Kalle (Kaarle XII) la 4.2.

kkk24

Tavattiin Kallessa la-su -välisenä yönä. Herrasmiehenä saatoin sut Kampin bussiasemalle. Sattuneesta syystä ei vaihdettu yhteystietoja, mikä silloin tuntui oikealta ratkaisulta. Nyt selvinpäin mieli on muuttunut ja olisikin mukava tutustua paremmin.

Onhan tää epätoivoista, mutta kun ei muutakaan keksi.

5

444

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kallessa lauantaina

Kannattaisi varmaan laittaa nimi/ikä/sukupuoli 8-) mukaan, niin voisi löytyä helpommin.

• kkk24

Tämä hurmaava lady oli päästänyt ensi rääkäisynsä NKL:lla reilu 45 vuotta sitten...

• miehen tuoksu

Minuako etsit?
        Sinä tuoksuit hyvälle ; ). Jäit mieleeni.
        Yksin jäin bussia odottelemaan penkille, lähdettyäsi.....

• kkk24
        miehen tuoksu kirjoitti:

Minuako etsit?
        Sinä tuoksuit hyvälle ; ). Jäit mieleeni.
        Yksin jäin bussia odottelemaan penkille, lähdettyäsi.....

Huh huh. Uskomaton juttu! Jos en olis rekisteröitynyt tänne ja saanut viestiä vastauksestasi sähköpostiini, niin tuskin olisin enää tullut katsomaan, onko tullut vastausta. Tosta on kuitenkin jo yli kk aikaa. Ja miten huomasit vasta nyt ton?

Mut, mut. Haluaisitko tutustua paremmin? Tosiaan jäi myöhemmin harmittamaan, että lähdin pois jättämättä mitään yhteystietoja. Silloin se tuntui oikealta ratkaisulta. Mitäs oot mieltä?

Saisitkohan sä lähetettyä tälle mun nimimerkille viestin? Tää Suomi24 on aika uus juttu mulle... 8-)

• ihmeitä tapahtuu
        kkk24 kirjoitti:

Huh huh. Uskomaton juttu! Jos en olis rekisteröitynyt tänne ja saanut viestiä vastauksestasi sähköpostiini, niin tuskin olisin enää tullut katsomaan, onko tullut vastausta. Tosta on kuitenkin jo yli kk aikaa. Ja miten huomasit vasta nyt ton?

Mut, mut. Haluaisitko tutustua paremmin? Tosiaan jäi myöhemmin harmittamaan, että lähdin pois jättämättä mitään yhteystietoja. Silloin se tuntui oikealta ratkaisulta. Mitäs oot mieltä?

Saisitkohan sä lähetettyä tälle mun nimimerkille viestin? Tää Suomi24 on aika uus juttu mulle... 8-)

En pysty lähettämään viestejä, koska minulla ei ole minkäänlaista profiilia täällä...
        Haluaisin tutustua sinuun paremmin. Lähetätkö minulle sähköpostia? [email protected].

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      139
      920
    2. En jaksa

Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene
      Ikävä
      44
      667
    3. Minkälainen nainen

Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi
      Ikävä
      21
      598
    4. Kissa eli kivuissa useita viikkoja

Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.
      Tuusniemi
      120
      590
    5. Yksi asia sen esti

Etten antanut meille mahdollisuutta
      Ikävä
      36
      542
    6. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      63
      538
    7. Jos meillä olisi yhteinen koti

Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal
      Ikävä
      50
      535
    8. Martinan mauton tyyli

Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      143
      503
    9. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      498
    10. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      25
      472
    Aihe