onko kokemuksia mistä lähtee ruostumaan ja kuinka pahasti, jostain luin jo että runko olisi suojattu vain keskeltä...
Ostin uuden jimnyn ja ajoin saman tien massaamon pihaan, katsotaan mitä sanovat ennusteeksi kun sieltä tulee.
Jimnyn ruostuminen
1
169
Vastaukset
- Jimnyx
Takaoven saranointi on ehkä ongelmallisin yksittäinen kohde. Rauta rautaa vasten, ja hankaava liike joka ikisellä oven avauksella. Rakenne pitäisi uudistaa täysin, jotta ruostumiselta vältyttäisiin.
Kaikki helmakappaleet ympäri koria ovat muovia, joten siltä osin korroosio on torjuttu. Ilmeisesti pikkukivien jälkiä keulapeltiinkin tulee vain vähän siksi, että auto on korkea.
Tavaratilan sisäpohja sekä vastaavat pinnat takaistuinten alla saattavat alkaa vuosien mittaan kukkia. Niiden kostumista on ilmeisesti vaikea estää, joten ruoste pääsee pesiytymään. Puhtaus on tietysti puoli ruokaa, joten autoja siivottaessa mattoja kannattaa nostella ja peltipintoja pitää silmällä.
Olen massauttanut oman Jimnyni (2001) kauttaaltaan yhden kerran, ja siitä lienee jo yli viisi vuotta. Alustaa olen silmäillyt katsastusten yhteydessä, ja minusta se näyttää aivan terveeltä sekä runkopalkkien että pohjan osalta. Peltivanteet ovat harmittomassa pikkuruosteessa sieltä täältä, mutta talvirenkaat olen asentanut aluvanteille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä211057- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2081026Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk308935- 42909
- 72885