Siellä oli jo pienessä lumikerroksessa näitä "feikki-4vetoisia" citymaastureita kiinni eilen ympäri Helsinkiä.. Säälittävää touhua kun luullaan että voi ajaa 120km/h Lahdenväylällä että kyllä pitoa on ja sitten seuraavaksi penkassa.. ite pärjään noita paremmin etuvedolla
Missäs ovat maasto-ominaisuudet kolarisumassa?
Onnellinen bemisti
3
248
Vastaukset
- nelinkontin
Missäs talvisaikaan saa ajaa 120 km/h Suomessa? Vai saako bemistit ajaa aina sen mitä uskaltaa. Ainakaan minun citymaasturilla ei ollut mitään ongelmia, mutta se onkin normaalisti takavetoinen, etuvedon saa sitten tarvittaessa avuksi.
- Selitys
Mistä bemisti päättelee mikä on 4-veto, mikä etuveto ????
- pellebmw
Onkos onnellisen bemistin Bmw nykyään etuvetoinen. Eiks noi ollu ennen takatuuppareita? Itse muuten istun mielummin isossa maasturissa jos ympärillä rytisee pelti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917485- 373977
- 453520
- 2362814
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402662- 452492
- 1322401
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292289Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202248- 451972