Foorumin häirikkö

Mirka...

Foorumin pahin häirikkö on kirjoittelija2. Haastaa riitaa joka asiasta.

13

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksen opetus

      On pantu merkille.
      Hänellä ei ole Jeesusta sydämessään.
      Viimeisellä tuomiolla Jeesus sanoo hänelle: Minkä olet tehnyt noille toisille, sen olet tehnyt minulle.
      Rukoillaan, että hän vapautuisi vihan synnistä.

      Siunausta sinullekin Mirka.

      • Kirjoittelija2

        "Rukoillaan että hän vapautuisi vihan synnistä."

        Enpä ymmärrä sinuakaan. Enpä tässä ole vihaamassa ketään. Jos toivoo, että Rukoukset-palstalla kirjoitettaisiin palstan aiheesta, niin onko se sinusta merkki vihan synnistä? Mistä aiheesta sinun mielestäsi pitäisi ja saa keskustella Rukoukset-palstalla?

        Foorumin pahin häirikkö on ateisti-Mirka puahitteluineen ja hehettelyineen.


      • Hei Kirjoittelija2
        Kirjoittelija2 kirjoitti:

        "Rukoillaan että hän vapautuisi vihan synnistä."

        Enpä ymmärrä sinuakaan. Enpä tässä ole vihaamassa ketään. Jos toivoo, että Rukoukset-palstalla kirjoitettaisiin palstan aiheesta, niin onko se sinusta merkki vihan synnistä? Mistä aiheesta sinun mielestäsi pitäisi ja saa keskustella Rukoukset-palstalla?

        Foorumin pahin häirikkö on ateisti-Mirka puahitteluineen ja hehettelyineen.

        Sinua häiritsee selvästi jos joku kirjoittaa tänne tutkittua tietoa rukoilemista.

        Miksi raivosut tutkitusta tiedosta?


      • tieteelliset
        Hei Kirjoittelija2 kirjoitti:

        Sinua häiritsee selvästi jos joku kirjoittaa tänne tutkittua tietoa rukoilemista.

        Miksi raivosut tutkitusta tiedosta?

        tutkimukset valheellisina ja vääristeltyinä eivät todista mitään. Tällaisista on totuudellista näyttöä vaikka miten. Samoin tieteellisten teorioiden ristiriitaisuus osoittaa yksiselitteisesti niiden epäluotettavuuden vaikka jotkut valhetodistelut onkin iskostettu tiukasti kaikista tuuteista ja yhä uudestaan ja uudestaan, sillä siten valheita myös ylläpidetään, valitettavasti.

        Onnellisia ne, jotka rakastavat Totuutta Jeesuksessa.


    • Kirjoittelija2

      Foorumin pahin häirikkö taitaa olla Mirka, jolla ei itsellään yleensä ole uskonnollisten palstojen aiheista yhtään mitään sanottavaa, vaan hän kirjoittaa joka välissä uskon ja uskontojen vastaisesti ja käy muiden kirjoittajien kimppuun niin, kuten nytkin tekee.

      • Eithel

        Nyt sinä et pysy totuudessa. Väität ettei Mirkalla ole yleensä sanottavaa palstan aiheesta.

        Olen lukenut monia Mirkan viestejä, joissa hän on suorin sanoin kertonut, etteivät rukoukset toimi, mikä tietenkin tarkoittaa, etteivät ne paranna rukoilijan elämäntilannetta millään yliluonnollisilla yhteyksillä. Se jos mikä on sanomista palstan aiheesta.

        Mitä uskon ja uskontojen vastaisuuteen tulee, niin mikään tosiseikka ei puhu sen puolesta, että uskontojen faktaväittämät olisivat totta (jos ymmärrät pointtia). Et hyväksy sen sanomista, mutta asian laita ei muuksi muutu, vaikkei sitä kukaan tälle palstalle kirjoittaisikaan. Kannattamasi sensuuri ei tee kirkkosi jumalasta yhtään vähemmän mielikuvituksen tuotetta kuin mitä hän muutenkin on.

        Minä en halveksi uskovaisia, vaan pidän heidän ihmisarvoonsa kuuluvana, että he saavat muunkinlaista informaatiota kuin pelkkää kritiikitöntä uskontopropagandaa: Kun he eivät ole saaneet tutustua muunlaiseen ajatteluun kotona eikä koulussa, niin tämän palstan ei tarvitse olla yhtä yksipuolinen.

        Yksipuolisen aivopesun kohteeksi joutuvalla henkilöllä ei ole vaihtoehtoja mistä valita.


      • Mirka...

        Minä kirjoitan vain faktaa uskonnoista ja rukoilemisesta. Sinussa on jotain vikaa kun et hyväksy tosiasioita tänne.
        Harhat ei ole nykyaikaa.


    • rukousapu

      Joko uskot Mirka?

      Häirikkösi on tullut synnin tuntoon ja lakannut haastamasta kanssasi riitaa.

      Jeesus on kuullut Mirkan sydämen toiveen.

      Kiitos Jeesus!

    • Jumalan lapsi

      Rukoilin kirjoittelija2 onnettomuutta ja hän on nyt kuollut tähän onnettomuuteen. Jumala on kuullut rukouksemme ja on pelastuksemme.

      • Eithel

        Jos rukouksesi on ollut noin hämmästyttävän tehokas, niin toivon Kirjoittelijan tulleen korotetuksi pyhimysten joukkoon, jotta hän voi edelleen ilmestyä meille ja tehdä tarvittaessa ihmeitäkin.
        Täällä jos missä tarvittaisiin voimallista pyhimystä auttamaan pulassa olevia rukoilijoita.


      • Metsätienkulkija
        Eithel kirjoitti:

        Jos rukouksesi on ollut noin hämmästyttävän tehokas, niin toivon Kirjoittelijan tulleen korotetuksi pyhimysten joukkoon, jotta hän voi edelleen ilmestyä meille ja tehdä tarvittaessa ihmeitäkin.
        Täällä jos missä tarvittaisiin voimallista pyhimystä auttamaan pulassa olevia rukoilijoita.

        Eli rukoukset toimii sitenkin Mirkan ja Eithelinkin mielestä. Kyse onkin ollut vaan siitä, että minkä ruhtinaan puolesta. Tulipahan tämäkin selväksi. Kiitos todistuksestanne.


      • Eithel
        Metsätienkulkija kirjoitti:

        Eli rukoukset toimii sitenkin Mirkan ja Eithelinkin mielestä. Kyse onkin ollut vaan siitä, että minkä ruhtinaan puolesta. Tulipahan tämäkin selväksi. Kiitos todistuksestanne.

        Totisesti, jos vanha nettisisareni Kirjoittelija ilmestyy tänne ja kertoo menehtyneensä onnettomuudessa ja sitten nousseensa taivaaseen pyhimyksenä, niin minun täytyy tehdä hiukan tarkistuksia maailmankatsomukseeni.
        Vielä en niitä tee, kun en tiedä, ovatko yliluonnolliset voimat käsitelleet Kirjoittelijaa millään tavalla rukousten seurauksena.

        Kirjoittelija huhuu, mitä kuuluu? Oletko nykyään pyhimys?


    • Metsät.

      Enhän ole haastanut itse riitaa kanssasi, Mirka? Eikö meillä ole ihan ystävällinen suhde? Untakin olen sinusta nähnyt!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe