“The very highest interests are to be given the first attention. The accumulated light of the past, which has made us what we are, — Seventh- day Adventists, — is to shine forth through us to the world.” – Ellen G. White, Loma Linda Messages, p. 380.
rohkeutta advarit!
6
71
Vastaukset
- Pyh!
Jeejeejee! Kaikki muut palavat helvetissä tuhkaksi, ne huorat ja juopot joita me emme ole! Jeejeejee. Hyvä me ja saastaiset huorajuopot pöö!!
- pyh!
ja mikäs provoilija sinä olet?
- pyh!
pyh! kirjoitti:
ja mikäs provoilija sinä olet?
Seitsemännen päivän Adventisti! Jeejeejee. Huorat ja juopot joutuu kadotukseen ja tunkiolle. Heidät tuhotaan! Jeejeejee. Sen ansaitsevat. Heidät voisi tappaa jo nyt koska kuolevat kuitenkin tuskallisen kadotuskuoleman!! Jeejeejee! Älä varasta mun nikkiä, senkin syntinen huorajuoppo.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Seitsemännen päivän Adventisti! Jeejeejee. Huorat ja juopot joutuu kadotukseen ja tunkiolle. Heidät tuhotaan! Jeejeejee. Sen ansaitsevat. Heidät voisi tappaa jo nyt koska kuolevat kuitenkin tuskallisen kadotuskuoleman!! Jeejeejee! Älä varasta mun nikkiä, senkin syntinen huorajuoppo.
Sinä et ole sen enempää oikea "pyh!" kuin adventistikaan. Minä olen.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Sinä et ole sen enempää oikea "pyh!" kuin adventistikaan. Minä olen.
Minä olen oikea pyh. Oikea pyhien pyh. Siis pyh pyh pyh. Jokainen ajatuksen on aitoa pyhiä, kuten koko kirkkomme joka on suurin pyh! Muut ovat paskaisia hurajuoppoja ja muiden jutut ovat paskapuhetta! Jos olet muka jokin pyh! niin rekisteröi nimimerkki mutta et voi koska minä olen oikea pyh!.
- pyh!
pyh! kirjoitti:
Minä olen oikea pyh. Oikea pyhien pyh. Siis pyh pyh pyh. Jokainen ajatuksen on aitoa pyhiä, kuten koko kirkkomme joka on suurin pyh! Muut ovat paskaisia hurajuoppoja ja muiden jutut ovat paskapuhetta! Jos olet muka jokin pyh! niin rekisteröi nimimerkki mutta et voi koska minä olen oikea pyh!.
Et ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654