Siellä oli jo pienessä lumikerroksessa näitä "feikki-4vetoisia" citymaastureita kiinni eilen ympäri Helsinkiä.. Säälittävää touhua kun luullaan että voi ajaa 120km/h Lahdenväylällä että kyllä pitoa on ja sitten seuraavaksi penkassa.. ite pärjään noita paremmin etuvedolla
Missäs ovat maasto-ominaisuudet kolarisumassa?
Onnellinen bemisti
3
245
Vastaukset
- nelinkontin
Missäs talvisaikaan saa ajaa 120 km/h Suomessa? Vai saako bemistit ajaa aina sen mitä uskaltaa. Ainakaan minun citymaasturilla ei ollut mitään ongelmia, mutta se onkin normaalisti takavetoinen, etuvedon saa sitten tarvittaessa avuksi.
- Selitys
Mistä bemisti päättelee mikä on 4-veto, mikä etuveto ????
- pellebmw
Onkos onnellisen bemistin Bmw nykyään etuvetoinen. Eiks noi ollu ennen takatuuppareita? Itse muuten istun mielummin isossa maasturissa jos ympärillä rytisee pelti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018063- 1075667
- 2795013
- 494953
- 763727
- 542940
- 642677
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422368