Pakkasta 20 astetta!!!

Hirmuista!

Näin täällä Espoon Suvelassa, epäinhimillistä! Pitäisi lähteä kaljaa ostamaan mutta kuinka tuonne kylmyyteen arvaa lähteä, pitäisi olla lämmikettä (lippuviinaa) mukana. Kyllä kylmyys on perseestä, mutta minkäs teet jos kaljaa tahdot. Miksi eivät tuo kotiin?!

21

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en öl

      No ei sinne Suvelan alepaan nyt voi niin pitkä matka olla, etteikö sinne jaksais kävellä. Tai sitten pyydät jotain kaveria tuomaan öölii?!

      • Hirmuista!

        Ei se kävelymatka ole kuin viitisen minuuttia mutta pukeminen, se on rasittavaa. Vaatteita pitää laittaa niin helvetisti päälle, ei jaksaisi...


    • .

      Taas keskustelua herättävä provo.

      • Nih`

        Sitähän täällä ollaan näppiksen ääressä pyylevina huudettu jo varmaan vuoden ympäri miten Suomen köyhät kärsivät ikuista vilua ja nälkää. Banaanitkaan eivät kasva puussa kuten niillä muilla, parempiosaisilla.


    • huh hellettä!

      Eihän tuo ole vielä pakkanen eikä mikään, sielläpäinhän on itseasiassa lämmintä. Täällä keskemmällä Suomea se jo kolkuttelee kolmattakymmentä pitkästi. Hae nyt hyvän sään aikana ne kaljas, voi se sinnekin iskee vielä -30 lasiin, mitäs sitten teet?

      • niinpä---

        Taisi olla vuosi 2001 kun kävin Rovaniemellä. Oli asteita -37 ja naureskelivat että emmehän me pärjää noissa lukemissa. No samat kaverit tulivat helmikuussa Helsinkiin jossa laitteiden vastaanotto tarkastus. Olivat aivan jäässä ja kiroilivat kylmäsässä tuulessa -13 asteen kylmyyttä. Kuvittelivat -50 asteeksi kunness näytin mittarin että 12-13 astetta on mutta kostea tuuli piinaa..Eivät sen jälkeen ole kertaakaan maininneet etelän ihmisten kylmyyden kestosta...


    • nautin....

      Pakkaspäivänä pidän päivän kauneudelle...Sävytän hiukset, valkaisen hampaat, teen jalkahoidon ja kasvokuorinnan- ja naamion, sekä lämmitän oikein kuuman saunan.

    • säälittävää..::)))

      Aloittajalla riittää kuitenkin rahaa alkoholiin, mutta ei kenkiin...::)))Niinhän se on alan miehet tiedetän...

      • terhiperämoottori 19

        mistä sen tietää vaikka itse sen aloituksen teit ja nyt haukut ajokoiran lailla omaa aloitustasi


    • puupenni.

      Espoon Suvelassa näitä "urpoja" riittää!!!!

      • Suvelalainen!

        Nyt pyydät kyllä anteeksi, Suvelassa asuu kunnon ihmisiä eikä mitään "urpoja"! Suvelassa on ihmisen hyvä asua ja elää, koko ikäni olen täällä asunut.


      • puupenni.
        Suvelalainen! kirjoitti:

        Nyt pyydät kyllä anteeksi, Suvelassa asuu kunnon ihmisiä eikä mitään "urpoja"! Suvelassa on ihmisen hyvä asua ja elää, koko ikäni olen täällä asunut.

        Pyydän anteeksi!


      • huh jeeh..
        Suvelalainen! kirjoitti:

        Nyt pyydät kyllä anteeksi, Suvelassa asuu kunnon ihmisiä eikä mitään "urpoja"! Suvelassa on ihmisen hyvä asua ja elää, koko ikäni olen täällä asunut.

        Suvela on rivitalojen slummi.. Aikonaan käytiin katsomassa alueita kun niin ihmeet halpjoa asuntoja möivät............


      • oma valinta
        huh jeeh.. kirjoitti:

        Suvela on rivitalojen slummi.. Aikonaan käytiin katsomassa alueita kun niin ihmeet halpjoa asuntoja möivät............

        Sama juttu. käytiin vaimon kanssa siellä katsomassa asuntoja vuosituhannen alussa. Kauheita lautarivareita kirstinmäen slummin vieressä Eivät kyllä olleet kalliit mutta naapurusto ja talojen kunto ei kiinnostanut. Purkukuntoisen rivarin sijasta ostimme uudiskohderivarin länsiväylä varrelta joskin hieman m2 jouduimme tinkimään. Arvo noussut 160,000 euroa kun Suvelassa olisi noussut 40,000....


    • Jep jep..

      No täällä 5 km etelämpänä Espoon Pisassa näyttää mittari juuri nyt -23 astetta. Parin tunnin sisällä koiran kanssa lenkille. No siinä samassa poikkeaan Nöykkiön Valintataloon hakemaan pari purkkia koffia saunaa varten. Laitan sen hyvissä ajoin päälle että pääsee suoraan ulkoa lauteille istumaan:)

    • jk

      vai nin

    • .

      Mutta ei tarvii lämmintä kaljaa juoda kun pääset takasin kämpille?

    • Tuo ne kotiin

      Sano siitä naapurin maahanmuuttajaperheellee aamulla kun menevät töihin. Tuovat varmasti kaljaa sinulle tullessaan töistä kotiin.

    • Täxi

      Tilaa taxi niin et palellu .
      Varakkaat tilaavat viinaksensa muuta reittiä pitkin, isoja määriä varastoon
      On viinaksia joka lähtöön ja kaljakoreja varastot täynnä .
      Voi näkisitpä vain varakkaiden ihmisten "perskännit ".
      Nämäbileet vietetään piilossa jottei tulisi juoppoleimaa otsaan.

    • On luonteen heikkoutta jos ajatukset junnaa kaljanhaun ympärillä. Typerää.
      Keksisit jotain parempaa sanottavaa, ja tekemistä.
      Ja lopeta tuo tyhmä tapa, kaljanjuonti. Se muuttuu kehossasi rasvaksi, sitten olet sellalinen löllö lihapulla.

    • Tyytyväinen.

      Eikös Suomessa ole kuitenkin pakkasiin totuttu.Ainankin jos on asunto,missä asua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1228
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      894
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      88
      800
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      759
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      517
    Aihe