluttaa minuakin joskus ja en halua ketään elämääni. tosin en ole enää moneen vuoteen hakenut seuraa ravintoloista. suomi 24 treffit on paljon helpompi ja nopeampi. eikä kukaan siveydensipuli,joka etsii aviopuolisoa raflasta,tule moralisoimaan ja käske heittämään pihalle :)
- ...
Työjärjestys on Nykäsen Matillaki
http://www.youtube.com/watch?v=j7R2Jcq95Xs&feature=related - Näinteinajattelein
Tietääkseni se kyllä kuuluu kaikilla aloilla olevaan anniskelulakiin, että "humaltuneelle yksilölle ei saa myydä alkoholia". Olenkin ihmetellyt, miten baarimikot ja -maikit saavat tätä lakia kiertää? Tietty monilla kai se selvempi kaveri tms hakee sen juoman, että vältytään överikännien havaitsemiselta ja juomien läikkymiseltä. Itse kuitenkin kassahommissa sain monesti kieltäytyä myymästä alkoholia selvästi ylikännissä oleville yksilöille, palkkana haukut tottakai. Laki vaan sanoo niin.
- geregejuu
Den bästä sidan! http://www.faceplantstatus.com/faceplant-217-dont-mess-with-nerds
- kiitos
http://makuhaaste.taffel.fi/index.php/bag/11939
Yksikin ääni on aina plussan puolella. Muistakaa, yksikin ääni voi vaikuttaa! :D
“One person can make a difference and every person should try.”
John Fitzgerald Kennedy
SO VOTE FOR MY TAFFEL!
anteeksi häirintä! :) - jeejeehermanni
Et hyväksikäyttänyt naista - no vittu, onneksi olkoon. Tästäkö nyt pitäisi kiitellä?
- m
arikatoooo sika lahna SEPPOOOOOOO
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli306182Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144684Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle413294IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm623091Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3591703Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek111498- 711391
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861368Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2411308- 791189