Jos mies on aina menossa omilla teillään (harrastukset, kaverit, tuttavaperheillalliset jne) ja minä aina kotona yksin lapsieni kanssa, niin pitääkö minun vain istua täällä yksinäni vai alanko etsiä seuraa esim leffaan, ulos syömään, ulkoilemaan?
mies ei koskaan kotona
5
179
Vastaukset
- hyvä mies sulle
Joo, missä asut? Mä voin lähtee sun kaa leffaan tai ulkoilemaan. On sulla huono mies kun se jättää sut aina yksin. Ei se ole rakkautta jos mies jättää naisensa yksin kotiin. Itse ainakin haluaisin mennä naisen kanssa tapahtumiin, jäkis matsiin tai ulkoilemaan, ihan minne vaan.
- 20+5
Lapsesi eivät ilmeisesti ole teidän yhteisiä? Saatko niitä hoitoon, jotta pääsisit miehen mukaan?
- aloitt.
Eivät ole eikä mies halua heitä mukaan mihinkään. En kylläkään tiedä, haluaisiko hän minuakaan, vaikkei lapsia olisi tai vaikka saisin hoidon järjestettyä (mikä ei yleensä ole mahdollista). Hänellä on se oma elämä kavereidensa ja kaverien perheiden kanssa, johon minä en kuulu. Hänen kanssaan ei voi puhua mistään suhteeseen liittyvistä asioista, koska hän ei osaa sellaisessa tilanteessa muuta kuin suuttua ja uhata erolla eli olen tyytynyt olemaan aika lailla hiljaa suhteestamme. Kaikki on hyvin, jos olen hiljaa ja annan hänen mennä miten lystää. Ainoa vika on siinä, että kun sitten olen aina yksin niin syvällä sisimmässäni loukkaannun tai tulen surulliseksi ja joskus saatan vain itkeä salaa esim työmatkalla tai töissä yksin ollessani. Mutta aina kun ajattelen, että otan askeleen poispäin, niin hän tuleekin taas kotiin, halailee, ottaa syliin. Tai jos päivä on mennyt yksinäisyydessä niin illalla, kun hän tulee kotiin, hän ottaa kainaloon nukkumaan. Sitten en enää pysty ottamaan sitä askelta poispäin.
Ensimmäisenä herää kysymys kuinka kauan olette olleet yhdessä? Suhteen alussa saattaa olla menojen kanssa aikataulutusongelmia, mutta pidemmän päälle PARIsuhde tarkoittaa kyllä asioiden yhdessä tekemistä ja olemista.
"Hänen kanssaan ei voi puhua mistään suhteeseen liittyvistä asioista, koska hän ei osaa sellaisessa tilanteessa muuta kuin suuttua ja uhata erolla eli olen tyytynyt olemaan aika lailla hiljaa suhteestamme."
Kuulostaa narsistilta, joka käyttää sinua hyväkseen...
Kissa pöydälle ja puhut! Kerrot mitä sinä suhteelta ja häneltä kaipaat. Jos lähtee, niin sitten lähtee. Hiljaa pysymällä et ainakaan saa tilannetta muuttumaan.- 14+9
Kyllä minä olisin erittäin loukkaantunut jos minua ei pyydettäisi mukaan tuttavaperheillalliselle jos kaikki muutkin ovat pariskuntana liikkeellä.
Mikäli lastenhoito on vaikeaa järjestää niin esim. Mannerheimin lastensuojeluliitolta saa hyviä, edullisia ja luotettavia hoitajia lapsille.
Mikäli tilanne ei parantuisi niin jättäisin miehen tai jos tilanteesta keskustelu on mahdotonta niin en eläisi surun kanssa. Parempiakin on ihan varmasti tarjolla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904302
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?382602Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1062448Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1082228Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281937- 321935
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1961609Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91607- 291588
- 791396